Beste Allemaal,
Wat is er aan de hand als een motor van een CX 2500 GTi uit ‘88 een beetje schokerkerig inhoudt, vooral bij 80 km/h in z’n 4de versnelling.
als je harder gaat wordt het minder.
Bougies kabels zijn recentelijk evrvangen. Ik tank V-power.
Heeft dit te maken met de computer van de auto of de lucht hoeveelheidsmeter of moet ik injectoren reiniger aditieven kopen.
Wie herkent dit en weet een oplossing
Michel Saeijs uit Den Haag
Totaal aantal Berichten: 7071
Geregistreerd: 08-08-2004
- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
Hmmm, hij hoort in elk geval 98 RON te hebben, maar dat zal het wel niet zijn. Ik ben met een soortgelijk probleem bezig en de mogelijke oorzaken die ik nu heb zijn eigenlijk of een luchtlek, of gebrekkige benzinedruk. De hele ontsteking is inmiddels uitgesloten, maar de bobines zijn ook kandidaten ervoor.
“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!
Totaal aantal Berichten: 591
Geregistreerd: 20-11-2004
- C5 2.2 HDIF TOURER Exclusive
De oplossing bij onze CX was de “vacuumdoos” weet niet hoe het ding eigenlijk heet. Maar verzorgt de vervroeging in relatie tot de motorbelasting.