Als alles goed gaat gaan ze volgende week donderdag (28 aug) de dame - de Panhard - opnamen maken voor het tv programma Gek op wielen. Ooit eens voor opgegeven. Afgelopen dinsdag kwam de regiseur van het programma naar de Panhard kijken en gaf groen licht.
Donderdag om 10 uur komen ze en de opnames duren zo’n 4 uur.
Ik vind het wel leuk om je eigen troeteldier zo terug te zien. De uitzending zou al over een week of 2 zijn. Definitieve uitzending zal ik wel melden ook hoe het volgende week donderdag zal zijn verlopen.
Maar nu nog effe mooi oppoetsen
Dyna Z1: Tout alu.
Mooi man, zal een leuk dvdeetje worden voor de thuis collectie.
Wat ik me bij dat soort opnames altijd afvraag, is je wagen dan gedurende de opnames extra verzekerd?? Stel dat zij hem krom rijden..
Nee, alleen ik rijd.
Kan je Bavo Galema dan niet ff aantikken?
It’s nice to be important but it is more important to be nice.
http://www.explosionsandboobs.com/
Doneer, zo blijven we braaien!
Ik weet alleen dat die het prorgamma presenteerd. Ik zie wel hoe het verloopt. Bij regen wordt het verplaatst, maar ik geloof dat het volgende week wel droog is.
Nou ik ben benieuwd naar de datum en ga zeker ff kijken
The King is in de building
Citroen C4 Grand Picasso 16VTI LPG G3 2011
Citroen C3 14 exclusief 2003
Totaal aantal Berichten: 3221
- C15 C15d Familiale
- Visa 11RE
- ZX 1.9D Break Reflex
Das een heel leuk programma, daar word tenminste nog over de auto zelf gepraat.
Die brallende eikels van coronel die hebben het alleen maar over ABS-ESP-EBD-ASR en de electrische ramen.
Ik kan ook de humor van Galama wel waarderen.
Afgelopen week hadden ze de Aygo onder de loep…
De panhard 24CT-BT en Dyna staan ook ontzettend hoog in mijn top tien van de mooiste auto`s allertijden!!
Visa II ,ça c’est une auto!
Citroënist tot in de kist
Totaal aantal Berichten: 27934
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Laat idd even weten wanneer het echt komt, dat is altijd wel leuk dat programma
Ben benieuwd
Gisteren waren de opnamen. Het was weliswaar knap bewolkt, maar ieder geval droog. Opnamen duurde 1,5 uur, waarvan netto misschien een minuut of 5 overblijft. Met een camera- en geluidsman voor je snuffert is het wel even zoeken naar de goede woorden, ook al had ik natuurlijk e.e.a. voorbereid. Alles ging eigenlijk wel goed, maar de oude Panhard begon uiteindelijk te protesteren. Na 1,5 uur optrekken-stoppen-doortrekken-stationair draaien enz werd alles nogal warm en kreeg ik nauwelijk de 1 nog ingeschakeld. Ik krijg bericht wanneer het wordt uitgezonden. Laat ik zeker hier weten. Alles krijg ik op dvd thuisgestuurd.
Nou maar effe wachten.
Ruud.