Kornstra schreef:Waarom reclame rijden voor een een of ander stom radiostation,eraf met die zooi
tja, kleding merk is er ook nog..
bij de weg: ik heb geen 538 versie. speciaal opgelet haha! (zal binnenkort eens een foto plaatsen )
♫
als je ogos als 538 en asics wilt verwijderen:
gewoon met een fohn en met motip ontvetter!
die motip ontvetter heb je nodig om de lijmesten van de sticket weg te halen die je los hebt gefohned…
zo heb ik het gedaan, zie je niks meer van
De_Raaf schreef:
overigens heb ik een Arrow Classic Rock uitvoering hoor! mijn radio kan op de een of andere maniier geen andere zenders ontvangen
Ruilen? De mijne doet enkel stomme stampzenders als slamfm enzo.
Test
Er was vast geen Radio 9 uitvoering van de Saxo?
Thijsvandebles schreef:De_Raaf schreef:
overigens heb ik een Arrow Classic Rock uitvoering hoor! mijn radio kan op de een of andere maniier geen andere zenders ontvangen
Ruilen? De mijne doet enkel stomme stampzenders als slamfm enzo.
moet je je radio eens nakijken
als je wil wil ik hem eens tunnen
zet je antenne in dezelfde lijn als je voorruit dit kan ook helpen. (u know reflections .... )
K_saxo schreef:als je wil wil ik hem eens tunnen
zet je antenne in dezelfde lijn als je voorruit dit kan ook helpen. (u know reflections .... )
gewoon afknippen, dichtlassen en overspuiten…
dan even je radio vervangen voor een mp3-variant en zelf muziek uitkiezen die je draait
MalibuManiac schreef:K_saxo schreef:als je wil wil ik hem eens tunnen
gewoon afknippen, dichtlassen en overspuiten…
dan even je radio vervangen voor een mp3-variant en zelf muziek uitkiezen die je draait
dat kan ook maar dan kan je de flitsers niet op de radio horen (trouwens bezig met een leuke schakeling ervoor te ontwerpen om ze te detecteren)
of je kan doen zoals ik antenne aangesloten laten radio openen aan de meest linkse trimmer 1/8 verdraaien en luisteren naar het verschil
als je nog een cassetedeck hebt kan je met daar meteen je mp3 speler mee verbinden kwestie van een beetje meten met een multimeter/ draadje volgen en beetje nadenken
flitsers? wat zijn dat?
je moet gewoon niet te hard rijden, en een tmc module op tomtom werkt ook goed
MalibuManiac schreef:flitsers? wat zijn dat?
je moet gewoon niet te hard rijden, en een tmc module op tomtom werkt ook goed
tmc info is in belgie niet actueel (delay 30 min +) dus voor mij geen optie
rij regelmatig op banen waar je maar 70 mag maar je kan er zonder probleem 100 rijden zonder verhoogde kans op ongevallen. (rechte baan je kan 1 km vooraf zien of er geen ander verkeer is .... )
zo te lezen hebben ‘Malibu’ en ‘K_saxo’ een tegenovergestelde rijstijl. wat jullie onderschrift bevestigt!
♫
@ de raaf,
we rijden ook iets wat andere autos, andere wegen e.d.
+ ik heb die meter niet goed bijgehouden..
@ de raaf op die wegen kan moet ik nergens onverwachts vertragen.
ik rem ook nergens ik bol uit in men laatst gekozen vitesse tot voor het moment dat de wagen gaat schokken
heb 1.1L model 2000 rij altijd met men open dak open (behave als het hard regent)
moet nu iets meer stadsverkeer doen door verandering van werk benieuwt wat dat geeft
ik heb alles bijgehouden want dit dient voor mij ook als onkosten vergoeding alsook om te zien of ik fiscale voordelen kan doen zonder alle bonnetjes te moeten zoeken in een “kaft” (lees puinhoop)
trouwens noog een leuke www
[url=http://www.adviesmodule.nl/ask?actor=test-je-rijstijl&role=test]http://www.adviesmodule.nl/ask?actor=test-je-rijstijl&role=test
[/url]
K_saxo schreef:ik heb alles bijgehouden want dit dient voor mij ook als onkosten vergoeding alsook om te zien of ik fiscale voordelen kan doen zonder alle bonnetjes te moeten zoeken in een “kaft” (lees puinhoop)
ok daar is het programma handig voor! ikzelf gebruik een excel bestandje met formules zodat je uiteindelijk je kosten per km te zien krijg. incl en excl benzine.
♫