Totaal aantal Berichten: 4569
- Ami 6 Berline Grand Comfort
- (Grand) C4 Picasso 2.0 LPG
- 2CV 6 Special
Misschien kan Sam eens iets/meeting organiseren voor louter en allleen voertuigen die uit Vorst komen.
Lijkt mij in elk geval wel erg leuk.
Jeroen
Die is net geweest Jeroen, in augustus, tijdens de meeting van 60 jaar 2cv in het Belgische Rochefort.
Foto’s van JP: http://s215.photobucket.com/albums/cc19/bestelgeit/Rochefort 2008/?start=all
http://home.scarlet.be/clukkers/clukkers/
Belgische Dyane Confort ‘67.
En het was de moeite
Lid van CAMAC - Cercle des Amateurs de Miniatures Automobiles Citroën
- 2CV 6 Special
Die is net geweest Jeroen, in augustus, tijdens de meeting van 60 jaar 2cv in het Belgische Rochefort.
Bedoel specifiek uit Vorst.
Enfin, zit niets anders op dan dat ik het zelf ga organiseren dus.
Jeroen
Totaal aantal Berichten: 4870
- Xsara Scootertje.
Old Mike schreef:Zo, ze staat thuis! Heb nog geen tijd gehad voor meer gedetailleerde foto’s, die volgen in de loop van de week…
Groeten, Wiebe
Hai Wiebe, pracht van een 2cv heeft U daar gevonden, zijn de boven staande foto’s nog te zien!?
” Citroën amateur monteur in ruste!? Mijn scootertje Kymco PeopleS 4T 50 “
toniclight schreef:Bedoel specifiek uit Vorst.
Enfin, zit niets anders op dan dat ik het zelf ga organiseren dus.
Dat bedoelde Yannick ook. In Rochefort was er op zaterdag namelijk een expositie rond ‘Vorstelijke’ wagens. Het idee was leuk, maar er stond een hoop rotzooi tussen. Een specifieke meeting in Nederland zou leuk zijn deze keer, dan zien we eens andere wagens en hopelijk ook van een iets hoger niveau.
Sam
Totaal aantal Berichten: 48
- C3 Picasso 1.6 HDi Exclusive
Totaal aantal Berichten: 4870
- Xsara Scootertje.
Helemaal goed!!
” Citroën amateur monteur in ruste!? Mijn scootertje Kymco PeopleS 4T 50 “
Via m’n nonkel die smederij doet, kan ‘k m’n chassis laten galvaniseren voor €200. Is dat een interessante prijs, kan je zo’n galvanisé chassis makkelijk in de verf zetten??
Lijkt mij niet zo moeilijk in de lak te zetten, alleen moet het dan wel nog gebeuren. Daarom kies ik in één keer voor stralen, metaliseren en poederlakken. Twee keer transport en alles is in nieuwstaat voor niet zoveel meer geld dan enkel de galvanisatie die jij laat doen. Daarbij komt dat er nog heel wat andere dingen ineens mee gepoederlakt worden. Assen, draagarmen, batteurs, ... worden meegedaan en ik denk maar bijvoorbeeld aan de koeltunnel en andere motorbeplating die je mee kan laten poederlakken.
Kan in de smederij het chassis ook gezandstraald worden? Een laag metaal op een laag roest leggen, dat lijkt mij niet praktisch, of wel?
Yannick
http://home.scarlet.be/clukkers/clukkers/
Belgische Dyane Confort ‘67.
...het gaat uiteraard eerst in een bad waarin het ontroest wordt, ‘t zou proper worden anders! ‘k ben er sowieso nog niet uit wat ‘k ga doen
- 2CV 6 Special
Dat is wel een heel leuk olieblikje!!!
Gaaf dus.
Zou ik ook wel willen hebben.
Jeroen