DSuper5 73 schreef:
Citroën had in Frankrijk destijds toch een bepaalde service waarbij gebruikte auto’s opnieuw werden gespoten in een nieuwe kleur van dat jaar en werden gereviseerd.
Hoe heette dat ook alweer?
De boel belazeren :
When We Do Good , No One Remembers , When We Do Bad , No One Forgets !!!!!!!!
Sjaak de Bollenboer schreef:Maar hij mag er wel zijn zeg. Mooie bak. En dat witte leer heeft ook wel stijl.
Als je niet gaat voor de originaliteit is het idd een mooie bak.
http://www.marktplaza.nl/CitroA-n-DS-21-Cabriolet-Usine-voll-restaureerd-6026718.php
een cabrio! voor als de zon schijnt..
.komma
iemand bekend met deze ID ?
Lijkt me een mooi exemplaar en ik ben op zoek naar een oude neus. Als iemand wat over deze dame weet te vertellen…
alleen weer jammer dat de spiegel op het voorscherm zit, vind ik persoonlijk niet echt mooi.
ID 19P 1966
Totaal aantal Berichten: 486
- XM XM 3.0 V6 Exclusive
Ziet er prachtig uit Stan! Ik kan je er helaas niets over vertellen m.b.t. tot vorige eigenaars o.i.d., maar als ze in real life net zo fraai is als op de foto’s, en een inspectie met glans doorstaat (wat geen probleem zou moeten zijn als het verkoopverhaal klopt) dan lijkt de gevraagde minimumprijs me niet eens zo gek.
Vliegend tapijt: Citroën DSuper 1973, Bleu Delta (in restauratie)
Daily 1: Citroën Dspécial 1974, Candy Root Beer (“Thrasher” a.k.a. Hok Rod)
Daily 2: Citroën C5 X7 1.6 Ligne Business Blanc Perlé
En ik mis nog steeds m’n V6 XM…
Ben helaas niet bekend met deze auto. Deze auto zou wat mij betreft een bezichtiging waard zijn als ik op zoek zou zijn naar een id met tweede neus.
Totaal aantal Berichten: 794
- ID/DS DS23H Pallas
Is van mij geweest. Ik heb deze auto in 1999 geimporteerd uit Frankrijk. Verhaal van Jorik klopt wat mij betreft. De vernieuwde hydraulische onderdelen komen bij Citrotech vandaan; dus kwalitatief in orde.
Is de gevraagde prijs zeker waard.
Als ik geen vrouw had en de poen had, zou ik haar zeker terugkopen!
Totaal aantal Berichten: 794
- ID/DS DS23H Pallas
Stan81 schreef:
alleen weer jammer dat de spiegel op het voorscherm zit, vind ik persoonlijk niet echt mooi.
Voor 100-200 euro kun je de gaatjes dicht laten lassen en voorscherm (gedeeltelijk) laten spuiten. Ik heb wel gehoord dat gris ciel lourd wat dat betreft een verraderlijke kleur is, dus wel een goed adres zoeken.
Totaal aantal Berichten: 1659
- ID/DS DSpécial Berline Confort
- Xsara 1.8i 8V Berline Ligne Prestige
- C5 2.0 16v Berline Caractère BVA
Prachtige D met een hele mooie kleur…waarom moest ze bij jou vertrekken Ted?
Copain van DS-TT
http://www.ds-tt.nl
Citroën: DSpécial Confort Berline-02-1970-ONK
Xsara-N1, 1.8 8v BVA-1997
C5 2.0i 16v Berline Caractère BVA-2007
Peugeot 309 XR Plus, 1.4i-1991
GW-tje schreef:Prachtige D met een hele mooie kleur…waarom moest ze bij jou vertrekken Ted?
D’as toch duidelijk
ted.kampen schreef:Is de gevraagde prijs zeker waard.
Als ik geen vrouw had en de poen had, zou ik haar zeker terugkopen!
ik ga donderdag kijken voor deze schoonheid Hopenlijk is in werkelijkheid net zo mooi als op de foto’s!
ID 19P 1966
Totaal aantal Berichten: 1420
- 2CV 6 Club
- ID/DS DS21 M Pallas '67
Mooie wagen ja! Wil je haar dan ook echt kopen als ze helemaal aan je verwachtingen voeldoet?
CLL Martin schreef:Mooie wagen ja! Wil je haar dan ook echt kopen als ze helemaal aan je verwachtingen voeldoet?
Ja, dat is wel de bedoeling. Ik ga een verkoper niet lastig vallen met mail en komen kijken als ik ze niet serieus zou willen kopen. Ze is ook niet de eerste die ik ga bekijken. Heb eerder al een DS19 uit 1966 en een ID 19 uit 1964 bekeken.
Dus hopenlijk stelt ze me niet teleur!
ID 19P 1966
Als de verhalen hierboven inderdaad kloppen dan kan dit wel eens je wagen worden.
Succes.