Totaal aantal Berichten: 1205
Geregistreerd: 17-09-2004
- GS/GSA X1
- XM V6 Pallas
Wàààààt, heeft iemand ooit een prachtige en volgens mij ook redelijk zeldzame (alleen voor Pallas en X3 geloof ik???) Cuivre GSA over laten spuiten in [excuusmodus]saai[/excuusmodus] beige. Het zou toch verboden moeten worden
Gaaf dat je ‘m weer de originele kleur laat spuiten, zou voor mij de ideale GSA zijn
Rogier, Citroën GSA X1 1984, XM V6 Pallas 1994, Lexus GS300h 2014
Ex: Xantia HDI Break 2000, CX 22 TRS 1989, XM TD12 1993, P205 Forever D 1995, XM V6 Exclusive 1996, Fiat GrPunto 2006, CX 2400IE Pallas C-matic 1978, BMW 320i 2005, Porsche 968 1994, MB B180CDI 2014, Toyo Prius 2012, BMW 325Ci Cabrio 2005
Ja, zo is het maar net, was een vorige franse eigenaar van de auto die het op z,n geweten heeft
Citroen CX2500D bj 1981
Renault 5 tl 1984
Renault 5 tl 1982
Vw kever 1200.1983
Chrysler grand voyager 3.3l v6 aut. 2003 (het moederschip)
Vandaag even met de gsa naar zoetermeer op en neer geweest, heerlijk genoten dat in de eerste plaats natuurlijk ....... maar , ik hoorde een nieuw geluid, van 1 van de spruitstukken waarschijnlijk die begint te lekken, of de pakking is mischien door. Het is nog niet hard maar wel al duidelijk herkenbaar voor mij. Dus as. zaterdag als ik tijd heb in iedergeval maar is kijken wat het nu precies is en aan de hand daarvan een spruitstuk of pakking of iets in die richting organiseren. Met een beetje geluk kan ik het direct repareren als het meevalt. Meer hierover volgt hopelijk as. zaterdag.
Citroen CX2500D bj 1981
Renault 5 tl 1984
Renault 5 tl 1982
Vw kever 1200.1983
Chrysler grand voyager 3.3l v6 aut. 2003 (het moederschip)
Totaal aantal Berichten: 4303
Geregistreerd: 13-02-2006
- GS/GSA Cottage Break.
- Berlingo 1.9d
- ID/DS ID19P
Even de voorkant demonteren en je hoort zo waar die lekt.
Maar even opnieuw ingelogd, das beter. maar toch vreemd en eigenaardig dat ik zo onder iemand anders naam ingelogd was
Citroen CX2500D bj 1981
Renault 5 tl 1984
Renault 5 tl 1982
Vw kever 1200.1983
Chrysler grand voyager 3.3l v6 aut. 2003 (het moederschip)
Zo, weer tijd voor een update, Gister ben ik langs de plaatwerkerij geweest die die auto zal spuiten en strak maken voor een indicatie van wat er allemaal zou moeten gebeuren, en wat ik zelf als voorwerk zal gaan doen.
Er kwam meer werk uit dan gedacht , maarja. wanneer is dat nou niet zo!
Bleek dat alle portieren onderaan toch van de nodige plamuur zijn voorzien, en dus rottigheid vertonen, zo ook bleek er van het plaatwerk boven de achterwielen het ea uit plamuur te zijn opgetrokken. Het word me nu wel duidelijk waarom de gsa ooit is overgespoten Ik moet nu dus nog even opzoek gaan naar 3 andere portieren nl. l.a, r.a en rv. (l.v heb ik al een goede van) Ik heb gister meteen bij de graaf automaterialen 2 complete achterschermen gehaald voor de woekerprijs van 13,50 per stuk Die zijn dus vast binnen. Inmiddels begint wat als simpel ff 2 voorschermen en een portier vervangen begon, wel op een complete restauratie te lijken
Maar als je zoiets doet, moet het goed!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! dus geen half werk en ff doorbijten dan heb ik over een half jaar een super strakke mooie gsa!!. Voor het geld wat het zou gaan kosten kan ik ook wel een hele knappe op mp kopen, maarja. dat zou betekenen dat deze niet opgeknapt word en dus niet een extra gsa die super is erbij op de nl. wegen. En daar ga ik voor! Plus dat ik weet dat deze qua bodem en techniek nog heel goed is, en bij een evt aankoop van een andere is dat soms nog maar de vraag, al ziet ie er nog zo mooi uit.
Het word trouwens na de zomervakantie voor ze er tijd voor hebben. September op z,n vroegst wat mij weer tijd geeft om nog 3 portieren te vinden.Ik zal de auto wel een paar weken moeten missen dan omdat ze hem in de ‘‘stille’’ uurtjes gaan doen, zonder bon uiteraard
Citroen CX2500D bj 1981
Renault 5 tl 1984
Renault 5 tl 1982
Vw kever 1200.1983
Chrysler grand voyager 3.3l v6 aut. 2003 (het moederschip)
Oja, de knetter van het spruitstuk heb ik vandaag ook verholpen, hij lekte op de verbinding tussen het rechter spruitstuk en de uitlaatpijp. Ff de klem eraf gehaald, verbinding schoongemaakt, wat uitlaatkit ertussen, klem er weer op en hoppa, fluisterstil!!! Was een redelijk eenvoudig klusje, zo zie je maar, het hoeft niet altijd tegen te zitten!
Citroen CX2500D bj 1981
Renault 5 tl 1984
Renault 5 tl 1982
Vw kever 1200.1983
Chrysler grand voyager 3.3l v6 aut. 2003 (het moederschip)
Weer een update! Op een linker achterportier na heb ik al het benodigde knetterharde plaatwerk voor de semi restauratie van m,n gsa compleet die ergens september/oktober plaats gaat vinden, tijd zat dus om dit portier nog te vinden!
en…....... sinds vandaag weer voorzien van een verse apk tot maar liefst 04-07-2009!!!!
Citroen CX2500D bj 1981
Renault 5 tl 1984
Renault 5 tl 1982
Vw kever 1200.1983
Chrysler grand voyager 3.3l v6 aut. 2003 (het moederschip)
Totaal aantal Berichten: 1136
Geregistreerd: 10-02-2005
- GS/GSA 1220 Club
gefeliciteerd, lekker karren met dit weer!
Totaal aantal Berichten: 5999
Geregistreerd: 03-01-2007
- C4 (2004-heden) berline Image
- C5 X Shine Hybrid 225
Lekker, Art!!
Vandaag een prachtig l.a portier gehaald in epe
Dit betekent dus dat ik al het benodigde compleet heb haha, nu kan ik een definitive afspraak met de plaatwerkerij gaan maken zodat als de tijd daar is alles in gang gezet gaat worden!
Citroen CX2500D bj 1981
Renault 5 tl 1984
Renault 5 tl 1982
Vw kever 1200.1983
Chrysler grand voyager 3.3l v6 aut. 2003 (het moederschip)
Totaal aantal Berichten: 8156
Geregistreerd: 15-08-2004
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- C5 Tourer2.0 HDi FAP
Goed werk Art. In ieder geval kan je ook weer lekker toeren.
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Aangezien het bij de plaatwerkerij even geduurd heeft voor mijn auto er terecht kan (en dat kan nog wel een maand duren ) heb ik onbedoeld wel een hele hoop tijd gehad het ea te laten bezinnen. Het hele project zal ook aardig wat centen gaan kosten en als ik om me heen kijk waarvoor goede gsa,s verkocht worden en wat je voor het geld kan rijden dat het project gaat kosten ben ik om eerlijk te zijn een beetje in dubio geraakt. Dat er zoiezo wat aan de gsa gaat gebeuren staat nog steeds vast maarrrr…. Ik kan natuurlijk ook voor optie 2 gaan nl. de 2 voorschermen en 4 portieren die ik heb liggen gewoon beige laten spuiten en zelf monteren. en dan de rest van de gsa gewoon beige laten zoals ie is. Om heel eerlijk te zijn zien de achterschermen er nog heel redelijk uit. Rechts is strak en links een paar kleine blaasjes, die evt zelf weggewerkt kunnen worden. Ik heb nog niets besloten en twijfel . Ik heb natuurlijk ook nog de blauwe gsa die erg strak is, alleen technisch helemaal in orde gemaakt moet worden. Wat zouden jullie in mijn geval doen : Ik zal er als het lukt een poll van maken.
Citroen CX2500D bj 1981
Renault 5 tl 1984
Renault 5 tl 1982
Vw kever 1200.1983
Chrysler grand voyager 3.3l v6 aut. 2003 (het moederschip)
Totaal aantal Berichten: 990
Geregistreerd: 20-11-2006
- Visa 14 TRS
- 2CV AZ
- ID/DS DS
Compleet spuiten!
Dan heb je geen kleur verschillen. Want je krijgt nooit de juiste kleur op de deuren.
Die kans zit er idd ook in ja. al is beige wel een makkelijke kleur om bij te spuiten heb ik me laten vertellen.
Citroen CX2500D bj 1981
Renault 5 tl 1984
Renault 5 tl 1982
Vw kever 1200.1983
Chrysler grand voyager 3.3l v6 aut. 2003 (het moederschip)