Totaal aantal Berichten: 5999
- C4 (2004-heden) berline Image
- C5 X Shine Hybrid 225
Middenconsole
Ziet er “gelikt” uit, compliment.
Greetzz Mart1n
Héél knap!
Gerrit
196.000 km rijplezier gehad! Nieuwe inmiddels afbesteld: GC4P 2.0 HDiF 150 LB EGS, Icare, Panoramisch glazen dak en een afneembare trekhaak.
Totaal aantal Berichten: 268
- (Grand) C4 Picasso 2.0 HDi LB
Ziet er ontzettend mooi uit. Je hebt er echt talent voor! Ik heb alleen geen bergplaats tekort en ben erg verliefd op de ruimte voorin en daar doet de console dan toch afbreuk aan. (En het wordt naturlijk erg lastig voetje-vrijen met de vrouw met zo’n ding ertussen… )
je dealer zal ogen trekken als hij de wagen binnenrijdt bij het volgende onderhoud
Totaal aantal Berichten: 28
- (Grand) C4 Picasso C4 GP EB6V 2.0
Dit ziet er inderdaad perfect uit! Ik ben ook aan ‘t nadenken over een middenconsole. Ik zoek vooral een oplossing voor een afvalbak(je), een goede plaats voor telefoonhouder en misschien inbouw van de (bijgeleverde) TomTom. Ben bang dat ‘t in de verste verte niet de kwaliteit van die van jou gaat halen, als hij er al komt…
Rymt, ik heb al gelezen dat je geen bouwtekeningen hebt, maar ik las dat je wel een tekeningen (van de zijkant) en mallen hebt gemaakt. Zal het mogelijk zijn die op een of andere wijze beschikbaar te maken? b.v. ingescand met een aantal (werkelijke) maten op de tekening.
Totaal aantal Berichten: 5487
- Xantia 1,9D
- 2CV 6 Charleston
Ene is hij klaar?
Benieuwd naar de eindresultaat!
Gert
Citroën das très bien!!!
Citroën schaalmodellen Wat is jouw verhaal achter de interesse in Citroën?
Nog even een update voordat ik voor 3 weken naar Oostenrijk vertrek. Het klepje is aan de binnenkant afgewerkt met leer. Daarnaast ben ik bezig met het afwerken van de binnenkant van het vak. De zijkanten en de voorkant zijn inmiddels afgewerkt met alcantara. Tijdelijk heb ik dit gedeelte van de console in de auto geplaatst, zodat ik er tijdens de vakantie gebruik van kan maken.
Na de vakantie ga ik weer verder.
Sinds 17 maart 2012: C4 Picasso 5-zits 1.6 THP EGS Collection, Gris Aluminium met 17” lichtmetalen Sonneberg wielen en panoramadak.
Ziet er goed uit.
En prettige vakantie
Voor iedereen trouwens die nog gaat
Ik ben net terug
C4 Grand Picasso 2.0i 16V EB6V Exclusive
Blue Oriental juli 2007
http://www.mijnalbum.nl/Album-8DOCB6AL-Foto
Totaal aantal Berichten: 5999
- C4 (2004-heden) berline Image
- C5 X Shine Hybrid 225
Het duurt effe, maar dan heb je ook wat.
Fijne vakantie!
(mijn vrouw en kinderen zijn nu twee weken weg. In oktober gaan we nog eens met z’n alle een weekje of drie)
Totaal aantal Berichten: 1712
- (Grand) C4 Picasso 2.0 HDI EBV exclusive
Prachtig, en supperhandig.
De dag dat citroen dit zou uitbrengen als accessoire sta ik direct bij men dealer.
Al eens aan gedacht enkele foto’s door te geven aan citroen NL;
Mss breng je hun wel op een idee!!
Citröen C4 Picasso Exclusive 2.0 HDI BMP6
- Panoramisch glazen dak
- Gris Fer
- Belgische kenteken
Sinds November 2007, 50.000 km
Het werd weer eens tijd voor een update. In de zomer- en vakantieperiode is er wat minder tijd om aan de console te werken. De binnenkant van het achterste bakje is nu volledig afgewerkt met alcantara. Daarnaast heb ik aan de achterkant een strip met ledjes aangebracht zodat er een oranje gloed richting de voetenruimte van de achterpassagiers schijnt.
Voor de laatste 3 foto’s zie:
console C4P of:
foto’s op mijn album
Sinds 17 maart 2012: C4 Picasso 5-zits 1.6 THP EGS Collection, Gris Aluminium met 17” lichtmetalen Sonneberg wielen en panoramadak.
Ik blijf me verbazen over de kwaliteit en de afwerking. Ziet er schitterend uit!
Van 17/11/07 tot 31/12/09: C4 Picasso 7pl, Diesel FAP 138 pk, Automaat,
Exclusive, Pack Techno, Navidrive,
Aluminium Grijs
Belgisch Kenteken
Ik ben het helemaal met Casey eens. Geweldig!!!!
Gerrit
196.000 km rijplezier gehad! Nieuwe inmiddels afbesteld: GC4P 2.0 HDiF 150 LB EGS, Icare, Panoramisch glazen dak en een afneembare trekhaak.
Super!! Helaas heb ik er het geduld niet voor.
gr., Ernst
Grand Space Tourer, automaat, 2019