Hoi Wiebe,
Dan hebben onze autootjes vast een beschermengeltje, want de mijne werd ook nieuw verkocht aan een non. Ik rij dan ook zorgeloos zonder gordels
Yvar.
Totaal aantal Berichten: 48
- C3 Picasso 1.6 HDi Exclusive
fantastisch!
dat nl stickertje rules! beter dan zo’n metalen nl plaatje hoor! ook mooi dat het zo’n simpel klein stickertje is! waar heb je die gescoord?
Het is inderdaad een cool stickertje Van een monteur van Timmer gekregen. Zo’n nl-plaat naast het kenteken is ook wel wat groot.
Ik heb ook nog twee originele schroeven met blauwe klemdoppen gevonden waarmee ik de kentekenplaat achter mee heb vastgeschroefd. Pietepeuterig detail, maar wel mooi
Yvar.
Totaal aantal Berichten: 4569
- Ami 6 Berline Grand Comfort
- (Grand) C4 Picasso 2.0 LPG
- 2CV 6 Special
Pietepeuterig detail, maar wel mooi
De slagroom op de taart!
Wist je trouwens dat er zondag 14 september een toertocht is van de EEEC rond De Wijk? Ook voor andere oude A-types.
Misschien leuk om mee te doen?
Ik ben wel van plan om te gaan.
Jeroen
toniclight schreef:Wist je trouwens dat er zondag 14 september een toertocht is van de EEEC rond De Wijk?
u zei eeec? icm met een dyane??? ik weet nog goed dat ik een rondje eendenclubs belde voor informatie en iemand van de eeec aan de lijn kreeg aan wie ik vertelde dat het een 83er dyane betrof… sindsdien zijn de eeec en ik niet zulke vriendjes meer. het zal nu dan misschien wel anders zijn, maarja, you never get a second chance for a first impression.
De EEEC begint het puriteinse gedachtegoed klaarblijkelijk los te laten.
Maar in het weekend van 14 september zet ik mijn tent op in Zeewolde. De D.V.N. houdt dan het jaarlijkse kampeerweekendje. Ook leuk!
Yvar.
Totaal aantal Berichten: 841
- Dyane 6 Commerciale
een van die puriteinen van de EEEC woont bij mij in de buurt, weigert steenvast te groeten als ik in mn dyane langs rijd…
toch jammer, want hij heeft best leuke wagens
Totaal aantal Berichten: 4569
- Ami 6 Berline Grand Comfort
- (Grand) C4 Picasso 2.0 LPG
- 2CV 6 Special
Ik heb geen ervaring met EEEC leden.
Laat me verassen.
Je zou denken dat we allemaal één familie zijn, maar dat werkt kennelijk niet bij iedereen zo, als ik jullie zo beluister.
Jeroen
Hoi Yvar,
Welke kleur is jouw bumper nou: 140 of 136?
groetjes, Frank
AYA-2 ‘69 | AYA-3 ‘68 | AY-CB ‘83 | MANB ‘85 | BX 15 TGE ‘91 | BX 19 TZI ‘93
toniclight schreef:Ik heb geen ervaring met EEEC leden.
Laat me verassen.
Je zou denken dat we allemaal één familie zijn, maar dat werkt kennelijk niet bij iedereen zo, als ik jullie zo beluister.Jeroen
Het Citroën (lees a-typen) wereldje heeft wel wat weg van een regilieus geheel: we aanbidden allen één god Citroën met één discipel A-type maar wel op onze eigen wijze… Het EEEC kon je bij de Preciezen indelen, Waggel bij de Rekkelijken . Binnen de Dyanevereniging indertijd ook tegenaan gelopen. Wie weet komt het ooit helemaal goed
AYA-2 ‘69 | AYA-3 ‘68 | AY-CB ‘83 | MANB ‘85 | BX 15 TGE ‘91 | BX 19 TZI ‘93
Het Citroën (lees a-typen) wereldje heeft wel wat weg van een regilieus geheel: we aanbidden allen één god Citroën met één discipel A-type maar wel op onze eigen wijze… Het EEEC kon je bij de Preciezen indelen, Waggel bij de Rekkelijken . Binnen de Dyanevereniging indertijd ook tegenaan gelopen. Wie weet komt het ooit helemaal goed
Liefhebbers van oude wagens in verscheidene soorten en gedaanten kent u deze: nog?
Frank, mijn bumpers zijn uitgevoerd in AC 136, velgen in AC 140. Dat is volgens de boeken origineel
Yvar.
en dan is er dus nog (niet genoemd) de ak2m die zonder extern oliefilter is.
Die motor hoort bij mijn weten in de rode Dyane en daar ben ik dus naar op zoek. Maar Douwe, ik heb je een keer horen zeggen dat dit een motortje is waar nogal wat problemen mee waren. Dat er geen extern oliefilter op zit is natuurlijk een punt, maar wat voor problemen waren er nog meer?
fftopic
Nog een leuke variant op ‘er is hoop’ door deze sympathieke Amsterdamse band die wel knipogen houdt:
http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendID=46347714
En er is dope, met het geweldige The War on Drugs: http://www.myspace.com/thewarondrugs ‘Arms Like Boulders’ is mijn favoriet!
Yvar.
Yvar schreef:en dan is er dus nog (niet genoemd) de ak2m die zonder extern oliefilter is.
Die motor hoort bij mijn weten in de rode Dyane en daar ben ik dus naar op zoek. Maar Douwe, ik heb je een keer horen zeggen dat dit een motortje is waar nogal wat problemen mee waren. Dat er geen extern oliefilter op zit is natuurlijk een punt, maar wat voor problemen waren er nog meer?
Is dat zo? In mijn 1970-er Dyane zit een AM2M motor, zonder extern oliefilter. Maar ook met smalle remtrommels aan de bak en mij werd verteld dat dat juist NIET orgineel zou zijn, die combinatie.