Aangezien ik sinds vandaag lichtmetalen velgen heb die opgelapt moeten worden, ben ik op zoek naar een goedkoop adressje dat stroeprandschades herstelt en lm velgen spuit met garantie en een goede blanke lak laag zodat ik ze goed schoon kan houden.
Of ik wil ze zelf opgaan lappen, maar heb geen idee hoe ik dat het best kan doen.
Heeft iemand tips om stoeprand schades onzichtbaar weg te werken en velgen weer te spuiten. Wat voor grondverf moet ik bijv. gebruiken. Ik wil het wel netjes hebben. Het is daarom ook voor een auto die ik graag zo orgineel en mooi mogelijk houdt…
Heeft iemand tips of suggesties mbt het oplappen van lm velgen of goedkope adressjes?
Totaal aantal Berichten: 2791
- BX 19 TRS Break Automaat
- BX 19 RD break
- BX 19 TRS 4x4
- CX 25 GTi Turbo2
- CX 20 Break Turbo2
- ID/DS 23 Borg Warner
- Ami 8 Break
- BX GTi 4wd
- BX 1.9 4x4 Break
- BX 19 TRi Break
stoeprandschade kan je enkel laten afdraaien of eerst oplassen en dan afdraaien.
Goedkoop is het nooit…
Ga deze week eens langs om te horen hoeveel poederlakken kost, zonder verdere velgbewerking, is ruim voldoende voor me…
BX 19 RD break -> Dagelijks transport
BX SPORT -> Zondagsknaller
La passion ne s’arrête pas, les restaurations ne s’arrêtaient jamais.
Ik bewerk die stoeprandschade ook niet denk. Heb er nu 1 bij me en ga hem van de week kaal maken en spuitklaar zodat ik hem zaterdag op mijn vakantiewerk kan spuiten. Heb nu alle 4 de velgen helemaal leeg geen band en ventiel er meer op, alleen plaklood en dan de lak nog die af begint te bladderen. Dat schuur ik op en dan doe ik er primer overheen en dan de hoofdkleur en als ik daar een paar lagen van heb doe ik nog een laagje of 2 blanke lak. Dat weet ik nog niet zeker hoeveel blank ik doe… Wil ze uiteindelijk wel weer makkelijk schoon krijgen
Totaal aantal Berichten: 2791
- BX 19 TRS Break Automaat
- BX 19 RD break
- BX 19 TRS 4x4
- CX 25 GTi Turbo2
- CX 20 Break Turbo2
- ID/DS 23 Borg Warner
- Ami 8 Break
- BX GTi 4wd
- BX 1.9 4x4 Break
- BX 19 TRi Break
wel, als je voor gemakkelijkheid, ook in onderhoud gaat blijven gepoederlakte velgen toch het beste..
Spuiten en vernissen is ook niet slecht natuurlijk.
Let wel op de vernis heeft geen anti corrosie werking(wel, weinig iig)...
BX 19 RD break -> Dagelijks transport
BX SPORT -> Zondagsknaller
La passion ne s’arrête pas, les restaurations ne s’arrêtaient jamais.