Vandaag is ze afgeleverd
Nog mooier dan ik mij kon herinneren, gezien de verhalen van mede forumgebruikers kan ik melden dat ik wel een dakantenne heb.
Morgen mag ze mee naar Italië en Frankrijk.
Citroën Grand C4 Picasso 2.0 EB6V Ambiance ....LPG Icare…bluetooth geleverd 4 Juli 2008.
inmiddels al weer 180000km gereden.
02-06-2008 geproduceerd in Spanje de dame gaat terug naar de leasemaatschappij, en wij gaan verder in een Volkswagen
Totaal aantal Berichten: 1033
- DS 5 E-hdi EGS So Chic
Ook ik heb vandaag eindelijk mijn GC4P opgehaald
Mijn kleur is ondertussen niet meer leverbaar, dus hij blijft redelijk exclusief. De combinatie van het lichte interieur, het 2-kleurige dashboard en de donkerrode lak ziet er nog beter uit dan ik had gehoopt
Ivm de Navidrive heb ik ook een dakantenne.
Verder zette de verkoopster een streep door de 2000 km beurt in het onderhoudsboekje. Deze schijnt sinds vorige week te zijn afgeschaft.
sinds 13 april 2012: DS5 e-hdi So Chic, Bleu Philae, leer Claudia, eMyWay, HUD, thuiskomertje, afneembare trekhaak, km-stand: 123.000
daarvoor: GC4P 2.0HDiF EB6V Lumière, Show Rouge, Navidrive, afneembare trekhaak
eindkm-stand 127.000
Casey schreef:(typte hij blind op een belgische PC met een Azerty toetsenbord maar dat in NL indeling gezet is
bij mij hier net het omgekeerde
Totaal aantal Berichten: 5999
- C4 (2004-heden) berline Image
- C5 X Shine Hybrid 225
guido66 schreef:Ook ik heb vandaag eindelijk mijn GC4P opgehaald
Mijn kleur is ondertussen niet meer leverbaar, dus hij blijft redelijk exclusief. De combinatie van het lichte interieur, het 2-kleurige dashboard en de donkerrode lak ziet er nog beter uit dan ik had gehoopt
Ivm de Navidrive heb ik ook een dakantenne.
Verder zette de verkoopster een streep door de 2000 km beurt in het onderhoudsboekje. Deze schijnt sinds vorige week te zijn afgeschaft.
Gefeliciteerd! Ik had in het andere topic de foto’s gezien; mooi hoor.
Twee tips;
- Haal achter de kinderstoel de hoofdsteun weg. Dan sluit de kinderstoel beter aan op de rugleuning van de autostoel.
- Let even op de voorzijde van de zitting van de stoel waarop je kinderstoel staat. Mijn dochter (4,5) draagt regelmatig laarzen met gespen. Omdat haar benen vanwege de verhoogde kinderstoel vrijhangen, schuurt ze daarmee langs de voorzijde van de bekleding van de autostoel. Dit gaf bij mij na een half jaar al slijtagesporen. Nu heb ik een hoes over de zitting getrokken. Niet het mooiste, maar een kapotgesleten bekleding binnen een jaar is ook wel erg zonde.
Geniet van je prachtige voiture!!
Totaal aantal Berichten: 1033
- DS 5 E-hdi EGS So Chic
Bedankt voor de tips! Ik had ook al even naar de hoofdsteun gekeken, maar ik weet zo gauw niet waar ik hem moet laten, waarschijnlijk in de garage! edit: ik heb ‘m 180° gedraaid, dan zit ie net niet meer in de weg.
Mijn dochter is bijna net zo oud, en het eerste wat ik haar moest leren, was om niet meer over de achterbank naar haar stoel te lopen.
Ik kan me voorstellen dat de kinderstoel zelf ook de nodige sporen achter gaat laten op de bekleding, dus ook daar zal nog wel iets tussen komen. Voorlopig heb ik er een handdoek onder gelegd.
sinds 13 april 2012: DS5 e-hdi So Chic, Bleu Philae, leer Claudia, eMyWay, HUD, thuiskomertje, afneembare trekhaak, km-stand: 123.000
daarvoor: GC4P 2.0HDiF EB6V Lumière, Show Rouge, Navidrive, afneembare trekhaak
eindkm-stand 127.000
Ik wilde graag een C4GP in Show-rouge bestellen. Dat bleek niet meer te kunnen. Ik had me net neergelegd bij een gris fer exemplaar (ook niet lelijk, maar niet erg origineel). Nu bleek dat een citroën-dealer in Heerhugowaard een exemplaar had binnengekregen die was afbesteld. De klant vond de kleur toch niet mooi. Mijn geluk, want nu is ie voor mij. Kan hem eigenlijk al afnemen, maar ik ben pas per 1 oktober in dienst bij mijn nieuwe werkgever. Ben ik wel van die onzekerheid over de levertijd af . Die kan nogal uiteenlopen zoals ik hier kan lezen.
Het kan toch ook snel…
28 mei besteld en 5 juli kunnen halen. C4GP lumiere 1.8 nocciola. Wellicht heeft de dealer zijn best gedaan omdat hij een koper had voor mijn vorige auto
Heb ook maar weer eens gebeld, daar ik al een maand geen update heb gehad. Dealer wist me te vertellen dat auto nog steeds niet staat ingepland. Nieuwe geplande afleverdatum kan moeilijk worden afgegeven, maar volgens de dealer moet ik rekening houden met 1.5 maand tussen moment van inplannen en moment van afleveren. Mijn geduld wordt wel erg op de proef gesteld, mede daar de dealer in eerste instantie aangaf de dame eind juni op te kunnen leveren!!
Groet,
Jeroen
15 april besteld GC4 Picasso 2.0 HDif EB6V, gris fer, pack detection 2, navidrive, pack hifi, dvd speler in plafond
Jaaaaa vanmiddag mijn C4 Grand Picasso kunnen ophalen bij de dealer! Besteld op 11 maart dus het was even wachten. Nu maar hopen dat het het wachten waard is geweest. Maar de eerste kilometers zijn naar alle tevredenheid. Even wennen aan de EB6V, maar de 2.0 HDiF rijdt erg soepel!
Voor iedereen die nog moet wachten.. heel veel succes en eens komt de dag dat ze wordt afgeleverd!
C4 Grand Picasso 2.0HDif EB6V Ligne Business in bestelling sinds week 9.
Morgenmiddag mag ik eindelijk mijn wagen komen ophalen
De levertijd is dik 4 maanden, waarvan +/- 3 weken aan inbouw van accessoires zoals LPG, leer, navigatie etc.
Hij staat al 2 dagen bij de dealer, maar die dagen hebben ze nodig voor controle/administratie. Het voelt als een lange periode.
Even door de instructie/checklist bij de dealer en dan ga ik direct voor een weekje Duitsland (ff topsnelheid), Zweden, Denemarken!
Wat echter nog niet gelukt is zijn de velgen; de leverancier biedt ze wel aan (merk Wolfrace), maar raad ze ook af vanwege klachten over de kwaliteit. Ik krijg van vrienden de tips om een merk met TÜV-keuring te nemen omdat de eisen in Duitsland veel strenger zijn, en betere ‘merk’-banden dan Achilles…
Velgen van Citroen zijn mooi, maar kosten me teveel aan bijtelling. Na de vakantie moet ik dus nog op zoek naar een goed alternatief (tips zijn welkom, ik houd van bling/bling/glans/chroom) met een budget van € 1250 incl. 4 merkbanden.
[9-2008] GC4P Ambiance 2.0 EB6V LPG
Packs Coffre, Detection, Luminosité
Achteraf: leder, Xenon, 17" velgen RC11 chrome op 215/50 profiel
Pioneer AVIC-X3 GPS, bluetooth, 2 hoofdsteunschermen, camera
...pfff en chromen strip 5e deur
als je toch naar duitsland gaat, mijne komen hier vandaan..
Totaal aantal Berichten: 5999
- C4 (2004-heden) berline Image
- C5 X Shine Hybrid 225
@ Leaser;
Gefeliciteerd!
Kan je eens wat foto’s maken van de achteraf gemonteerde accessoires? (leer, navi, camera, etc.) Ben wel benieuwd hoe het er uit ziet!
Direct na ontvangst geeft ik gas, maar foto’s komen er zeer zeker aan.
Bij de eerste internetaansluiting onderweg maak ik tijd voor wat uploads.
@ ronama: bedankt voor de tip! Ik zie daar heels veel moois voor redelijke prijzen.
[9-2008] GC4P Ambiance 2.0 EB6V LPG
Packs Coffre, Detection, Luminosité
Achteraf: leder, Xenon, 17" velgen RC11 chrome op 215/50 profiel
Pioneer AVIC-X3 GPS, bluetooth, 2 hoofdsteunschermen, camera
...pfff en chromen strip 5e deur
Besteld (bij leasemaatschappij) 15-8-08 een C4 GP ligne business 1.6hdif. Geplande leverdatum: 24-9-08
Heel erg snel dus!
groet, Ernst
Grand Space Tourer, automaat, 2019
Tweede week juli besteld (GC4P 2.0 HDIF Exclusive Icare).
Afgelopen vrijdag belde de dealer, zij is binnen.
Maandag de 15e mogen we er de weg mee op !
Sneller dan verwacht.
Fotoś volgen.
GC4P 2.0 HDiF EB6V Exclusive Icare
(de eerste 71.000 km zitten erop)