Mijn bx lekt bij de veerpoot retour aan passagierszijde… Niet het dubbele slangetje aan de veerpoot want die heb ik pas vervangen. Dat dubbele slangetje gaat over in een 2 stukjes metalen leiding waarover weer een kunststof slang zit. Bij de rechter van de 2 waar het kunststof slangetje een bocht naar boven maakt lekt hij, is gescheurd op de knik. Ik heb te weinig slang om er een stukje af te halen. Is dit een vast geheel met de octopus of is dit een losse slang?
Totaal aantal Berichten: 1986
- C5 Break 2.0 Hdi Exclusive automaat
Is een vast geheel, maar misschien kan je er een nieuw stukje aan zetten?
Citroen C5 Break exclusive 2.0 HDI automaat 2004
Is er een harde kunststof slang lek? Die zijn geen vast onderdeel van de octopus. Rechts is het andere slangetje wel deel v/d octopus, links niet. Met wat gefreubel kom je een heel eind.
Ich bin ein Breaker
karel schreef:Is er een harde kunststof slang lek? Die zijn geen vast onderdeel van de octopus. Rechts is het andere slangetje wel deel v/d octopus, links niet. Met wat gefreubel kom je een heel eind.
Hmm het is dus rechts. Ik zal eens proberen hem ervanaf te halen en een stukje in te korten(3 cm ofzo). Maar ik denk dat ik niet genoeg slang heb…
Totaal aantal Berichten: 117
- Xsara break ligne prestige
Kapot retour slangetje
mvbbx schreef:karel schreef:Is er een harde kunststof slang lek? Die zijn geen vast onderdeel van de octopus. Rechts is het andere slangetje wel deel v/d octopus, links niet. Met wat gefreubel kom je een heel eind.
Hmm het is dus rechts. Ik zal eens proberen hem ervanaf te halen en een stukje in te korten(3 cm ofzo). Maar ik denk dat ik niet genoeg slang heb…
Ik heb zelf ook dit probleem gehad, ik heb het weten op te lossen met een slangetje van een oude philips senseo apparaat, slangetje iets inkorten en het past perfect. Het slangetje houd het toch alweer ruim 2 maanden vol.
Citroen C4
03-TN-GB