Een tijdje geleden hebben we het topic van Wolfman “bevuild” met allerlei afspraken over verzamelpunten op weg naar Seppe zondag de 14e.
Ik heb tot dusver genoteerd:
Verzamelpunt A20 BP De Vink, Nieuwerkerk aan de IJssel:
Sjaak de Bollenboer
Lupolo en pa Lupolo?
Erict
Hier verzamelen we om 8.55 uur.
Daarna rijden we door naar:
Verzamelpunt A16 Parkeerplaats bij Hendrik Ido Ambacht/Zwijndrecht, bij de brug over de weg naar het AC restaurant, hier staan:
Wolfman
Pavang
Roland
Hier verzamelen we om 9.15 uur.
Laat ff weten of dit ook nog steeds jullie plannen zijn. Excuses voor het geval ik per ongeluk iemand vergeten ben, meld jezelf dan even in dit topic. Mocht je dit nu voor het eerst lezen of had je je nog niet eerder gereageerd, je bent uiteraard van harte welkom.
Yep ben het nog steeds van plan.
“Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.”
Misschien kunnen we ook zoals je voorstelde in Mijdrecht afspreken ..
Ik begreep namelijk van mijn aanhang dat ze met mijn meereden in een auto .
Mijn DS—> http://www.mijnalbum.nl/Album=7MAOESVD
lupolo schreef:Misschien kunnen we ook zoals je voorstelde in Mijdrecht afspreken ..
Is prima. Ik ga alleen naar Seppe toe, dus heb plek over als je auto erg vol zit. Je hebt een PB met m’n mobiele nummer. Bel me maar ff om verder af te spreken.
Erict schreef:lupolo schreef:Misschien kunnen we ook zoals je voorstelde in Mijdrecht afspreken ..
Is prima. Ik ga alleen naar Seppe toe, dus heb plek over als je auto erg vol zit. Je hebt een PB met m’n mobiele nummer. Bel me maar ff om verder af te spreken.
oke .. ik verwacht dat ik je dan vrijdag op zaterdag bel !, dan is het hoe en waar ook wat duidelijker!, maar voor de rest ziet het er al zo prima uit !
Totaal aantal Berichten: 1420
- 2CV 6 Club
- ID/DS DS21 M Pallas '67
Ik wil daar ter plekke wel ff afspreken met jullie, alleen ben ik met de eend dus mag vast niet bij jullie DS-en parkeren
CLL Martin schreef:Ik wil daar ter plekke wel ff afspreken met jullie, alleen ben ik met de eend dus mag vast niet bij jullie DS-en parkeren
zet de mijne wel op zijn hoogste stand dan rij ik hem eroverheen, heb niemand er meer last van haha
CLL Martin schreef:Ik wil daar ter plekke wel ff afspreken met jullie, alleen ben ik met de eend dus mag vast niet bij jullie DS-en parkeren
Wat mij betreft mag de eend er naast. Ik weet alleen niet hoe strak de organisatie hierin zit.
Wat stel je zelf voor als afspreekplek in de buurt van Seppe? Volgens mij ben jij beter op de hoogte van de situatie daar in de buurt dan ik. Is er ergens een pompstation of parkeerplaats in de buurt van het vliegveld waar we je op kunnen pikken?
Totaal aantal Berichten: 235
- ID/DS ID 20/ DSuper 5
Zijn er nog mensen die uit regio Alkmaar naar Seppe rijden?
Misschien valt er wat te organiseren om gezamelijk op te rijden.
Groeten Jeroen
Totaal aantal Berichten: 100
- C3 1,4 HDI
- C6 (2005-2012) 2.2 exclusief
en voor de mosselmannen rond het antwerpse kunne we ook samen afspreken
hoor het wel
greetz marcus
Totaal aantal Berichten: 1420
- 2CV 6 Club
- ID/DS DS21 M Pallas '67
Erict schreef:CLL Martin schreef:Ik wil daar ter plekke wel ff afspreken met jullie, alleen ben ik met de eend dus mag vast niet bij jullie DS-en parkeren
Wat mij betreft mag de eend er naast. Ik weet alleen niet hoe strak de organisatie hierin zit.
Wat stel je zelf voor als afspreekplek in de buurt van Seppe? Volgens mij ben jij beter op de hoogte van de situatie daar in de buurt dan ik. Is er ergens een pompstation of parkeerplaats in de buurt van het vliegveld waar we je op kunnen pikken?
Mij zie je daar wel, ik houd wel telefonisch contact met onze bollenboer waar jullie je bevinden! Het wordt zo te zien machtig mooi weer dus ik heb er erg veel zin in!
Limburgers naar Seppe??
Ik vertrek om 08:00 uur vanuit Echt-Susteren
Norbert D.
Norbert (I) D. (Break) de machine
- ID/DS ID 20/ DSuper 5
Ik zal ook proberen om er om 9.15 uur te zijn in Hendrik Ido Ambacht. Moet ik dan gewoon de afslag AC restaurant nemen (komende vanuit richting A’dam)?
Jeroen
- ID/DS ID 20/ DSuper 5
AH1828 schreef:J.Werges schreef:Zijn er nog mensen die uit regio Alkmaar naar Seppe rijden?
Misschien valt er wat te organiseren om gezamelijk op te rijden.Groeten Jeroen
Staat eigenlijk wel op mijn programma.
Ik vertrek uit Andijk. We zouden bij de McDonalds in Hoorn kunnen afspreken.
Hoorn is voor mij niet handig. Woon vlak bij Ring Alkmaar en rij via Haarlem- Hoofddorp- Rotterdam naar Hendrik Ido Ambacht. Daar hoop ik dan om ca. 9.15 te zijn, om vervolgens met een nog groter aantal op te rijden.
Laat ik het zo zeggen: Ik vertrek om 8.00 uur bij Shell-station bij Kooimeer (bij AZ stadion). Is daar niemand, dan is dat jammer, zijn er wel DS-sen dan is dat natuurlijk heel leuk.
Zijn er nog meer forummers uit de regio Zwolle ( of verder uit het noorden ) die naar Seppe rijden?
Ik zelf rij via de A28 ( vanaf ‘t Harde ) en langs Utrecht naar Seppe.
Eens een DS altijd een DS.
@Erict:
De planning staat nog steeds als volgt Mijdrecht -> Gouda -> Vliegveld Seppe ..
Ik zal je morgen nog even bellen over de plek en de tijd maar deze stond nog steeds vast vermoed ik.
Alleen de invulling van mijn auto veranderd per dag momenteel , maar dat maakt voor de afspraak niets uit.
Guy