2 van de 2
 < Vorige 1 2

Mijn NIEUWE BX (met foto’s)
XBXG
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 15822

- Ami 8 Club
Gepost: 29 april 2005 10:00 PM
  [ # 16 ]
deur63 schreef:

Die uit m’n avatar is mijns inziens geen nederlandse, aangezien de zijknipperlichten ontbreken, dus ik heb zo het gevoel dat het om een franse draait. (Enig idee wat de kleurcode is overigens?)
Ik had bij hesselink ook een mooie witte zien staan, was een 14E dacht ik, met prachtig beige interieur Shocked

Sja, het is niet meteen een reden dat het buitenlandse BX is hoor. Ik heb wel vaker gezien dat origineel Nederlandse BX’en geen zijknipperlichtjes hadden.

Profiel  

deur63
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2121

- BX Chic
Gepost: 29 april 2005 10:02 PM
  [ # 17 ]
XBXG schreef:
deur63 schreef:

Die uit m’n avatar is mijns inziens geen nederlandse, aangezien de zijknipperlichten ontbreken, dus ik heb zo het gevoel dat het om een franse draait. (Enig idee wat de kleurcode is overigens?)
Ik had bij hesselink ook een mooie witte zien staan, was een 14E dacht ik, met prachtig beige interieur Shocked

Sja, het is niet meteen een reden dat het buitenlandse BX is hoor. Ik heb wel vaker gezien dat origineel Nederlandse BX’en geen zijknipperlichtjes hadden.

Heb ik nog nooit gezien, maarja, daar let je normaal ook helemaal niet op. Ik had net effe op de site van citroville gekeken, maar daar staan geen bxen op. ik vraag me al een hele tijd af WAT ik nou eigenlijk als avatar heb. Ik heb zelf het gevoel dat het een 16 is, aangezien er een rechter spiegel op zit (dus is het geen 14E), en natuurlijk de wieldoppen, maargoed die heb je ook in 2 minuten omgeklikt.

BX Chic (1991 / 1992) DP-JP-60 - ontschorst, verse APK! - topic
Fiat Grande Punto (2007) 27-TP-XJ - dagelijks vervoer van mijn vriendinnetje
Pontiac Trans Am (1986) foto 1 - foto 2

Check ook eens mijn site!

Profiel  

XBXG
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

- Ami 8 Club
Gepost: 29 april 2005 10:18 PM
  [ # 18 ]
deur63 schreef:

Heb ik nog nooit gezien, maarja, daar let je normaal ook helemaal niet op. Ik had net effe op de site van citroville gekeken, maar daar staan geen bxen op. ik vraag me al een hele tijd af WAT ik nou eigenlijk als avatar heb. Ik heb zelf het gevoel dat het een 16 is, aangezien er een rechter spiegel op zit (dus is het geen 14E), en natuurlijk de wieldoppen, maargoed die heb je ook in 2 minuten omgeklikt.

Hmmm, jij hebt nog een hoop te leren over de type 1 BX…  Laughing

Tis gewoon een 1400’tje hoor.

Check het kenteken nog maar ff op de site van de RDW.

In Nederland zijn zelfs de basis-BX’jes geleverd met rechter spiegel. Dat was in Frankrijk wel anders, waar zelfs de 16RS een optionele rechter buitenspiegel had.
Echter, ook hier zijn weer uitzonderingen op, want Hesselink heeft een 16 RS automatic type 2 zonder rechter buitenspiegel.

Kijk maar op deze foto, daar zie je dezelfde BX als je avatar staan, en er zit daar echt een rechter buitenspiegel op Very Happy

Profiel  

deur63
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

- BX Chic
Gepost: 29 april 2005 10:55 PM
  [ # 19 ]
XBXG schreef:

Hmmm, jij hebt nog een hoop te leren over de type 1 BX…  Laughing

Tis gewoon een 1400’tje hoor.

Check het kenteken nog maar ff op de site van de RDW.

In Nederland zijn zelfs de basis-BX’jes geleverd met rechter spiegel. Dat was in Frankrijk wel anders, waar zelfs de 16RS een optionele rechter buitenspiegel had.
Echter, ook hier zijn weer uitzonderingen op, want Hesselink heeft een 16 RS automatic type 2 zonder rechter buitenspiegel.

Kijk maar op deze foto, daar zie je dezelfde BX als je avatar staan, en er zit daar echt een rechter buitenspiegel op Very Happy
plaatje

Ik heb inderdaad nog een hoop te leren, en hij heeft inderdaad een rechterbuitenspiegel, maar dat had ik al gezien bij m’n eigen plaatje.. ligt dat nou aan mij of aan Citroën? ik bedoel, af en toe zie je nederlandse BXen zonder rechterbuitenspiegel (zoals je zelf al zei, ook een 16RS heeft soms geen rechter buitenspiegel).

Maar, die cremekleurige bx is dan niet 100% origineel, want die wieldoppen horen niet op een 14, zoals je zelf al eens zei in een PB. die zitten doorgaans op 16RS en 16TRSen.

Toch vind ik dat de mooiste kleur voor een BX. niet dat sneeuwwit, maar een tintje donkerder. echt magnifiek. Verder natuurlijk die zeldzame blauw kleur (je had ooit eens een bx 14basis gepost met die kleur)..

effe een opmerking: jij weet echt alles van type 1’s Very Happy

Profiel  

XBXG
> 15000 berichten

- Ami 8 Club
Gepost: 30 april 2005 02:24 AM
  [ # 20 ]
deur63 schreef:

effe een opmerking: jij weet echt alles van type 1’s Very Happy

Hehe, danku Surprisedops:

Maar das niet helemaal waar, want ik weet bijvoorbeeld niet uit mijn hoofd hoe de kleur van die crêmewitte BX heet…  Surprisedops:

Profiel  

deur63
> 2000 berichten

- BX Chic
Gepost: 30 april 2005 12:42 PM
  [ # 21 ]
XBXG schreef:

Maar das niet helemaal waar, want ik weet bijvoorbeeld niet uit mijn hoofd hoe de kleur van die crêmewitte BX heet…  Surprisedops:

hehe, en ik dacht dat die kleur ook jouw favo was..

Profiel  

2 van de 2
 < Vorige 1 2

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook