2 van de 7
 < Vorige 1 2 3 4 Volgende >  Laatste »

Vaag verhaal over Citroën Emerpark Breda…
Harm (verbannen)
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 4105

Gepost: 29 april 2005 11:50 PM
  [ # 16 ]

Die BX (of liever gezegd die scheur in de achterklep) komt me bekend voor… waar staat ie doorgaans geparkeerd in Breda?

Overigens ben ik wel eens bij Emerpark geweest voor onderdelen enzo. Erg aardige mensen hoor, maar ik laat me ook niks aanpraten Smile

Profiel  

RonK.
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2948

- CX 22TRS Blanc Meye
- C1 Collection 5d Noir
- Overig VW T-Cross R-line Pure White
Gepost: 30 april 2005 12:34 AM
  [ # 17 ]
McDean schreef:

is de kier te ruim dan gebruik je schuim zit je in de shit gebruik dan kit

Kijkt er dur…...... pak dan PUR.  Laughing

Ron

http://home.zonnet.nl/kerstens99

Profiel  

Alcyone
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2485

- Xantia Turbo C.T. Activa "Merak"
Gepost: 30 april 2005 12:46 AM
  [ # 18 ]

Wouter, laat me een keer een praatje maken met die buurvrouw van je.

Over je stereo, bass op max!
http://www.youtube.com/watch?v=PbtdpnCrK7Y
http://www.youtube.com/watch?v=Kw6UWPaTUt0
Zo zou ik m’n motor willen starten. Ik kan dromen, nietwaar? http://www.youtube.com/watch?v=bEYEcVQklvY

Profiel  

XBXG
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 15822

- Ami 8 Club
Gepost: 30 april 2005 02:27 AM
  [ # 19 ]
Harm schreef:

Die BX (of liever gezegd die scheur in de achterklep) komt me bekend voor… waar staat ie doorgaans geparkeerd in Breda?

Overigens ben ik wel eens bij Emerpark geweest voor onderdelen enzo. Erg aardige mensen hoor, maar ik laat me ook niks aanpraten Smile

Die BX stond op de Dillenburgstraat, maar wordt binnen een paar dagen naar de sloop gebracht.

Op zich zijn het aardige mensen bij Emerpark, maar dit is nu al het zoveelste negatieve verhaal wat ik hoor over die garage. Optelsommetje dus… Rolling Eyes

Alcyone schreef:

Wouter, laat me een keer een praatje maken met die buurvrouw van je.

Doe ik morgen nog wel ff Wink

Profiel  

René
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 27724

Gepost: 30 april 2005 02:45 AM
  [ # 20 ]

Blij dat jullie mijn huis mooi vinden :photo

Ik mag zeggen dat het er nu veeeeeel beter uitziet!

Maar nog lang niet klaar…

Profiel  

karel
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5738

Gepost: 30 april 2005 02:47 AM
  [ # 21 ]
XBXG schreef:

scheur links in de achterklep, waardoor o.a. het typeplaatje van de BX is gevallen.

Och, beter een scheur in je achterklep, dan een achterklep in je ... he nee, dat wordt ook een keer flauw…

Ich bin ein Breaker

Profiel  

René
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 27724

Gepost: 30 april 2005 02:49 AM
  [ # 22 ]

Jaja,  beter een ster in mijn ruit dan een ruit in…...

Profiel  

ZX1.4i
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12518

- C5 1.6 HDIF
Gepost: 30 april 2005 11:51 AM
  [ # 23 ]
McDean schreef:

de tent verbouwen tot slopel garage staat er Razz

Hier in Rotterdam is een slOPEL garage omgebouwd tot Citroen/Chevrolet garage, omgekeerd kan dus ook Wink

Veel is er niet veranderd, was Motorhuis Opel en is nu Motorhuis Citroen/Chevrolet.
Het Motorhuis timmert flink aan de weg, ze hebben Citroen-Waldo in Schiedam ook al overgenomen, ik kan er niet om huilen want het waren allen stuk voor stuk shit dealers.

Profiel  

TinusTussengas
> 400 berichten
RankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 494

Gepost: 30 april 2005 02:18 PM
  [ # 24 ]

)  Ik ben geen Citroën dealer,maar ik praat wél mensen een Citroën aan. Laatst nog in mijn stamkroegje hier in Nijmegen. Aan het babbelen met een kroegmaatje van me. Zijn 405 komt waarschijnlijk niet door de keuring volgende maand en hij was aan het zoek naar een andere auto. Na mijn positieve verhalen over de BX,denkt ie er serieus over er een aan te schaffen. Okay,hij had al een zwak voor die hydropneumatische vering en is fan van de CX. Maar die kan hij niet betalen. Een BX durfde hij eigenlijk niet aan vanwege de vele slechte verhalen die de ronde doen. Maar dat heb ik dus uit de wereld kunnen helpen. Heb hem ook verwezen naar dit forum,dus wie weet straks weer een fanatieke Citroenist erbij ?

Verleden: BX 19TZI,BX 16TGI Progress,2cv6, BX 14 RE (type 1)GSA X3,GSA X1.BX GTI automatic ZX1.8i. Heden: XM 2.1 TD VSX

Profiel  

Willem
> 2000 berichten
Totaal aantal Berichten: 2329

- C5 V6 Exclusive BVM5
Gepost: 30 april 2005 03:04 PM
  [ # 25 ]
ZX1.4i schreef:
McDean schreef:

Hier in Rotterdam is een slOPEL garage omgebouwd tot Citroen/Chevrolet garage, omgekeerd kan dus ook Wink

Veel is er niet veranderd, was Motorhuis Opel en is nu Motorhuis Citroen/Chevrolet.
Het Motorhuis timmert flink aan de weg, ze hebben Citroen-Waldo in Schiedam ook al overgenomen, ik kan er niet om huilen want het waren allen stuk voor stuk shit dealers.

Klopt, bij Waldo staat/stond een serie 2 xm automaat, gewoon vies en vuil in de showroom alsof hij net was ingeleverd

Weer wat eigenzinnigs: Saab 9-5 3.0t uit 2002

Profiel  

RonK.
> 2000 berichten
Totaal aantal Berichten: 2948

- CX 22TRS Blanc Meye
- C1 Collection 5d Noir
- Overig VW T-Cross R-line Pure White
Gepost: 30 april 2005 07:55 PM
  [ # 26 ]

Kunnen we het begin stukje van dit forumdraadje niet naar Citroën NL sturen.  Lijkt mij toch niet de bedoeling dat ze zo met het merk omgaan als dealer Crying or Very sad

Profiel  

karel
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5738

Gepost: 01 mei 2005 12:51 AM
  [ # 27 ]
ZX1.4i schreef:
McDean schreef:

Motorhuis heeft een goede naam, schijnt. Groeien langzaam maar zeker. Maar brrr, Chevrolet en Citroen onder 1 dak. Kan iemand me nog een keer het verschil uitleggen tussen Chevrolet (voorheen daewoo) en Opel, qua ergte dan? Btw, Amerikanen die Koreanen kwaliteitsles geven? Lijkt me ook a heel grappig.

Ich bin ein Breaker

Profiel  

Tom Duckpower
> 2000 berichten
Totaal aantal Berichten: 2487

Gepost: 01 mei 2005 12:53 AM
  [ # 28 ]
r.kerstens schreef:

Kunnen we het begin stukje van dit forumdraadje niet naar Citroën NL sturen.  Lijkt mij toch niet de bedoeling dat ze zo met het merk omgaan als dealer Crying or Very sad

er bestaat dan een grote kans dat emerpark alles ontkent….

maja, rotte appels heb je natuurlijk altijd ertussen zitten Rolling Eyes

Profiel  

> 5000 berichten
Totaal aantal Berichten: 5671

Gepost: 01 mei 2005 01:04 AM
  [ # 29 ]
TinusTussengas schreef:

Smile  Ik ben geen Citroën dealer,maar ik praat wél mensen een Citroën aan. Laatst nog in mijn stamkroegje hier in Nijmegen. Aan het babbelen met een kroegmaatje van me. Zijn 405 komt waarschijnlijk niet door de keuring volgende maand en hij was aan het zoek naar een andere auto. Na mijn positieve verhalen over de BX,denkt ie er serieus over er een aan te schaffen. Okay,hij had al een zwak voor die hydropneumatische vering en is fan van de CX. Maar die kan hij niet betalen.

Een BX durfde hij eigenlijk niet aan vanwege de vele slechte verhalen die de ronde doen. Maar dat heb ik dus uit de wereld kunnen helpen. Heb hem ook verwezen naar dit forum,dus wie weet straks weer een fanatieke Citroenist erbij Confused:

Stuur maar door hoor…..we maken hem wel *warm*  Smile

En ach…..aan elke 2e hands auto mankeert wel wat….gaat hij dieselen of op benzine ? Cool

Profiel  

XBXG
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 15822

- Ami 8 Club
Gepost: 01 mei 2005 03:19 AM
  [ # 30 ]
Bram schreef:
TinusTussengas schreef:

Smile  Ik ben geen Citroën dealer,maar ik praat wél mensen een Citroën aan. Laatst nog in mijn stamkroegje hier in Nijmegen. Aan het babbelen met een kroegmaatje van me. Zijn 405 komt waarschijnlijk niet door de keuring volgende maand en hij was aan het zoek naar een andere auto. Na mijn positieve verhalen over de BX,denkt ie er serieus over er een aan te schaffen. Okay,hij had al een zwak voor die hydropneumatische vering en is fan van de CX. Maar die kan hij niet betalen.

Een BX durfde hij eigenlijk niet aan vanwege de vele slechte verhalen die de ronde doen. Maar dat heb ik dus uit de wereld kunnen helpen. Heb hem ook verwezen naar dit forum,dus wie weet straks weer een fanatieke Citroenist erbij Confused:

Stuur maar door hoor…..we maken hem wel *warm*  Smile

En ach…..aan elke 2e hands auto mankeert wel wat….gaat hij dieselen of op benzine ? Cool

Ho stop, wacht  Exclamation

Ik moet eerst nog eens alles bespreken met de oude eigenaren van de BX, en dan pas zal ik eens kijken wat ik met dit verhaal doe. Ik wil wel zeker weten of alles waar is wat de mevrouw zei namelijk, anders doe ik Emerpark ten onrechte “schade” aan Wink

Profiel  

2 van de 7
 < Vorige 1 2 3 4 Volgende >  Laatste »

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook