Vwb die tractor, die kun je direct kopen via deze link .
Het is bijna voor niets…....
Quand une idée est bonne, le prix n’a pas d’importance.
@ Robb
De link werkt niet, maar gelukkig vond ik nog wel een andere(?) aanbieder in China, voor 5 euro is ie van mij. Gelijk nog maar een Nemo d’r bij gekocht, scheelt weer in de verzendkosten.
Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat ze in mijn vitrine zullen staan…
sraar, bij mij werkt de link nog steeds
maar desalniettemin, je hebt je eruit gered
ik heb op deze manier ook een duootje Nemo’s besteld en tevens een HY Pickup Baché (dus met een huif), waarvan ik het vermoeden heb dat dit een model is dat in de HY-reeks gaat uitkomen; naar verluidt zou die reeks van start gaan (wandelgangen hè?)
de chinezen zitten massaal achter de TV ivm de OS, dus een weekje of 2 geduld….
edit robb: ik zie op eBay dat die HY Pickup Baché uitkomt in de Route Bleu reeks
robb schreef:sraar, bij mij werkt de link nog steeds
maar desalniettemin, je hebt je eruit gered
ik heb op deze manier ook een duootje Nemo’s besteld en tevens een HY Pickup Baché (dus met een huif), waarvan ik het vermoeden heb dat dit een model is dat in de HY-reeks gaat uitkomen; naar verluidt zou die reeks van start gaan (wandelgangen hè?)de chinezen zitten massaal achter de TV ivm de OS, dus een weekje of 2 geduld….
edit robb: ik zie op eBay dat die HY Pickup Baché uitkomt in de Route Bleu reeks
Inderdaad, La Route Bleue nr 16 is een HY pickup bâché, rond 28 augustus ligt hij in de Franse kiosken.
Zaterdag gekocht :
- “Nos chères camionnettes d’antan” nr 88 : een TUB ambulance, voor € 11,95.
(nr 89 wordt weer een Citroën : een Type H “Calor”.)
J’ai vu une déesse au volant d’une Citroën
Huidige auto: DS 5 Hybrid 4x4 Sport Chic (2018)
deze dus:
Yep, hopelijk vind ik hem morgen in de tijdschriftenwinkel.
Vorige zaterdag gekocht, maar vergeten te vertellen ops: :
- “Collection 2 CV” nr 125 : 2 CV Saloon, een speciale reeks die niet in productie gegaan is (1980), voor € 10,50
(het volgend nr wordt een Dyane Edelweiss uit 1981)
- “La Saga des Traction” nr 78 : een Belgische Traction 11 B (1951), voor € 10,90
(het volgend nr wordt een Traction “Big Fifteen Seven Seater”, een Engelse dus, uit 1938)
c5breakhdi schreef:
Vorige zaterdag gekocht, maar vergeten te vertellen ops: :
- “La Saga des Traction” nr 78 : een Belgische Traction 11 B (1951), voor € 10,90
(het volgend nr wordt een Traction “Big Fifteen Seven Seater”, een Engelse dus, uit 1938)
En vandaag een nummer gekocht dat nog ontbrak, want verschenen terwijl mijn gebruikelijke Mag’Presse gesloten was wegens vakantie : “La Saga des Traction” nr 77 : een 11 BL coupé uit 1938.
Zaterdag gekocht :
- “Nos chères camionnettes d’antan” nr 89 : Type H “Calor”, voor € 11,95
- “Tracteurs et monde agricole” nr 65 : le tracteur Citroën (1919), voor € 11,95.
Vandaag :
- “Collection 2 CV” nr 126 : Dyane Edelweiss, een Spaanse speciale reeks (1981), voor € 10,50
(de volgende wordt een 2 CV Bamboo uit 1987)
- “La Saga des Traction” nr 79 : Traction “Big Fifteen Seven Seater” uit Slough (1938), voor € 10,90
(de volgende wordt de laatste Traction die uit de fabriek gerold is, een 11 familiale uit 1957)
Vandaag gekocht :
- “La Saga des Traction” nr 80 : 11 Familiale (1957), de laatst gefabriceerde Traction, voor € 10,90. Hiermee is deze kioskreeks ten einde.
- “Collection 2 CV” nr 127 : 2 CV Bamboo, een beperkte reeks voor de Engelse markt (1987), voor € 10,50
(het volgende nr wordt een witte 2 CV Dolly)
In het bijhorende boekje staat een artikeltje over de “Woodyane”, een door http://www.kustombart.nl omgebouwde Acadiane
- “Concept Cars de collection” nr 40 : C4 Hybride HDI, voor € 12,95. Met dit nummer is ook deze kioskreeks afgelopen.
Vandaag gekocht :
- “Collection 2 CV” nr 128 : 2 CV Dolly, wit-grijs (1985), voor € 10,50
(de volgende wordt een 2 CV AZAM in gris typhon uit 1964)
- NIEUWE KIOSKREEKS “Citroën Type H” nr 1 : Type H paardenvan Heuliez (1958), voor € 2,95
(nr 2 wordt een Type H bestelwagen 1200 kg uit 1948)
Er staan veel koetswerkvarianten op het programma : een bus Type HZ, een Type HZ Thomson met verhoogde “etalage”, een Type HY EDF met hoogtewerker, een Type H Gendarmerie, een Type H met open laadbak, een Type H winkelwagen, etc…
http://www.hachette-collections.com
hmmm, ik krijg hier een verschikkelijke flash-back…
Nou kwam die serie de vorige keer niet verder van een nummer of 5, dus ik vraag me toch wel af waarom ze denken nu wel verder te komen.
Overigens moet er volgens mij op dit forum nog wel een linkje zwerven naar een site/scan waarop de serie wordt aangekondigd en je de modellen kunt bewonderen.
Ik ben heeeel benieuwd of ik straks nog nieuwe modellen kan gaan toevoegen aan de paar die ik de vorige keer heb weten te vinden.
j@n schreef:hmmm, ik krijg hier een verschikkelijke flash-back…
Nou kwam die serie de vorige keer niet verder van een nummer of 5, dus ik vraag me toch wel af waarom ze denken nu wel verder te komen.
Die serie van 4 Type-H modellen die jij bedoelt, was een proefserie. Elke kioskreeks wordt voorafgegaan door zo’n proef. Ik heb er wel vertrouwen in dat deze reeks verder komt.
heb op ebay china een verlengde HY personenbus gekocht, beetje in de stijl van de Traction Vietnam uit de TA-serie, bagage op dak en zo..
Heb ‘m nog niet binnen maar vermoed dat dit ook een model uit de nieuw HY serie is/wordt..
Zodra de post gearriveerd is, maak ik wel ff een fotootje.