Petite Fête des Limousines Jaarbeurs Utrecht!
Gepost: 06 september 2008 03:34 AM

Voor dit weekend 6-7 september, een leuke weekend-tip:

“Petite Fête des Limousines”! Jawel, deze zaterdag en zondag hebben wij zowaar een opvallende stand gekregen op de Bienvenue en France beurs in de Jaarbeurs te Utrecht. Vanavond zijn we heel druk (en tot heel laat)  Confused bezig geweest om onze stand op te bouwen, maar het resultaat mag er wezen.

Wij zijn door de organisatie benaderd om wat fraaie wagens te presenteren en daar hebben we werk van gemaakt.
Te bewonderen vallen een CX 25 GTI (Série I), een Peugeot 505, een Renault 25 Baccarat en de zelfs nog zeldzamere Talbot Tagora.  Uiteraard zijn bezoekers van harte welkom om neer te strijken (en wat te komen drinken uiteraard!) op onze ultra comfortabele CX Lounge banken, deze keer zowel in VIP als zwart Prestige leder! 

Bienvenue en France is een knusse beurs met werkelijk alles wat de Frankrijk liefhebber zich kan wensen. Naast onze stand kun je zelfs chansons zingen, dus dat wordt lachen (of tenen krommen).

Zie ook  

à bientôt!
La Léo

Wat mij in zekere mate intrigeert, is hoe een sluiptol opereert! ©2D  Cool

Profiel  

Mulder
> 6000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 6490

- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
Gepost: 06 september 2008 01:00 PM
  [ # 1 ]

Wij komen even buurten, tot morgen!

“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”

Profiel  

Gepost: 07 september 2008 02:06 AM
  [ # 2 ]
Mulder schreef:

Wij komen even buurten, tot morgen!

Leuk Freek!!!

Wij zijn weer terug van de eerste dag.
Op zich een leuke beurs, maar helaas waren er niet gek veel bezoekers. Zaterdag boodschappendag misschien?

Onze stand zag er -al zeg ik het zelf- gelikt uit met 4 fraaie voitures en ook de custom-made CX Lounge Banken stonden er uitnodigend bij.
Op onze mooie informatie lunules met ingebouwde lichtkrant konden mensen iets te weten komen over de auto’s en het evenement.

Maar ach, het was natuurlijk geen autovolk wat er liep, hoewel wel allemaal francofielen uiteraard.

Uiteindelijk waren we extra blij dat we die banken hadden meegezeuld, want dan konden we tenminste zelf nog heerlijk relaxen, wijntje erbij….  Je ziet veel standhouders vaak hangen op van die plastic stoeltjes of krukjes. Nee, dan WIJ!!

Dusss… wie morgen nog geen plannen heeft is hierbij uitgenodigd ff gezellig te komen buurten. We hebben nog enkele vrijkaarten over, want daarvan hadden we een stapeltje gekregen. We staan naast de ingang, dus gewoon even roepen en zeggen dat je van Cit-Fo bent dan geven we je een kaartje (zolang de voorraad strekt!!!).

Voor de Ricard-fans: ze hebben een grote stand waar je gratis kunt ‘proeven’.

Oh ja, hier een impressie van de stand.

Wat mij in zekere mate intrigeert, is hoe een sluiptol opereert! ©2D  Cool

Profiel  

citroenbxcx
> 700 berichten
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 771

- BX 1600 tzi automaat
Gepost: 07 september 2008 09:19 PM
  [ # 3 ]

Was een leuke beurs van alles wat te maken heeft met het beloofde land Frankrijk D en ook erg mooie autos vooral die Renault 25 shock wouw wat een ding zeg )

Citroen Bx 1.6 TZI Automaat 1991 117.000km
Citroen Jumpy 2020 6700km
Citoen C5 exclusieve 2006 172.000
Peugeot 205 generation 1997 101.000km
Peugeot 205 xad bestel 295.000

Profiel  

Mulder
> 6000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 6490

- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
Gepost: 08 september 2008 12:50 PM
  [ # 4 ]

Die 25 was vet inderdaad. Die zijn nog harder uitgestorven dan de CX volgens mij, je ziet ze bijna niet meer.
Was inderdaad een leuke beurs en ik vond het gezellig om weer eens wat CX-rijders te zien. Wel lag erg de nadruk op het huizen-in-Frankrijk-kopende publiek, veel makelaars, juristen-met-hulp en ontwikkelaars. En in dat licht was ik blij met mijn vrijkaartje (dank nogmaals!) want 16 euro voor een kaartje is niet mis… Al maakte de Ricard en de wijn op de Fete-stand een hoop goed natuurlijk.

“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook