OK, wil m’n AX echt niet kwijt, maar dacht met nieuwe startmotor weer klaar te zijn (start weer als een zonnetje!), en nu:
- trillend stuur boven 105 km, als ik dan doorrijd naar 110 gaat het wel weer, boven 115 tril ik de weg af, boven 120 gaat het weer beter, maar dat mag niet in Nederland
- verlichting dashbord nu uit (alleen richtingaangevers en koplampen doen het wel). Wat nu? :
Totaal aantal Berichten: 8160
Geregistreerd: 15-08-2004
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
Wat het trillen betreft zou ik de banden eens laten balanceren. Onlangs wellicht een stoeprandje meegepakt?
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
En voor die verlichting kan het zijn dat er een stekker is los getrilt achteraan het dash.
Zekeringen zijn nog goed?
Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017
Totaal aantal Berichten: 651
Geregistreerd: 12-07-2004
- C3 Pluriel 1.6 16v sensodrive
- Berlingo 2.0HDI 600 4x4 dangel
- Xsara 1.6 prestige coupe
karkasbreuk van een van de banden? dan moet je zeker oppassen voor een klapband.
je voelt het als je met je handen over het oppervlak van de band gaat, dan ontdek je vanzelf een oneffenheid.
alleen een CITROEN rijdt als een CITROEN
Dennis van der Ven of the year
CITROEN DIEMEN