Totaal aantal Berichten: 3385
- C5 Break 2.0-16V
Mijn vrouw reed vandaag hier in Leeuwarden over de rondweg. Plotseling moest ze stoppen omdat voor haar een Range Rover moest stoppen voor overstekende kinderen op het zebrapad. Mijn vrouw stopt nog net op tijd, helaas de bestuurder van een Renault Kangoo achter haar was om zich heen aan het kijken en remt niet. Hij rijdt er vol op waardoor onze C3 tegen de Range Rover knalt. Gevolg, grote schade aan de voorkant en achterkant. Gelukkig is er geen letsel. Wel wat hoofdpijn en nekklachten bij mijn vrouw. Volgens de dokter niet echt iets ernstigs.
Morgen zal ik kijken of ik foto’s kan maken van de schade en ik hoop van ganze harte dat ze onze auto nog kunnen maken.
Re: Kop/staart botsing met onze C3 in de hoofdrol
Peteryed schreef:Mijn vrouw reed vandaag hier in Leeuwarden over de rondweg. Plotseling moest ze stoppen omdat voor haar een Range Rover moest stoppen voor overstekende kinderen op het zebrapad. Mijn vrouw stopt nog net op tijd, helaas de bestuurder van een Renault Kangoo achter haar was om zich heen aan het kijken en remt niet. Hij rijdt er vol op waardoor onze C3 tegen de Range Rover knalt. Gevolg, grote schade aan de voorkant en achterkant. Gelukkig is er geen letsel. Wel wat hoofdpijn en nekklachten bij mijn vrouw. Volgens de dokter niet echt iets ernstigs.
Morgen zal ik kijken of ik foto’s kan maken van de schade en ik hoop van ganze harte dat ze onze auto nog kunnen maken.
Sterkte toe gewenst nog een geluk bij een ongeluk
Citroen c32 Hilton XLS
dat soort dingen is altijd vreselijk schrikken.
Hopelijk gaan die nekklachten snel weg. t kan een soort whiplash zijn! die langer blijft en dan toch een hoop gedonder veroorzaakt. dus geeft het wel al aan bij de verzekering. Als je dat nu niet doet zeggen ze later dat het nergens staat.
succes!
.komma
- C5 Break 2.0-16V
Dirkman schreef:dat soort dingen is altijd vreselijk schrikken.
Hopelijk gaan die nekklachten snel weg. t kan een soort whiplash zijn! die langer blijft en dan toch een hoop gedonder veroorzaakt. dus geeft het wel al aan bij de verzekering. Als je dat nu niet doet zeggen ze later dat het nergens staat.
succes!
De politie adviseerde al om bij de dokter langs te gaan, dat hebben we dan ook gelijk maar gedaan.
Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Sterkte man! Laat je vrouw de komende tijd heel goed naar haar lichaam luisteren.
En de C3, allemaal verzekeringswerk zeker? Nou ja, liever een C3 dan een grote, lekker zittende hydropneumaat.
- C5 Break 2.0-16V
patje74 schreef:Sterkte man! Laat je vrouw de komende tijd heel goed naar haar lichaam luisteren.
En de C3, allemaal verzekeringswerk zeker? Nou ja, liever een C3 dan een grote, lekker zittende hydropneumaat.
Tja die lekker zittende hydropneumaat moet nog even op zich laten wachten.
De verzekering regelt bijna alles. Maandag komt de expert al kijken en dan weten we meer. Vandaag wordt hij naar Posthumes gebracht.
Klote zeg. Heb je een keer een auto zonder technische problemen, krijg je dit!!
Succes met de afhandeling en hopelijk houd je vrouw er geen restklachten aan over.
- C5 Break 2.0-16V
- C5 Break 2.0-16V
Even een laatste up date. Gister langs geweest bij de schade hersteller en het wordt kantje boord. De achterkant is ingeknikt naar beneden toe. De voorkant lijkt het ergste. De dwarsbalk is door geknikt tot aan de motor. daardoor is de ophanging van de spatschermen krom. Ook de radiator is niet meer helemaal recht. Het verwonderd me dat de airbag niet is uitgeklapt.
De beloofde foto’s komen nog maar ik heb even geen tijd deze te plaatsen, aangezien ik dit weekend mijn verjaardag vier. Het hele weekend heb ik het dus druk.
Totaal aantal Berichten: 389
- Xantia 2.0 HDi
- Visa 11RE
Peteryed schreef:Even een laatste up date. Gister langs geweest bij de schade hersteller en het wordt kantje boord. ...
hopen dat de dagwaarde nog een beetje positief uitvalt dan.. maar vrolijk wordt je er niet van. Er moet altijd geld bij om weer een vergelijkbare wagen te kunnen aanschaffen. Dat echt klote. Maar misschien wel beter dan dat ze deze forse schade gaan opknappen… Als ik dat zo hoor moet er wel erg veel gebeuren. Ik vraag me dan altijd af of het dan weer helemaal 100% wordt. :
Peteryed schreef:De beloofde foto’s komen nog maar ik heb even geen tijd deze te plaatsen, aangezien ik dit weekend mijn verjaardag vier…
.
Woehoe party!!! . “32 jaar, trillend op m’n benen…”
(ex) visa 11 RE(1983), (ex) ZX Break, TurboD (1994) Gris Crepuscule,
(ex) Xsara break Hdi Différence II (2004) Gris Iceland, (ex) Xantia Break Hdi Plus (2001) Gris Fulminator, (ex) C5 berline ph2 2.0 HdiF Gris Fulminator{Ik houd geloof ik van grijs…}
Visa 11 RE (1984) wit
BX 19 Gti (1986)rood
Grand C4 Picasso BlueHdi 120 Business (2015) Blue Kyanos
WaJo schreef:Woehoe party!!! . “32 jaar, trillend op m’n benen…”
mooie avatar Wajo gedurende “The party” maar eens een blik op werpen…....als dat mogelijk is.
Citroën SM: Ceci n’est pas une voiture…..c’est un art de vivre !!
history: BX gti (2x), BX sport, BX 16V MK2,Xantia 2.0 SX, DS23 pallas injection.
Peteryed schreef:Het verwonderd me dat de airbag niet is uitgeklapt.
Airbag gaat op basis van de vertraging.
Als de auto “langzaam” in elkaar wordt gedrukt zal de airbag dan ook niet afgaan.
Wees blij: anders had je vrouw (heb ik tenminste weleens begrepen) nu praktisch met een gehoorbeschadiging hebben rondgelopen.
EW schreef:Peteryed schreef:Het verwonderd me dat de airbag niet is uitgeklapt.
Airbag gaat op basis van de vertraging.
Als de auto “langzaam” in elkaar wordt gedrukt zal de airbag dan ook niet afgaan.
Wees blij: anders had je vrouw (heb ik tenminste weleens begrepen) nu praktisch met een gehoorbeschadiging hebben rondgelopen.
of met een veel grotere whiplash. Airbag slaat met een serieuse slag in je gezicht.
Nou, als die airbag afgaat dan kun je maar blij wezen als je er eentje hebt.
- C5 Break 2.0-16V
Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Aj… dat is zuur man! Valt er nog over de hoogte van de uitkering te discussieëren op basis van koerslijsten o.i.d.?