3 van de 5
 < Vorige 1 2 3 4 5 Volgende > 
   
GS aanschaffen
hogervp
> 8000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 8156
Geregistreerd: 15-08-2004

- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- C5 Tourer2.0 HDi FAP
Gepost: 04 september 2008 08:43 PM
  [ # 31 ]

Ik zie nu dit draadje pas. Van harte gefeliciteerd met deze fraaie aankoop, alles ziet er op de foto goed uit zeg. Interieur is ook nog heel netjes zo te zien. En met vinyl dak, oogt lekker luxe.

Jullie hebben ook een rap tempo ingezet om er een te kopen. Dat lukt niet iedereen.
Suc6 met het aankomend werk en veel plezierige kilometers gewenst.
Patrick

Iemand nog doneren?

Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  
 
citro-power
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 4303
Geregistreerd: 13-02-2006

- GS/GSA Cottage Break.
- Berlingo 1.9d
- ID/DS ID19P
Gepost: 04 september 2008 08:51 PM
  [ # 32 ]
solide schreef:

ja leuk is anders,
maar moet natuurlijk niet van probleemloos uitgaan.
heb ik dan ook niet gedaan.

Het is niet de krukas maar nokkenas ik had het verkeerd geschreven,
de retour slangen die bovenop de motor liggen en naar de octopus gaan.
verder rijd deze auto geweldig op het veren na ik heb zojuist mennes uit Limburg aan de telefoon gehad en deze kan hem vrijdag de 12e vullen, mits dat de achter bollen los te krijgen zijn zij die.
heb jij een ander goed adres waar ik terecht kan?

Nokkenassen zijn niet zo’n probleem om aan te komen.

Zijn van een 1130cc hetzelfde. En die motoren zijn er zat.

Veerbollen kun je beter vervangen i.p.v. vullen. Kost weinig meer en zeker aan te raden omdat ze niet eenvoudig te vervangen zijn bij de achtervering van een GS.

Profiel  
 
DoctorPallas
> 100 berichten
RankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 134
Geregistreerd: 27-03-2008

Gepost: 05 september 2008 12:52 AM
  [ # 33 ]

Nokkenassen hebben geen losse afneembare lagers. Je zal dan de hele nokkenas moeten vernieuwen. Of ze bedoelen de keerringen misschien?

Ik zou ook gewoon nieuwe bollen monteren. Als de achterbol er dan toch af moet (veeeel werk voor weinig) dan zou ik ze maar gelijk vervangen.

Profiel  
 
solide
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 84
Geregistreerd: 23-08-2008

Gepost: 05 september 2008 01:05 AM
  [ # 34 ]
DoctorPallas schreef:

Nokkenassen hebben geen losse afneembare lagers. Je zal dan de hele nokkenas moeten vernieuwen. Of ze bedoelen de keerringen misschien?

Ik zou ook gewoon nieuwe bollen monteren. Als de achterbol er dan toch af moet (veeeel werk voor weinig) dan zou ik ze maar gelijk vervangen.

Oke doe er mijn voordeel met deze gegeven info. Ben niet van plan de auto weg te doen.
veel werk ben ik niet bang voor maar omdat ik een beginner ben en toch ook graag wil rijden, laat ik sommige reparatie liever uitvoeren.

wordt vervolgt

denk er aan : de Ark werd gebouwd door amateurs, de Titanic door professionals!

Profiel  
 
DoctorPallas
> 100 berichten
RankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 134
Geregistreerd: 27-03-2008

Gepost: 05 september 2008 02:00 AM
  [ # 35 ]

Heb net al je fotos gezien. Afgezien van de mechanische problemen, ziet er mooi uit joh!! Een van de laatste van het model jaar 1975 (serie nummer begint met 38GB). Het logo op je stuur is niet van een Pallas met bruin interieur.
 

Trouwens, van die uitlaat die niet origineel is, heb je niet toevallig een detail foto van? Ziet er niet zo uit?
 

Profiel  
 
solide
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 84
Geregistreerd: 23-08-2008

Gepost: 05 september 2008 02:06 AM
  [ # 36 ]

Trouwens, van die uitlaat die niet origineel is, heb je niet toevallig een detail foto van? Ziet er niet zo uit?
[url]http://i32.servimg.com/u/f32/12/22/94/27/2022b-10.jpg[/url

zal morgen een detail foto maken, ja mooi is hij zeker en heb ook voornamelijk naar de bodem en het chassis gekenen, deze is volledig hard. dus de moeite waard om hem op te knappen.

denk er aan : de Ark werd gebouwd door amateurs, de Titanic door professionals!

Profiel  
 
DoctorPallas
> 100 berichten
RankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 134
Geregistreerd: 27-03-2008

Gepost: 05 september 2008 02:11 AM
  [ # 37 ]

Harde carrosserie is inderdaad een van de belangrijkste dingen, maar ziet er verder, zeker qua interieur, piekfijn uit.  Very Happy

Ben benieuwd naar de foto.

Profiel  
 
solide
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 84
Geregistreerd: 23-08-2008

Gepost: 05 september 2008 08:28 PM
  [ # 38 ]

[/url][/list][/list]

denk er aan : de Ark werd gebouwd door amateurs, de Titanic door professionals!

Profiel  
 
solide
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 84
Geregistreerd: 23-08-2008

Gepost: 05 september 2008 08:30 PM
  [ # 39 ]

Hier dan de volgende foto’s van de uitlaat, lijkt inderdaad of dat het eindstukje er zelf aangelast is.
ben nog steeds tevreden Very Happy

Morgen kan ik voor de veerbollen vernieuwen bij Rene Spaans in Krommenie terecht, hoop dat het los te krijgen is, zonder beschadiging vd drukleidingen.

moet er wel de link naar de foto’s bijzetten… Surprisedops:
http://www.mijnalbum.nl/Album=EKUTYAGA

denk er aan : de Ark werd gebouwd door amateurs, de Titanic door professionals!

Profiel  
 
Michiel van Ginkel
> 800 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 840
Geregistreerd: 29-05-2006

- Dyane 6 Commerciale
Gepost: 05 september 2008 11:19 PM
  [ # 40 ]

t’is een eindpijp van een fiat panda 34/45 Smile

Profiel  
 
citro-power
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 4303
Geregistreerd: 13-02-2006

- GS/GSA Cottage Break.
- Berlingo 1.9d
- ID/DS ID19P
Gepost: 06 september 2008 08:26 PM
  [ # 41 ]

Zover ik het zien kan op de fot’s is het gewoo een orginele achterdemper voor een GS.

Profiel  
 
DoctorPallas
> 100 berichten
RankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 134
Geregistreerd: 27-03-2008

Gepost: 07 september 2008 05:34 PM
  [ # 42 ]

Bedankt voor de fotos. Inderdaad een gewoone GS achterdemper.

Profiel  
 
solide
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 84
Geregistreerd: 23-08-2008

Gepost: 07 september 2008 06:45 PM
  [ # 43 ]

heb gisteren bij Rene Spaan in Krommenie de bollen laten vervangen.
deze man had in 1 uur tijd alle bollen vernieuwd, en heeft trouwens ook nog een berg onderdelen vd GS maar ook van de eend.

Rijd nu helemaal super!!
afgezien vd retourslang deze is gisteren weer gesprongen, dus tijd om morgen de slang geheel te vervangen.

denk er aan : de Ark werd gebouwd door amateurs, de Titanic door professionals!

Profiel  
 
DriverD
> 10000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 10298
Geregistreerd: 22-03-2005

- GS/GSA 1220 club break
- Overig Panhard 17 break
- GS/GSA X1
- ID/DS DS23H Pallas
- ID/DS ID20F break 21 5-bak
Gepost: 09 september 2008 02:39 PM
  [ # 44 ]

En ff het stekkertje op de niveau-sensor boven op je hydrualique-reservoir duwen! Smile

Citroen!

Profiel  
 
solide
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 84
Geregistreerd: 23-08-2008

Gepost: 09 september 2008 06:31 PM
  [ # 45 ]
DriverD schreef:

En ff het stekkertje op de niveau-sensor boven op je hydrualique-reservoir duwen! Smile

Dat houd in… dat de slang daardoor kan springen?

denk er aan : de Ark werd gebouwd door amateurs, de Titanic door professionals!

Profiel  
 
 
3 van de 5
 < Vorige 1 2 3 4 5 Volgende > 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook