Totaal aantal Berichten: 5830
- ID/DS D-Super
we moeten weer eens gaan nadenken over de volgende meeting.
het consevatoire verhaal staat hier verder los van, en daar zit ook nog niet veel schot in..
najaarsmeeting dus.. ik denk eerste zondag in oktober. dat is de 2de.
ik heb zelf wederom geen tijd/zin om me met de organistatie te bemoeien en gezien het succes van de laatste meeting is het wel duidelijk dat er zat organisatie talent hier rondloopt.
we zoeken dus een of meerdere mensen die wat op poten willen zetten.
ik heb wel wat aandachtspuntjes waar we wat mee moeten doen denk ik.
strakke tijdsplanning
bbq commisaris
afspraken maken over sleutelen op meeting
“iets” doen op de meeting als tijdverdrijf
er is evt een klein budget voor wat zaken.
was getekend, erik. die zich er niet mee wil bemoeien maar wel een heel eisenpakket op tafel legt.
Totaal aantal Berichten: 7071
- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
Even een aanvulling op onze grote roerganger :
2 punten die er misschien even bijmoeten:
- locatie moet sanitaire voorzieningen hebben
- praktisch gezien moet de meeting bijna wel gehouden worden ergens bereikbaars voor de hoofdorganisator, maar toch zou het leuk zijn als er dit maal een westelijke of zuidelijke locatie wordt gekozen.
(sans die ook geen tijd heeft om het te organiseren maar het anders wel leuk zou vinden).
“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!
Totaal aantal Berichten: 7904
- C4 (2004-heden) Cactus 1.2 Puretech Shine
- 2CV AZU B
- 2CV AK400 LAAG
- 2CV spécial zdz
- Ami 8 service tolée
- Méhari 2+2
- Overig ND P 350
- AX GTi
- Overig NYD P 450
Hoi Erik en anderen,
Als het jullie leuk lijkt kan de meeting plaatsvinden in het weekend van 30 sept-2okt en dan gewoon bij/tijdens het CCR Haventreffen te Rozenburg. Dit is een schitterende lokatie (bij Rotterdam) met aan weerszijde water en een heuse stormvloedkeerring. Je zit tegenover Hoek van Holland en de Maasvlakte aan de andere kant.
Dus ben je het Citroëns bekijken zat kun je overgaan op bootjes kijken
Het voordeel hiervan is dat er dan niets meer geregeld hoeft te worden en dat er al een hoop Citroëns zijn. Er is daar verder een grote feestent, een (snack)bar en toiletten. De mensen kunnen kiezen of ze dan een dag of drie dagen blijven. In het laatste geval kost het kamperen dan wel 8 euro per auto (dus niet pp). Dit is inkl. 2 dagen gratis ontbijt en koffie en thee. Dagbezoek is gratis. Op zaterdag avond is er een loterij in de tent. Verder is er geen programma behalve dat je hier en daar wat onderdeltjes/modelletjes kan kopen.
Sleutelen is daar niet echt de bedoeling omdat het aangewezen natuurgebied is.
Ik hoor wel of dit iets is danwel of jullie hier oren naar hebben…;-)
Oja…kijk voor foto’s om een indruk te krijgen op http://www.citroenclubrijnmond.tk bij CCR Haventreffen.
Totaal aantal Berichten: 5830
- ID/DS D-Super
das best leuk ! verbroedering onder de clubs
weten ze bij ccr ook al dat je zojuist 250 man hebt uitgenodigt?
- 2CV AZU B
- 2CV AK400 LAAG
- 2CV spécial zdz
- Ami 8 service tolée
- Méhari 2+2
- Overig ND P 350
- AX GTi
- Overig NYD P 450
Nee, maar we hebben binnenkort toch een vergadering over de meeting in St.Mihiel (F) 22-24 juli dus dan zal ik het eens aan de rest van het bestuur voorleggen mocht er interesse zijn vanuit hier dan uiteraard.
sans-pareil schreef:Even een aanvulling op onze grote roerganger :
2 punten die er misschien even bijmoeten:
- locatie moet sanitaire voorzieningen hebben
- praktisch gezien moet de meeting bijna wel gehouden worden ergens bereikbaars voor de hoofdorganisator, maar toch zou het leuk zijn als er dit maal een westelijke of zuidelijke locatie wordt gekozen.(sans die ook geen tijd heeft om het te organiseren maar het anders wel leuk zou vinden).
praktisch gezien moet de meeting bijna wel gehouden worden ergens bereikbaars voor de hoofdorganisator, maar toch zou het leuk zijn als er dit maal een westelijke of zuidelijke locatie wordt gekozen
deze aanvulling ontgaat mij volledig .................
Gaarne een argumentatie
zelf ben ik altijd het type van ergens centraal (bijv:hilversum/utrecht)
Citroën SM: Ceci n’est pas une voiture…..c’est un art de vivre !!
history: BX gti (2x), BX sport, BX 16V MK2,Xantia 2.0 SX, DS23 pallas injection.
Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
citroen23 schreef:zelf ben ik altijd het type van ergens centraal (bijv:hilversum/utrecht)
Ik ben het hier absoluut mee eens, al laat ik mij niet kennen voor een paar extra kilometers natuurlijk.
Maar het zou mooi zijn als iedereen maximaal 2 uur hoeft te rijden, dat zal de opkomst vast ten goede komen lijkt mij.
dus ergens midden in ‘t land ?
ex PSA-rijder uit Almeloo in bezit van een Volvo…
daarvoor sinds 2001 trouw aan PSA modellen
(206 GTI, 406 sedan, C3 XTR, 206 SW, 207 XS Pack, C3-II Exclusive. C3-III Shine 110)
- 2CV AZU B
- 2CV AK400 LAAG
- 2CV spécial zdz
- Ami 8 service tolée
- Méhari 2+2
- Overig ND P 350
- AX GTi
- Overig NYD P 450
Hmm,....midden in het land…..
aangezien er ook behoorlijk wat Belgen hier zitten is omgeving Rotterdam toch aardig centraal
En wat is nu mooier om een flinke rit met je Citroën te maken…
Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Zelfs als je België mee telt dan is b.v. Arnhem/Nijmegen enz. zeer centraal. Dit is zowel voor de Belg als voor de Fries goed bereikbaar. (wellicht evengoed bereikbaar zelfs….)
Maar nogmaals, ik laat mij niet kennen voor een paar kilometers, als ik kan dan kom ik. Maar ik denk dat de lokatie de opkomst absoluut kan beïnvloeden.
Rotterdam is vanuit het Oosten binnen twee uurtjes bereikbaar.
Probleem in NL is altijd de Noord-Zuid verbinding, en dan is Maastricht HEEL ver vanuit Groningen of Leeuwarden
(206 GTI, 406 sedan, C3 XTR, 206 SW, 207 XS Pack, C3-II Exclusive. C3-III Shine 110)
Totaal aantal Berichten: 7072
- BX Sport MK2
- AX GT chic
Rotterdam is met 160 1,5 uur denk ik
maar 1 ding is zeker!
ik ben van de party
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
- 2CV AZU B
- 2CV AK400 LAAG
- 2CV spécial zdz
- Ami 8 service tolée
- Méhari 2+2
- Overig ND P 350
- AX GTi
- Overig NYD P 450
Maar..??? vinden jullie bovenstaande sowieso een optie?
(samen met de CCR meeting)
Of zeggen jullie liever niet?
Totaal aantal Berichten: 7071
- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
Ik vind het combineren met een CCR meeting een leuk idee.
Wat betreft de opmerking over zuidelijk of westelijk, ik zie het zo: diegene die zich opwerpt als hooforganisator bepaalt eigenlijk de plaats, alleen al omdat hij praktische beperkingen heeft bij het regelen ervan. Dus, als je een hoofdorganisator hebt die zich vrijwillig meldt en die woont in tietjerk-stradeel, dan zit het er dik in dat de meeting daar ook ergens in de buurt is. Da’s geen probleem, maar hopelijk zijn er een aantal vrijwilligers om als organisator op te treden, en aangezien we de Witte Bergen (centraal), en Borculo (vond ik tamelijk oostelijk), leek het me handig om eens organisator te vinden die niet op een van die twee plaatsen zit. (Alhoewel centraal natuurlijk nooit erg, is maar had ik eerst niet gezegd vanwege mijjn geloof in murphy, die meldt zich toch niet ) Noordelijk zou natuurlijk ook kunnen maar dat gaat toch echt aan een uiterste liggen, dus kom ik uit op westelijk of zuidelijk, gezien onze belgische vrienden enzovoort. Kijk als er een onuitputbare hoeveelheid “Centrale” organisators is, dan is het denk ik geen probleem, maar aangezien murphy heeft bepaald dat het gemiddelde niet bestaat, zullen zich er mensen aanmelden om het te regelen die niet centraal zitten, daaruit denk ik dat het een idee is om een lichte voorkeur te hebben voor westelijk of zuidelijk dit maal. Maar goed, tot nu toe is het enige concrete van AZU, en dat vind ik een mooi idee. (Overigens kan het nauwelijks westelijker ).
We kunnen overigens “Centraal” heel nauwkeurig bepalen dmv de ingevoerde kaartinfo. Eens kijken of ik daar een leuk scriptje voor kan schrijven. Op zich zo gebeurd, alleen nog even iets verzinnen om de lengte en breedte graden decimaal te maken .
“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!
McDean schreef:Rotterdam is met 160 1,5 uur denk ik
maar 1 ding is zeker!
ik ben van de party
Vanuit Almelo doe ik meestal 1,75 uur over het ritje naar Rotterdam
(natuurlijk niet op een werkdag met files enzo…)
en dan kom ik niet boven de 140 km/h
Totaal aantal Berichten: 7072
- BX Sport MK2
- AX GT chic
oow dan
ik rijd wel achter je aan
als het zover is
net zo mooi met een paar citoens achter elkaar rijden op snelweg
me broer krijg ik ook wel mee met zijn BX deauville
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!