3 van de 3
 < Vorige 1 2 3

Xsara 2.0 16v VTS is gekocht!!
ex0dus
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 77

Gepost: 18 maart 2008 10:01 PM
  [ # 31 ]

Nee ik heb er niet in gereden, maar dat was dus omdat ik hem niet zo vertrouwde (zowel de verkoper als de auto).
Het is tot nu toe niet gelukt nee om een VTS te vinden/kopen. Ik heb nu een Xantia 2.0 TurboCT Break, ook behoorlijk snel, maar niet sportief.
Het is begonnen met dat ik eigenlijk een sportievere auto wilde, ik heb ook een Citroën als bedrijfsauto, en alle Citroëns die ik heb gehad deden het gewoon altijd, maar omdat Citroën eigenlijk niet zo heel veel sportieve modellen heeft (nu wel natuurlijk),bleef er maar één over en dat was de Xsara VTS.
Helaas de modellen die ik heb bekeken stonden me niet aan. Vaak was de bekleding stuk en had de auto me te veel deuken, één er van (die in Udenhout) had maar 90.000 geloen, maar deze had helaas ook weer bekleding die stuk was en een aantal deuken, ook had ik al lang in de gaten dat we er qua prijs ook niet uitkwamen (was een Opel garage).
Sindsdien ben ik me ook op andere auto’s gaan richten, je wil niet weten wat ik allemaal al geprobeerd heb, van een Nissan 300ZX, Peugeot 206 GTI, BMW 6 serie, Porsche 911, en nu weet ik helemaal niet meer wat ik wil! Dus ik denk dat ik voorlopig deze hou (ook al hoef het niet, het is pure hobby omdat ik ook gewoon die andere kan gebruiken), en dan over een tijdje weer verder kijk…

Toch staat de Xsara nog best hoog in mijn lijstje, maar dan is het meer voor mijn vriendin, maar dan wil ik wel graag het nieuwere type Xsara met een 2.0 HDI motor in VTS uitvoering, of misschien toch wel een VTS, alhoewel mijn vriendin deze wat te groot vind, en liever een 206 GTI wil, maar die vind ik eigenlijk weer te plastikerig…

Leuk om te horen dat de auto bevalt en dat ik blijkbaar misschien te kieskeurig was, uiterlijk wil ook niks zeggen over de technische staat van de auto natuurlijk! Maar ik ben nu eenmaal gewoon wat keiskeurig en als ik al meteen iets heb van dit word niks, sta ik naar mijn idee toch mijn tijd te verdoen…

Zou nog wel wat meer en liefst ook grotere foto’s willen zien, ben benieuwd wat er van gaat worden.

Profiel  

G3
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 25

Gepost: 18 maart 2008 10:15 PM
  [ # 32 ]

De rest van de fotos zullen waarschijnlijk maandag volgen dan heb ik mijn hele interieur gereinigd en gecomdand.

De prijs die hij in eerste instantie vroeg was idd aan de hoge kant. Ik had zelf het idee dat hij de auto maar wat graag wou verkopen aangezien hij vrij snel met zijn prijs zakte. Hij vertelde mij ook dat er al meerdere mensen waren komen kijken maar bij iedereen kwam hij niet uit met de inruil + bijbetaling.

Veel succes met de zoektocht naar een andere auto.

Profiel  

Ichorid
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 14

Gepost: 28 maart 2008 02:25 AM
  [ # 33 ]
ex0dus schreef:

één er van (die in Udenhout) had maar 90.000 geloen, maar deze had helaas ook weer bekleding die stuk was en een aantal deuken, ook had ik al lang in de gaten dat we er qua prijs ook niet uitkwamen (was een Opel garage).

Deze heb ik dus gekocht Very Happy. Bedankt dat je hem hebt laten staan. In ieder geval van die deuken zie ik niets :O en die bekleding zitten inderdaad wat scheurtjes in maar hij rijdt daarentegen als een monster!  Cool

Profiel  

ex0dus
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 77

Gepost: 28 maart 2008 09:19 PM
  [ # 34 ]

Hij had 90.000 gelopen, wat ik wel geloof op zich gezien de staat van de motor, maar de rest daarentegen was meer richting de 2 ton… Verder vond ik eigenlijk de hele manier van verkopen daar niks, dus heb er geen spijt van hem niet gekocht te hebben, maar als hij volgens jouw goed is, wens ik je er alle plezier mee toe.  Cool

Profiel  

G3
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 25

Gepost: 09 september 2008 05:28 PM
  [ # 35 ]

Helaas is afgelopen vrijdag mijn VTS klem komen te zitten tussen 2 vrachtwagens waardoor deze total los is Crying or Very sad . Gelukkig had mijn vriendin niks.

Profiel  

Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 27943

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 09 september 2008 10:03 PM
  [ # 36 ]

Zonde Sad

Gelukkig geen gewonde vriendin!

Succes met de afhandeling en het vinden van nieuwe vervoer.

Profiel  

3 van de 3
 < Vorige 1 2 3

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook