Totaal aantal Berichten: 1649
Geregistreerd: 29-04-2007
- XM PRV V6.24 Exclusive serie1
- DS 3 Racing 207pk
Igv kortingen, hou goed de ontwikkelingen in de gaten want zolang duurt het niet meer .
Citroën is een beetje vreemd , maar wel lekker !
Dat zal ik zeker doen Citrophile. Morgen wellicht meer info. Heb Citroen de case voorgelegd..
Inmiddels is de introductie-tijd ook voorbij…: de basis consumenten-prijs is € 500,00 duurder (nu € 45.490,00 / was € 44.990,00).
Nou bij Citroen Nederland wisten ze (natuurlijk) van niks….
Iemand anders nog een aanbieding / levertijd / HDi 3.0 V6 update?
PS. hier spreken we over C5-3 / Ph.III / etc., terwijl men in la France over C5-2 / Ph.II spreekt. De facelift voldoet daar niet aan een phase..
Totaal aantal Berichten: 1649
Geregistreerd: 29-04-2007
- XM PRV V6.24 Exclusive serie1
- DS 3 Racing 207pk
Citroën spreekt zelf wel over de C5-3, dit is te zien aan de Lexia (uitleescomputer)keuzemenu.
Citroën is een beetje vreemd , maar wel lekker !
even off-topic:
een collega heeft onlangs een C5-III Tourer aangeschaft, een 1.8 benzine met schroefveren.
toen ik de auto voor ‘t eerst zag was m’n eerste vraag: zit er toch hydropneumatiek onder ?!
want ik vind dat de auto erg hoog op de poten staat, ondanks de 17” lichtmetalen wielen…
hoger dan bijvoorbeeld de P407, het zusje van PSA.
ex PSA-rijder uit Almeloo in bezit van een Volvo…
daarvoor sinds 2001 trouw aan PSA modellen
(206 GTI, 406 sedan, C3 XTR, 206 SW, 207 XS Pack, C3-II Exclusive. C3-III Shine 110)
Totaal aantal Berichten: 1649
Geregistreerd: 29-04-2007
- XM PRV V6.24 Exclusive serie1
- DS 3 Racing 207pk
Daaraan herken ik de schroefveer versie tov de hydropneumatische versie .
Citroën is een beetje vreemd , maar wel lekker !
Citrophile schreef:Daaraan herken ik de schroefveer versie tov de hydropneumatische versie .
dan zijn er in mijn ogen maar 2 oplossingen (als ik OOIT een C5-III zou aanschaffen)
1. de hydropneumatiekversie kiezen
2. de schroefveerversie, met verlangssetje (uniek voor een C5 )
maar gelet op de huidige regeringsplannen (vandaag weer groener dan groen) zal het wel nooooit zo’n grote bak worden voor mij
ex PSA-rijder uit Almeloo in bezit van een Volvo…
daarvoor sinds 2001 trouw aan PSA modellen
(206 GTI, 406 sedan, C3 XTR, 206 SW, 207 XS Pack, C3-II Exclusive. C3-III Shine 110)
Totaal aantal Berichten: 1649
Geregistreerd: 29-04-2007
- XM PRV V6.24 Exclusive serie1
- DS 3 Racing 207pk
XTR schreef:
dan zijn er in mijn ogen maar 2 oplossingen (als ik OOIT een C5-III zou aanschaffen)
1. de hydropneumatiekversie kiezen
2. de schroefveerversie, met verlangssetje (uniek voor een C5 )maar gelet op de huidige regeringsplannen (vandaag weer groener dan groen) zal het wel nooooit zo’n grote bak worden voor mij
Zeg nooit nooooit
Citroën is een beetje vreemd , maar wel lekker !
wie had ooit gedacht dat er een C5 met schroefveren zou bestaan die zich er in principe voor leent om te verlagen icm 19” velgen….
ex PSA-rijder uit Almeloo in bezit van een Volvo…
daarvoor sinds 2001 trouw aan PSA modellen
(206 GTI, 406 sedan, C3 XTR, 206 SW, 207 XS Pack, C3-II Exclusive. C3-III Shine 110)
Totaal aantal Berichten: 1649
Geregistreerd: 29-04-2007
- XM PRV V6.24 Exclusive serie1
- DS 3 Racing 207pk
Ik denk dat de C5 met schroefveren iets hoger staat dan een 407, voor meer veercomfort.
Citroën is een beetje vreemd , maar wel lekker !
de hydropneumaat schijnt minder wollig geveerd te zijn dan de schroefveerversie, las ik onlangs ergens in een test
ex PSA-rijder uit Almeloo in bezit van een Volvo…
daarvoor sinds 2001 trouw aan PSA modellen
(206 GTI, 406 sedan, C3 XTR, 206 SW, 207 XS Pack, C3-II Exclusive. C3-III Shine 110)