4 van de 7
« Eerste  < Vorige 2 3 4 5 6 Volgende >  Laatste »

Vaag verhaal over Citroën Emerpark Breda…
rb
> 1100 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1162

Gepost: 02 mei 2005 01:22 AM
  [ # 46 ]

GM gaat niet omver, alhoewel de term ‘technisch failliet’ ook al is gevallen. 6000 banen (zoals Rover) zijn peanuts in GM termen. Niemand in de VS heeft belang bij het omvallen van GM, dus er zal flink geld bijkomen van overheidswege om het staande te houden (werkgelegenheid). In ieder geval zou er dan een sterfhuisconstructie ontstaan waarbij alle winstgevende onderdelen op zichzelf of in combinatie weer voortbestaan.

Overigens had Ford USA (zeg de holdingmaatschappij) ten tijde van het ‘gedoe’ m.b.t. Ford Genk al $ 150 mrd aan schulden en dat zal in de afgelopen periode niet veel minder zijn geworden.

Indien Opel omvalt kan je er donder op zeggen dat dat de Europese economie (cq. de Euro) zal beïnvloeden en daar zit je al helemaal niet op te wachten. Daarnaast komt er weer druk op de arbeidsmarkt, waar je eventueel ook in Nederland last van gaat krijgen. Doemscenario? Zal wel, Ik zie liever dat die Duitsers en Antwerpenaren gewoon aan het werk kunnen blijven.

Profiel  

xm'metje
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2764

Gepost: 02 mei 2005 01:32 AM
  [ # 47 ]

He crazy yuppie, mag ik vragen wat je hier eigenlijk doet? als je toch maar iedereen en alles ( voornamelijk citroen ) afzeikt??

ben met je eens dat citroen niet meer is geweest ( nee nog steeds niet ) wat het vroeger was ,maar om nou zo over het merk heen te pissen vind ik nou eigenlijk ook niet zo geweldig.

Roy
:cevr

Groet Roy

Neem ook eens een kijkje op http://www.citroy.nl

Profiel  

kreazyv8wuppo
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12563

Gepost: 02 mei 2005 01:36 AM
  [ # 48 ]
xm'metje schreef:

He crazy yuppie, mag ik vragen wat je hier eigenlijk doet? als je toch maar iedereen en alles ( voornamelijk citroen ) afzeikt??

ben met je eens dat citroen niet meer is geweest ( nee nog steeds niet ) wat het vroeger was ,maar om nou zo over het merk heen te pissen vind ik nou eigenlijk ook niet zo geweldig.

Roy

knip je nagels ff, het lijkt me dat je tenen daardoor ietwat te lang geworden zijn.

afzijken en realistisch blijven zijn een groot verschil.

en tja, jij bent getrouwt met je roestbakschuit, ik niet.

het zijn leuke bakken om aan te sleutelen (vind ik !! ) en de rest zal me aan mn kont roesten..

greets van wupke:die niet zijn huis vol heb met memrobilia, ofsoiets.. Wink

Profiel  

xm'metje
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

Gepost: 02 mei 2005 01:38 AM
  [ # 49 ]

je blijft maar lekker in die realistische waan van je.

Roy

Groet Roy

Profiel  

xm'metje
> 2000 berichten

Gepost: 02 mei 2005 01:40 AM
  [ # 50 ]
xm'metje schreef:

je blijft maar lekker in die realistische waan van je.

Roy

maar ieder zijn eigen mening natuurlijk Wink

Roy

Groet Roy

Profiel  

mpostma
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 9231

Gepost: 02 mei 2005 01:42 AM
  [ # 51 ]
rb schreef:

GM gaat niet omver, alhoewel de term ‘technisch failliet’ ook al is gevallen. 6000 banen (zoals Rover) zijn peanuts in GM termen. Niemand in de VS heeft belang bij het omvallen van GM, dus er zal flink geld bijkomen van overheidswege om het staande te houden (werkgelegenheid). In ieder geval zou er dan een sterfhuisconstructie ontstaan waarbij alle winstgevende onderdelen op zichzelf of in combinatie weer voortbestaan.

Overigens had Ford USA (zeg de holdingmaatschappij) ten tijde van het ‘gedoe’ m.b.t. Ford Genk al $ 150 mrd aan schulden en dat zal in de afgelopen periode niet veel minder zijn geworden.

Indien Opel omvalt kan je er donder op zeggen dat dat de Europese economie (cq. de Euro) zal beïnvloeden en daar zit je al helemaal niet op te wachten. Daarnaast komt er weer druk op de arbeidsmarkt, waar je eventueel ook in Nederland last van gaat krijgen. Doemscenario? Zal wel, Ik zie liever dat die Duitsers en Antwerpenaren gewoon aan het werk kunnen blijven.

Klopt. Opel is hoewel het natuurlijk graag mag worden afgezeken op dit forum gewoon een bedrijf dat haar producten prima verkoopt. Dus de kans is klein dat Opel omvalt.

Saab schijnt een stuk zorgelijker te zijn.

Wat betreft het Amerikaanse GM. Er zal net als bij Boeing indien nodig echt wel flink gespekt gaan worden door de US overheid.

Gr,
Marten

Profiel  

Robin
> 800 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 857

- Xantia 1.9 TD Break
Gepost: 02 mei 2005 01:48 AM
  [ # 52 ]
mpostma schreef:

Wat betreft het Amerikaanse GM. Er zal net als bij Boeing indien nodig echt wel flink gespekt gaan worden door de US overheid.

Gr,
Marten

De Nederlandse overheid had er ook een handje van….

BX19TD van 319000 - 406400 kms—> Verkocht aan Emiel (bx19trs)

"De pasvorm is zo belabberd dat ‘t best origineel zou kunnen zijn" - Harm

Profiel  

kreazyv8wuppo
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

Gepost: 02 mei 2005 01:48 AM
  [ # 53 ]

hoe kan de US nou nog gaan spekken?
ze hebben al meer dan 300 Miliard in die oorlog gepompt,, en da’s nog nie over.
een staatsschuld die gigantisch is, een super labile waardeloze dollar ,die meer op een YEN gaat lijken dan een euro.

ahum,, FF los van merken Ego.

ik ben zo’n typ, wat in vanalles en nog wat rijd, en zich er verder niet in verdiept.

amerikanen vind ik lollig omdat ze teminste met V8ten komen.

en die citroen is lol omdat ze dat groene spul hebben..

greets van wupke:die de stikker op een auto dus on interesant vind,, als ie me van a naar b brengt, is het mij zat..
Laughing

Profiel  

SAMBXSPORT
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 643

Gepost: 02 mei 2005 01:51 AM
  [ # 54 ]
kreazyV8wuppo schreef:
xm'metje schreef:

Roy

knip je nagels ff, het lijkt me dat je tenen daardoor ietwat te lang geworden zijn.
het zijn leuke bakken om aan te sleutelen (vind ik !! ) en de rest zal me aan mn kont roesten..

:shoot :19

Profiel  

XTR
> 1700 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1725

Gepost: 02 mei 2005 02:12 AM
  [ # 55 ]

als het zonodig een V8 moet zijn, dan liever Duits   Razz

ex PSA-rijder uit Almeloo in bezit van een Volvo…

daarvoor sinds 2001 trouw aan PSA modellen
(206 GTI, 406 sedan, C3 XTR, 206 SW, 207 XS Pack, C3-II Exclusive. C3-III Shine 110)

Profiel  

voge
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3508

Gepost: 02 mei 2005 02:15 AM
  [ # 56 ]

Surprisedfftopic Laten we ‘t een beetje gezellig houden op ‘t forum jongens!! Ik vind de toon in dit draadje nou niet iets wat ik gewend ben van ‘t Citroën forum!!!
  Laten we ieders mening respecteren zonder elkaar meteen van dingen te gaan beschuldigen, ook ik vind de c2/c3 geen mooie auto’s maar, als iemand dat wel vind—> Gelukkig!! Anders zouden ze niet worden verkocht! En ik wordt ook regelmatig voor gek verklaard doordat ik BX’en mooi vind!!

@kreazyV8wuppo: Ik ben hier niet omdat ik elk automerk behalve Citroen verafschuw! Vandaar dat ik ook een Citroen en een Renault heb. Dit was ook helemaal niet mijn bedoeling, ik vind alleen de koreaanse Chevrolet, waar ‘t hier volgens mij om gaat echt het vermelden niet waard op ‘t Citroen-forum. Enne, dat van die Renault heb ik opgelost hoor!! Dinsdag wordt m’n 2e BX afgeleverd Very Happy

Profiel  

voge
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

Gepost: 02 mei 2005 02:17 AM
  [ # 57 ]
kreazyV8wuppo schreef:

Dit gaat wat te ver, is ‘t niet?!  :25

Let’s have some fun!!!  :partytime

Profiel  

kreazyv8wuppo
> 12000 berichten

Gepost: 02 mei 2005 02:25 AM
  [ # 58 ]

als jij dat wat ver vind gaan ,dan zal het wel zo zijn.

ik vind nogtans, dat het weerspiegelt van wat ik vind..

oke de woordkeuze is op de grens, maar ja, het vogeltje typt zoals het gebekt is.
en ik ben geen diplomaat, maar een vetneus die met smeer speelt .

afijn, ik kan wel weer een heel peidooi kloppe vanwaar ik zo typ en zo..
lijkt me nutteloos.
hij heb lol aan zn citroen, en daar val ik nie over,, ik typ domweg vanuit een niet citroengebeten microbe visi.

greets van wupke:die gistere zijn nagels geknipt heb. Laughing

Profiel  

XTR
> 1700 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1725

Gepost: 02 mei 2005 02:26 AM
  [ # 59 ]

oops…

nu dwalen m’n gedachten af naar 1983, toen ik (als passagier) in een gloednieuwe BX 16 TRS stapte…

Rolling Eyes

ex PSA-rijder uit Almeloo in bezit van een Volvo…

daarvoor sinds 2001 trouw aan PSA modellen
(206 GTI, 406 sedan, C3 XTR, 206 SW, 207 XS Pack, C3-II Exclusive. C3-III Shine 110)

Profiel  

voge
> 3000 berichten

Gepost: 02 mei 2005 02:58 AM
  [ # 60 ]

Cool Toen was ik -1!!!

Profiel  

4 van de 7
« Eerste  < Vorige 2 3 4 5 6 Volgende >  Laatste »

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook