en?
Heb je wat aan de info?
Jazeker, voor oktober moet het ruitje erin voor apk. Nu nog een frisse ruit zien te vinden. Iedereen hartelijk bedankt voor de tips.
Citroen Bx Deauville 1993
Totaal aantal Berichten: 7072
- BX Sport MK2
- AX GT chic
sorry, maar uuh…
Ik heb destijds voor 60 euro een nieuwe ruit (excl ruit) in mijnBX laten zetten…. een beetje goede kit ben je al 30 euro kwijt… voor 30 euro zou ik niet zelf gaan knoeien
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
yup, zou ik ook niet.
Waarom zelf doen als iemand anders het beter kan(voor weinig)
Ik heb goede verhalen gehoord over AutoGlas Veghel. Het lullige van een Carglass is dat die prutswerk leveren (bij m’n broer 3 keer de ruit opnieuw moeten zetten), en het geen barst interesseert hoe het er na 2 jaar uitziet. Raamstijl beschadigd? Boeiend, kit erop en na 2 jaar rot ‘t door.
Je moet dus een goeie glasboer vinden die er wat aandacht in stopt, beschadigingen in de raamstijl netjes behandelt en er gewoon wat tijd aan besteedt.
In dat geval is ‘t stukken beter dan het zelf doen. Je moet een snijdinges hebben, kit, ruit en rubber. De ruit kun je trouwens gewoon nog nieuw kopen hoor, een tweedehands ruit erin stoppen is typische beunhazerij.
Bij mij kwam carglass de ruit bij mij thuis er inzetten. Glaszetter heb ik voorzien van koffie en de ruit hebben we er samen ingezet. Zo kon ik mooi zien dat alles netjes gebeurde, dat de raamstijl mooi in de primer werd gezet e.d.
Na twee jaar nog geen plekje te zien…