http://www.kitcar.be/modules/news/article.php?storyid=31
Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017
Berlingo vandaag laten keuren en afgekeurd op de CO.
Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017
Die ene keer dat ik winzip nodig heb in het jaar, vraagt ie om een licentie Had ik Winzip op internet gedownload, maar dan moet ik na 40 dagen betalen. Ik gebruik die zooi nooit. WinRar heb ik ook al versleten, ook al 40 dagen op me PC gehad en misschien maar 2x gebruikt. Daar ga ik geen 30 euro voor neertellen hoor…..
Autofan schreef:Die ene keer dat ik winzip nodig heb in het jaar, vraagt ie om een licentie Had ik Winzip op internet gedownload, maar dan moet ik na 40 dagen betalen. Ik gebruik die zooi nooit. WinRar heb ik ook al versleten, ook al 40 dagen op me PC gehad en misschien maar 2x gebruikt. Daar ga ik geen 30 euro voor neertellen hoor…..
winrar is gratis voor particulier gebruik, je krijgt naar een aantal dagen wel een melding maar die kan je wegklikken en toch gebruiken
andere oplossing is 7-zip
Het is alweer tijd geleden dat ik hier geklaagd heb maar ik heb vandaag reden zat…
Ben van achteren aangereden door een 100nx. Ik remde vlak voor stoplicht op N11 omdat er heel veel glas op de weg lag. En die knul achter me had dat niet verwacht.
Op zich geluk dat het zo’n lage auto was anders had ik wel meer schade gehad aan mijn visa maar een kapotte bumper vond ik ook al behoorlijk vervelend.
Daarbij heb ik ook nog onwijs last van mijn nek Er kwam zelfs een ambulance met gillende sirenes, maar een foto laten maken vond ik wat overdreven dus ik heb me maar niet af laten voeren.
Morgen maar eens kijken hoe ik de schade precies ga afhandelen.
Klote zeg!! Als alleen de bumper kapot is lijkt de schade trouwens nog mee te vallen. Verder zeg je zelf dat je pijn in je nek had. Het liikt me dan in zo’n situatie helemaal niet onverstandig om even een foto te laten maken, al is het maar voor de zekerheid.
Na een 2é keer afgekeurd te zijn voor CO en lambda waarde vandaag een langs een specialist eweest, begon al direct met voor te stellen om haast alles te vervangen want er zou niets goed aan zijn. prijs zat al snel richting 500€
Ok ik weet dat het geen perfecte installatie is maar….
Morgen rij ik wel eens naar De Visser in Stekene, ik wil de auto eens eerst aan de CO meter hebben en toch minstens een poging zien doen voor we stukken gaan vervangen.
Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017
Waardeverdubbeling.
Zucht, ik word af en toe zo moe van die klote-BX…
Nu de achterveerbollen op zijn, de voorveerpoten stroef zijn, het weggedrag bijzonder belabberd is geworden, hoorde ik vanavond ineens een schurend geluid….
Dat kon maar één ding zijn.
Ik heb de uitlaat nu met een ijzerdraadje een beetje omhoog kunnen hangen, maar perfect hangt het nog niet. Gelukkig moet ie pas volgend jaar juni weer voor de APK.
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
XBXG schreef:
Dat kon maar één ding zijn.
Ja, klopt! Tijd voor een échte KPH
Klote man… je hebt toch niet te veel van onze mooie haarlemse wegen beschadigd he?
Dit gebeurde in Amsterdam Slotervaart.
Ik stond vlak naast een tramhalte, waar wat Noord-Afrikaanse hangjeugd stond. Toen ik de BX in de hoogste stand deed, om wat meer bewegingsruimte te hebben, teneinde de uitlaat weer onhoog te duwen, zag ik wijzende vingers en open ogen.
“Meneer, uw auto ging omhoog.”
“Ja, dat weet ik, want dat deed ik zelf.”
“Heeft u dat erbij gekocht?”
“Nee, dat heeft elke oudere Citroën met hydraupneumatisch vering.”
“......”
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Wil ik even klagen over je laatste zin elke oude?
tsssss
XBXG schreef:Dit gebeurde in A#######
Aha, Haarlem Oost?
Sja, die vermaledijde uitlaatsteun. Elke BX rijder zal het onderhand wel bij de hand gehad hebben. Reeds bij 3 BXen heeft een plaatselijke garage er voor mij tegen achterlating van pakweg 5 tientjes een nieuw hoekje ingelast.
Rondje Chyparse voor de bollen? Ik heb ook nog wel wat achterbolletjes liggen, maar denk niet dat je daar veel geholpen mee bent aangezien je ze er dan ook nog op moet vijzen.
Verder wil ik even klagen over het bedrijf AG autogas. Een vriend van me zit met een GS gasinstallatie in zijn maag van dat merk, aangezien er geen injectoren meer kunnen worden besteld. Enige optie is een coulance regeling waarbij je voor pakweg 1400 EUR (flinke kortin dus) er een nieuwe G3 installatie in kan laten zetten. Ja, die installatie is 7 jaar oud, dus riant afgeschreven. Toch vind ik het te gek voor woorden dat een zichzelf respecterend bedrijf zijn producten zo belabberd ondersteunt.
Kortom: gas is ... ja?? wie durft
mpostma schreef:Sja, die vermaledijde uitlaatsteun. Elke BX rijder zal het onderhand wel bij de hand gehad hebben. Reeds bij 3 BXen heeft een plaatselijke garage er voor mij tegen achterlating van pakweg 5 tientjes een nieuw hoekje ingelast.
Rondje Chyparse voor de bollen? Ik heb ook nog wel wat achterbolletjes liggen, maar denk niet dat je daar veel geholpen mee bent aangezien je ze er dan ook nog op moet vijzen.
Ja, ik weet precies wat er aan moet gebeuren.
Helaas gaat dat de komende maanden (jaren?) niet meer lukken, dus moet ik maar duimen dat de BX het elke dag weer doet…
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX