Totaal aantal Berichten: 1420
- 2CV 6 Club
- ID/DS DS21 M Pallas '67
Jaja, in een paar maanden tijd 2 maal zoveel hyves leden!
Et wordt weer es tijd een andere beheerder te zoeken.. iemand?
- 2CV 6 Club
Ik wil em best blijven beheren, maar zit weinig op hyves omdat et hier op werk ineens geblockt is.. Dus echt actief leuk er iets mee doen zit er bij mij niet in.. Er kunnen ook meerdere beheerders zijn, dus als dat iemand wat lijkt ook prima!
Totaal aantal Berichten: 9070
- Xantia 1.8i SX
- BX 16 TZI
- Xantia 2.0i SX Automatic
Ik wil wel beheerder worden? Ik ben behoorlijk actief op Hyves etc..
PB mij maar?
Mijn Citroen foto’s & gespotte Citroen’s & miniaturen etc. Facebook
BX 16 TZI 1991 wit
Xantia 2.0i SX Automatic 1993 blauw
Xantia 1.8i SX 1993 blauw
Ex: Verschillende BXen (1.4, 1.6, GTi), Xantia’s (1.8, 2.0), XM 2.0i Ambiance.
“Als je wat met die bollen krijgt, nou, dan weet je het wel.”
Ik bedank effe
CLL Martin schreef:Iemand heeft mij ineens spontaan beheerder gemaakt van de citroen forum hyves..
Nevermind… ik heb er iig al een profiel foto opgezet, want de boeven van bassie en adriaan stonden er nog op… Of mag ik het logo van deze website gebruiken?
Misschien een late reactie ops:
Tuurlijk mag dat.
- 2CV 6 Club
Timo1990 schreef:Ik wil wel beheerder worden? Ik ben behoorlijk actief op Hyves etc..
PB mij maar?
Nou kijk maar es, je bent nu ook beheerder
CLL Martin schreef:Timo1990 schreef:Ik wil wel beheerder worden? Ik ben behoorlijk actief op Hyves etc..
PB mij maar?
Nou kijk maar es, je bent nu ook beheerder
snel , voordat hij zich bedenkt
Totaal aantal Berichten: 9070
- Xantia 1.8i SX
- BX 16 TZI
- Xantia 2.0i SX Automatic
CLL Martin, bedankt! Ik heb even gekeken, en ik kan alle ‘beheerfuncties’ uitvoeren.
Mijn Citroen foto’s & gespotte Citroen’s & miniaturen etc. Facebook
BX 16 TZI 1991 wit
Xantia 2.0i SX Automatic 1993 blauw
Xantia 1.8i SX 1993 blauw
Ex: Verschillende BXen (1.4, 1.6, GTi), Xantia’s (1.8, 2.0), XM 2.0i Ambiance.
“Als je wat met die bollen krijgt, nou, dan weet je het wel.”
CLL Martin schreef:Ik wil em best blijven beheren, maar zit weinig op hyves omdat et hier op werk ineens geblockt is.. Dus echt actief leuk er iets mee doen zit er bij mij niet in.. Er kunnen ook meerdere beheerders zijn, dus als dat iemand wat lijkt ook prima!
Ik ben ook redelijk actief op Hyves, dus als je nog meer beheerders zoekt Je mag mij altijd als beheerder toevoegen. PB me maar als het nodig is
- 2CV 6 Club
Autofan schreef:CLL Martin schreef:Ik wil em best blijven beheren, maar zit weinig op hyves omdat et hier op werk ineens geblockt is.. Dus echt actief leuk er iets mee doen zit er bij mij niet in.. Er kunnen ook meerdere beheerders zijn, dus als dat iemand wat lijkt ook prima!
Ik ben ook redelijk actief op Hyves, dus als je nog meer beheerders zoekt Je mag mij altijd als beheerder toevoegen. PB me maar als het nodig is
3 beheerders lijkt me prima, dit houden dan wel aan als max.
Als Timo hier geen problemen mee heeft btw.
Het is natuurlijk niet de bedoeling als de ene wat maakt de ander het er weer af flikkert, maar dat lijkt me duidelijk.
Ik voeg je vanavond wel toe als beheerder.
Zijn er btw alleen BX rijders die wat met hyves doen??
Gaan we muiten?
Oh shit, nou krijg ik een ban
Als BX rijder heb je de Citroen Forum hyve natuurlijk niet nodig. Daarvoor is de citroen bx hyve de enige echte place to be. En René, als je erop staat wil ik je best bannen op die betreffende hyve
Hahahaha, LOL
mpostma schreef:Als BX rijder heb je de Citroen Forum hyve natuurlijk niet nodig. Daarvoor is de citroen bx hyve de enige echte place to be. En René, als je erop staat wil ik je best bannen op die betreffende hyve
Daar zit ik ook al op En ook de Citrofielen hyves. Er zijn tegenwoordig zoveel Hyvespagina’s over 1 bepaald onderwerp