6 van de 9
« Eerste  < Vorige 4 5 6 7 8 Volgende >  Laatste »

TZD Turbo Break foto update (pagina 8)
voge
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3508

Gepost: 29 april 2005 02:39 AM
  [ # 76 ]
Bram schreef:

Heeft overigens wel weer wat….zo’n zoektocht naar een (mooie) tzd-turbo. Wink Smile

Leuk he, een BX zoeken!!! Maar wel weer jammer dat ‘t met die twee BXen niets geworden is!! Maar zoals je zegt, beter wat langer doorzoeken naar een goede dan (te) snel een auto met veel problemen kopen.. Ik was ook al vanaf januari rond aan ‘t kijken.

Profiel  

> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5671

Gepost: 29 april 2005 03:33 AM
  [ # 77 ]
voge schreef:
Bram schreef:

Heeft overigens wel weer wat….zo’n zoektocht naar een (mooie) tzd-turbo. Wink Smile

Leuk he, een BX zoeken!!! Maar wel weer jammer dat ‘t met die twee BXen niets geworden is!! Maar zoals je zegt, beter wat langer doorzoeken naar een goede dan (te) snel een auto met veel problemen kopen..

Ik was ook al vanaf januari rond aan ‘t kijken.

Ik dus eigenlijk al meer dan anderhalf jaar. Crying or Very sad

De donkerrode tzd-turbo van vorig jaar zomer, daar dacht ik toen van…: Eindelijk eentje met nog niet teveel km’s….mooi electr. schuifkanteldak…motor (+bak en koppl.) zelf draaide fantastisch, maar ja….(rest v/h verhaal is bekend) Confused

Profiel  

XBXG
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 15822

- Ami 8 Club
Gepost: 29 april 2005 06:18 AM
  [ # 78 ]
mpostma schreef:
Alcyone schreef:

Die beschrijving klopt met een origineel Citroen schuifdak, wat jij Wouter?

Marten vind van wel.

Gr,
Marten

Wouter vind ook van wel Wink
Ik had exact zo’n electrisch schuifdak (van de fabriek af) in mijn BX 19 GT. Eén van de mooiste opties die er ooit door Citroën zijn geleverd op de BX, naar mijn bescheiden mening Very Happy

Van boven af ziet zo’n schuifdak er zo uit:

Profiel  

Simpele Ziel
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 7097

Gepost: 29 april 2005 09:50 AM
  [ # 79 ]

Beschrijving komt overeen met het dak dat mijn stiefvader in zijn BX14 had…

BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI

Profiel  

winnetou
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2255

- BX TZD Turbo
- BX 14 TE
- BX 19 GT
Gepost: 29 april 2005 01:58 PM
  [ # 80 ]

Tsja, het is het enige wat is ECHT mis op mijn BX. Zo’n originele schuifdak is qua afwerking toch wel stukken mooier dan een achteraf ingebouwde dak. Ik stond ooit op het punt om een originele schuifdak-set aan te schaffen om dit in te bouwen, maar de verkoper waarschuwde me toen dat dit niet achteraf in te bouwen zou zijn… Jammer, heel erg jammer!!  Crying or Very sad  Zou het echt niet kunnen? Airco is leuk maar geen must, maar die schuifdak mis ik echt, ondanks de horrorverhalen over lekkages etc.

Profiel  

B.elgi.X
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 168

Gepost: 29 april 2005 03:15 PM
  [ # 81 ]

Als er zovelen van jullie op zoek zijn naar een TD, kijk eens naar België
http://www.ebay.be
http://www.2dehands.be
http://www.kapaza.be
http://www.koopjeskrant.be

Hier zijn er redelijk wat te vinden die nog in goed staat verkeren en met ‘weinig kilometers’ <200.000 km vind je wel

Dit komt vooral omdat het hierzo een miskende auto is, er zijn weinigen die hem mooi vinden en hij heeft het imago van onbetrouwbaar…
En daar kunnen alle liefhebbers van profiteren.

Ceci n’est pas une voiture, c’est un art de bricolage

Profiel  

voge
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

Gepost: 29 april 2005 06:47 PM
  [ # 82 ]

zeker op die koopjeskrant staat best wel wat leuks inderdaad Very Happy Dit woord kende ik nog niet: “detailopzoeking”  Laughing

Profiel  

Robin
> 800 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 857

- Xantia 1.9 TD Break
Gepost: 29 april 2005 06:56 PM
  [ # 83 ]
voge schreef:

Dit woord kende ik nog niet: “detailopzoeking”  Laughing

Nee, dan “wisselstukkendienst”...

BX19TD van 319000 - 406400 kms—> Verkocht aan Emiel (bx19trs)

"De pasvorm is zo belabberd dat ‘t best origineel zou kunnen zijn" - Harm

Profiel  

Alcyone
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2485

- Xantia Turbo C.T. Activa "Merak"
Gepost: 30 april 2005 12:55 AM
  [ # 84 ]

Brrrr nee ik moet er niet aan denken, zo’n schuifdak. Mijn GS X3 (volgende week verkocht) heeft een kanteldak en je wordt gek van het windgeruis.

Over je stereo, bass op max!
http://www.youtube.com/watch?v=PbtdpnCrK7Y
http://www.youtube.com/watch?v=Kw6UWPaTUt0
Zo zou ik m’n motor willen starten. Ik kan dromen, nietwaar? http://www.youtube.com/watch?v=bEYEcVQklvY

Profiel  

voge
> 3000 berichten

Gepost: 02 mei 2005 02:18 AM
  [ # 85 ]
Alcyone schreef:

Brrrr nee ik moet er niet aan denken, zo’n schuifdak. Mijn GS X3 (volgende week verkocht) heeft een kanteldak en je wordt gek van het windgeruis.

Ik heb ook speciaal gezocht naar een BX zonder schuifdak! Zeker in de TZI’s kom je die dingen best vaak tegen. Voor mij heeft ‘t inderdaad ook meer nadelen dan voordelen.

Profiel  

voge
> 3000 berichten

Gepost: 03 mei 2005 07:36 PM
  [ # 86 ]

Jaaa :partytime Ik heb de auto thuis!!! De rit hier naartoe was echt een feest, wat rijdt die auto lekker !!!!!!  :jump
Meer info en foto’s volgen hier, heb ze nu nog niet gemaakt… Daarna moet ik ze eerst nog ergens op internet zien te zetten… Heerlijk, zo’n TZD Turbo!!!

Profiel  

Sep
> 700 berichten
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 719

- C3 1.4i Difference
- C5 2.0 16v Break Difference
- C5 2.0i 16V Break automaat Exclusive
Gepost: 03 mei 2005 09:45 PM
  [ # 87 ]

gefeliciteerd ermee Exclamation  en benieuwd naar de :photo

Profiel  

voge
> 3000 berichten

Gepost: 04 mei 2005 02:12 AM
  [ # 88 ]

Thanx, heb net nog een rondje gedaan, nu in totaal ongeveer 250km gereden met de auto Very Happy
  Er is me eigenlijk, behalve dat ‘ie superlekker rijdt, maar 1 ding opgevallen: Als de motor ong. een half uur heeft stilgestaan moet ik al voorgloeien, als ik dit niet doe gaat de startmotor ong. 8 keer rond voordat ‘ie aanslaat. Na ‘t voorgloeien gaat ‘ie altijd netjes 2 keer rond. Ik dacht dat een warme auto na een half uur nog zo weinig was afgekoeld dat ‘ie zo zou starten… Is dit altijd zo???

Profiel  

> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5671

Gepost: 04 mei 2005 02:56 AM
  [ # 89 ]
voge schreef:

Thanx, heb net nog een rondje gedaan, nu in totaal ongeveer 250km gereden met de auto Very Happy
  Er is me eigenlijk, behalve dat ‘ie superlekker rijdt, maar 1 ding opgevallen:

Als de motor ong. een half uur heeft stilgestaan moet ik al voorgloeien, als ik dit niet doe gaat de startmotor ong. 8 keer rond voordat ‘ie aanslaat.
Na ‘t voorgloeien gaat ‘ie altijd netjes 2 keer rond.
Ik dacht dat een warme auto na een half uur nog zo weinig was afgekoeld dat ‘ie zo zou starten… Is dit altijd zo???

Mwoah….bij de ene BX wel en de andere weer niet…...het zijn een beetje grillige auto’s ...weet je wel ? Laughing

De Xantia-D van Renz….waar ik nu dagelijks in tuf…..start bij echt koude start s’morgens, erg moeizaam…..maar dat heeft eerder te maken met de brandstof-terugloop dan te weinig voorgloeien (vermoed ik).

In jouw geval dus gewoon elke keer even wachten tot het gele lampje uitgaat en dan pas starten.

Profiel  

voge
> 3000 berichten

Gepost: 04 mei 2005 04:31 PM
  [ # 90 ]
Bram schreef:

In jouw geval dus gewoon elke keer even wachten tot het gele lampje uitgaat en dan pas starten.

Dat had ik ook begrepen, en dan start ‘ie echt goed Very Happy Maar ‘t verbaasde me een beetje dat je altijd voor moet gloeien (maar ik ben ook een dti gewend… )

Profiel  

6 van de 9
« Eerste  < Vorige 4 5 6 7 8 Volgende >  Laatste »

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook