4 van de 17
« Eerste  < Vorige 2 3 4 5 6 Volgende >  Laatste »

Navigatie systemen
René
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 27724

Gepost: 04 mei 2005 12:45 AM
  [ # 46 ]

Klopt
Maar via een cardreader gaat het wat sneller (de kaarten)
Het programma moet via de houder/kabel erop….(usb)

Profiel  

zandvoorta
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2039

- BX 14E
- C1 C1 Selection
Gepost: 04 mei 2005 01:02 AM
  [ # 47 ]

O, als het maar werkt, dat het niet zo snel gaat maakt niet uit.
Very Happy

Nissan X-Trail ‘17
C1 Selection pack look 5d, ‘16 (Wit…)
BX 14E ‘86 (Blanc Cremant)
Ex: BX 16RS, BX 14TE, Saxo, Xantia Break TD, Xsara Picasso HDi Excl, C1 Sed, 2CV6 Club, C5 break HDi, C1 Ambiance, C5 Tourer, C4GP Excl

Profiel  

> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5671

Gepost: 04 mei 2005 03:02 AM
  [ # 48 ]
zandvoorta schreef:

O, als het maar werkt, dat het niet zo snel gaat maakt niet uit.
Very Happy

Ik heb begrepen van een kennis, niet ver bij mij vandaan…...dat e.e.a. al *geregeld* is ? Twisted Evil

Profiel  

René
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 27724

Gepost: 04 mei 2005 03:03 AM
  [ # 49 ]

Je hebt toch maar één kennis?

Verrek, dat ben ik Rolling Eyes

Wink

Profiel  

zandvoorta
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2039

- BX 14E
- C1 C1 Selection
Gepost: 04 mei 2005 01:23 PM
  [ # 50 ]

Cool

Nissan X-Trail ‘17
C1 Selection pack look 5d, ‘16 (Wit…)
BX 14E ‘86 (Blanc Cremant)
Ex: BX 16RS, BX 14TE, Saxo, Xantia Break TD, Xsara Picasso HDi Excl, C1 Sed, 2CV6 Club, C5 break HDi, C1 Ambiance, C5 Tourer, C4GP Excl

Profiel  

> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

Gepost: 06 mei 2005 01:27 PM
  [ # 51 ]

Voor VOGE (vraag in ander draadje( :

http://www.pdashop.nl/product/3107

325.- euro kost het apparaat…..maar ze zijn via de MAKRO geloof ik nog goedkoper te krijgen.

Ik heb er zelf in Augustus 2004 nog 399 voor betaald.

Je kunt hem kopen zonder Software en dan die software *apart* zien te krijgen….bijvoorbeeld Tomtom. Cool

Wel moet je rekening houden met de aanschaf van een (liefst) Sandisk SD-geheugenkaartje van minstens 256 MB….beter is 512 mb.
Die kosten zo rond de 70 euro.
Op dat 512 mb kaartje heb ik de Benelux, Duitsland en de hele Wegenkaart van Europa op staan…..plus natuurlijk Checkpoint met de flitspalen….welke laatste je gratis kunt krijgen als je je aanmeld op http://www.flitspaal.nl

Checkpoint kun je gratis downloaden op http://checkpoint.oabsoftware.nl/

Voor verdere vragen stuur je me maar een PB. Wink

Koop nu geen Tomtom-3 maar wacht even tot Tomtom-5 er is…..die deze maand uitkomt. Exclamation

Profiel  

voge
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3508

Gepost: 07 mei 2005 01:57 AM
  [ # 52 ]
Bram schreef:

Koop nu geen Tomtom-3 maar wacht even tot Tomtom-5 er is…..die deze maand uitkomt. Exclamation

Thanx voor de info… Dus voorlopig even niets kopen, ik zal eraan denken Razz

Profiel  

> 5000 berichten

Gepost: 07 mei 2005 02:43 AM
  [ # 53 ]
voge schreef:
Bram schreef:

Thanx voor de info… Dus voorlopig even niets kopen, ik zal eraan denken Razz

Je kunt die MIO natuurlijk wel alvast kopen en er Tomtom-3 op zetten…. Cool
(die je vast wel ‘ergens’ van iemand kunt lenen) Wink

Kun je er vast aan wennen (uitproberen).....want daar ben je wel een paar weken zoet mee als je daar nog nooit mee gewerkt hebt.
En als TT-5 er is, dat simpel eroverheen gooien. Cool

Profiel  

voge
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

Gepost: 10 mei 2005 02:01 PM
  [ # 54 ]

Maar wat is trouwens het verschil tussen deze ‘MIO’ Confused:  en een origineel tomtom go apparaatje?? Er zit in ieder geval wel een prijsverschil in Very Happy
  En ik hoorde je ook over een cardreader, die heb ik dus niet!! Kan je ‘t apparaat wel gewoon op je PC aansluiten? En wat kost ‘t om de software te kopen(als TT5 er is?) Moet je er voor de rest nog iets bij kopen??

Groeten,

Serge. (en sorry voor alle beginnersvragen, maar ‘k geloof dat jij die ooit ook wel hebt gestelt Wink )

Profiel  

voge
> 3000 berichten

Gepost: 10 mei 2005 06:29 PM
  [ # 55 ]

Rolling Eyes Je hoeft mijn vragen niet meer te beantwoorden hoor Surprisedops:

Heb net een TomTom Go 300 gekocht… Best een leuk apparaatje Very Happy Ik dacht dat deze dingen nog veel duurder waren maar dat viel dus wel mee… Nu maar eens uit gaan zoeken hoe dit ding werkt… Een pocket PC zou ik voor de rest toch niet gebruiken…

Profiel  

> 5000 berichten

Gepost: 10 mei 2005 07:57 PM
  [ # 56 ]
voge schreef:

Rolling Eyes Je hoeft mijn vragen niet meer te beantwoorden hoor Surprisedops:

Heb net een TomTom Go 300 gekocht… Best een leuk apparaatje Very Happy Ik dacht dat deze dingen nog veel duurder waren maar dat viel dus wel mee… Nu maar eens uit gaan zoeken hoe dit ding werkt… Een pocket PC zou ik voor de rest toch niet gebruiken…

Sorry…...ik had mij ingelogd laten staan, maar was de hele middag weg. Surprisedops:

Ben net terug dus….zo zo, de Tomtom Go….die steek je niet zomaar even in je zak…..zoals een MIO 168, waar je ook nog veel andere dingen mee kunt doen…. plus een MP-3 speler hebt. Cool

Ik lees net even op :
http://www.mijntomtomgo.nl/n.php?id=104

....dat ze hem knap aan de prijs vinden. Confused
En voor de Update moet je ook nog eens 79 euro neertellen. Confused 

De MIO (ik dacht dat ik dat al een keer gezegd had)....koop je nu voor rond de 300 euro incl alle stekkers, opladers en USB kabel e.d.
Het enige wat je nog nodig hebt is de route software…maar als je ergens een *kennis* hebt, wil die het er vast wel even voor je opzetten. Neutral
Scheelt je zeker een 150 euro of zo. Rolling Eyes

Maar goed….evengoed succes ermee.

Oh ja…..hier nog een site van Kieskeurig-.nl ....waar vele eigenaren van de MIO zich zeer tevreden tonen en elkaar ook helpen met allerlei zaken.

http://www.kieskeurig.nl/nl/product.nsf/reviewlist/D4A0292EBDA93979C1256E8D0036E27C.htm

Profiel  

Thijs
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 4959

Gepost: 10 mei 2005 08:16 PM
  [ # 57 ]

De nieuwe Mitac 268 PNA met benelux software kost ‘maar’ 399,-
En de 269 met heel Europa kost ‘maar’ 599,- . Das wel vrij goedkoop imho in vergelijking met de TomTom Go. Maarja daar zit dan weer bluetooth handsfree in, tis maar wat je wil.

It’s nice to be important but it is more important to be nice.

http://www.explosionsandboobs.com/
Doneer, zo blijven we braaien!

Profiel  

> 5000 berichten

Gepost: 10 mei 2005 09:45 PM
  [ # 58 ]
T(h)ijs schreef:

De nieuwe Mitac 268 PNA met benelux software kost ‘maar’ 399,-
En de 269 met heel Europa kost ‘maar’ 599,- . Das wel vrij goedkoop imho in vergelijking met de TomTom Go. Maarja daar zit dan weer bluetooth handsfree in, tis maar wat je wil.

Ik kon tegen gereduceerde prijs van het koeriersbedrijf een QTEK 2020 *krijgen*...waar je En mee bellen kunt EN mee navigeren, maar ik had al een fraaie mobiel *gekregen* van mijn provider (een SE K510i).....i.v.m. contractverlenging…..en die MIO werkt gewoon schitterend. Cool

Alleen vandaag dus even niet Surprisedops:  toen hij de Raoul Wallenbergstraat in A’dam (ZO) niet kon vinden (zoek maar eens op)...zelfs bij het koeriersbedrijf (waar ze vrijwel alle routeplanners hebben) konden ze die niet vinden, terwijl die straat (naar achteraf bleek) al bijna 1 jaar geleden is opgeleverd. Rolling Eyes

Het blijkt dus na 45 min zoeken naast de Bijlmerdreef te liggen. Confused
Dat soort verrassingen zul je nog wel vaker tegenkomen met Tomtom…..net als rotondes die er nog niet liggen….OF (wat ik een paar weken geleden had) een Rotonde die inmiddels is weggehaald…...*neem de 2e afslag op de rotonde* zei Eva ......Wat nou, Rotonde Exclamation ....stom wijf Twisted Evil  (was weer een gewoon kruispunt) Wink

Heerlijk hoor, zo’n vrouwenstem in de auto…kun je af en toe eens lekker tegen schelden. Laughing

Profiel  

voge
> 3000 berichten

Gepost: 10 mei 2005 10:33 PM
  [ # 59 ]

Jij hebt dus Eva… Ik dat heerlijke vlaamse stemmetje, Lucie geloof ik…

De tomtom is inderdaad wat duur, dat ben ik met je eens… Maar ik kreeg ‘m al met personeelskorting van een vriend.. Aangezien ik niet zo handig ben met computers e.d. en de TomTom echt een verschrikkelijk eenvoudig ding is, vond ik het wel wat voor mij… Softwareupdate is volgens mij ook niet echt vaak nodig, en de eerste is toch gratis??

Waar hangt jou PDA trouwens? Ik heb ‘m tegen de voorruit geplakt bij de linker A-stijl, zodat tommetje net boven de knop van de achterruitverwarming hangt.. Daar zit ‘ie best goed geloof ik… Trillen valt ook alles mee (in die oude Diesel..)

Profiel  

> 5000 berichten

Gepost: 10 mei 2005 10:56 PM
  [ # 60 ]

Ik vrees met grote vreze dat ik een foutje heb gemaakt, heb namelijk jouw Wijzigknop gebruikt i.p.v. de Quoteknop…..waardoor ik nu jouw bijdrage een beetje verknoeid heb….waarvoor 1000x excuses. Surprisedops:  Confused

UPDATE:
Ik heb hem weer vrijwel origineel kunnen krijgen en zet hier even de quote neer met mijn antwoorden :

voge schreef:

Jij hebt dus Eva… Ik dat heerlijke vlaamse stemmetje, Lucie geloof ik….

En ik heb de Tomtom-stem BRAM…voor de flitspalen erop zitten. Laughing

De tomtom is inderdaad wat duur, dat ben ik met je eens… Maar ik kreeg ‘m al met personeelskorting van een vriend.. Aangezien ik niet zo handig ben met computers e.d. en de TomTom echt een verschrikkelijk eenvoudig ding is, vond ik het wel wat voor mij… Softwareupdate is volgens mij ook niet echt vaak nodig, en de eerste is toch gratis??

Ik weet eigenlijk niet WAT er nu zo speciaal is aan de Tomtom Go (behalve dan dat Beutooth).....schijn me eens bij als je wilt ?  Smile
Ik las ook ergens in een test in Autoweek, dat je die Tomtom-Go niet zo makkelijk even in je zak steekt, dus hem er al snel laat inzitten s’nachts….en dat vraagt natuurlijk om een ingeslagen raam. Crying or Very sad
Ik haal hem elke keer als ik de auto verlaat eruit.

Je schijnt er trouwens ook geen Major Routes of Europe op te kunnen zetten, las ik ergens ??
Dat zijn alle hoofdwegen van Europa….waarmee je bijvoorbeeld vanaf Zierikzee in 1X door mee kunt navigeren naar Tromso in Nrd-Noorwegen….= 3373 km Laughing

Waar hangt jou PDA trouwens? Ik heb ‘m tegen de voorruit geplakt bij de linker A-stijl, zodat tommetje net boven de knop van de achterruitverwarming hangt.. Daar zit ‘ie best goed geloof ik… Trillen valt ook alles mee (in die oude Diesel..)

Gewoon in het midden tegen het raam en wel zodanig dat de onderkant net rust op het dashboard, zodat je geen last hebt van trillen.

Nu dus even in de Xantia, maar a.s. donderdag in de BX.

Profiel  

4 van de 17
« Eerste  < Vorige 2 3 4 5 6 Volgende >  Laatste »

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook