Schitterend om te zien! en je hebt mij op ideeen gebracht.
Ik mis tussen de voorstoelen van de xsara pic. ook opbergruimte. Ik knikker daar regelmatig wat neer met als gevolg dat het wel eens naar voren wil schuiven ops:
Voor mijn vorige auto (Xsara Picasso) had ik ook een middenconsole gemaakt. Ik heb deze nog…......
Wellicht een idee…....
Sinds 17 maart 2012: C4 Picasso 5-zits 1.6 THP EGS Collection, Gris Aluminium met 17” lichtmetalen Sonneberg wielen en panoramadak.
rymt schreef:Einepyk schreef:Schitterend om te zien! en je hebt mij op ideeen gebracht.
Ik mis tussen de voorstoelen van de xsara pic. ook opbergruimte. Ik knikker daar regelmatig wat neer met als gevolg dat het wel eens naar voren wil schuiven ops:
Voor mijn vorige auto (Xsara Picasso) had ik ook een middenconsole gemaakt. Ik heb deze nog…......
Wellicht een idee…....
Zet het op E-bay !!! en iedereen hier dit item volgen
Dit ruikt naar vakmanschap!
Respect!
Ik wil daar wel een foto van zien
Rene van Maren schreef:Ik wil daar wel een foto van zien
je bent niet de enige
Fotoooos!
@rymt
Is inderdaad een idee, al is het ook er leuk om zelf te maken, maar dat gaat weer van de tijd van de verbouwing van het huis af…...
Einepyk schreef:Rene van Maren schreef:Ik wil daar wel een foto van zien
je bent niet de enige
Fotoooos!@rymt
Is inderdaad een idee, al is het ook er leuk om zelf te maken, maar dat gaat weer van de tijd van de verbouwing van het huis af…...
Je wordt op je wenken bedient.
Zie het topic middenconsole Xsara Picasso
Sinds 17 maart 2012: C4 Picasso 5-zits 1.6 THP EGS Collection, Gris Aluminium met 17” lichtmetalen Sonneberg wielen en panoramadak.
De console is klaar!
De achterzijde is afgewerkt:
Hier is de verlichting rond de stekkers te zien:
Achter de voorste klep is een sluitsysteem met behulp van een veertje geplaatst zodat het klepje goed sluit, maar ook open blijft staan. Het veertje werkt tweeledig:
Geplaatst in de auto:
Achterste deel met geopend klepje:
Brandende sfeerverlichting in voorste vak en naar achteren:
Voor een complete filmstrip van begin tot eind kun je hier klikken.
Totaal aantal Berichten: 5999
- C4 (2004-heden) berline Image
- C5 X Shine Hybrid 225
Netjes hoor!
Het duurt effe, maar dan heb je ook wat..
Fantastich
Erg fraai, klasse. Nu nog een paar maken en verkopen. Ik wil er wel een, maar het aantal uren beziend zal het wel een vermogen kosten. Maar mijn complimenten.
Totaal aantal Berichten: 1712
- (Grand) C4 Picasso 2.0 HDI EBV exclusive
Idd, ik blijf het jammer vinden dat ze dit niet van fabriek voorzien hebben in de picasso.
Bvb de verschuifbare middentunnel uit een scenic vind ik persoonlijk een goed systeem.
Maar blijkbaar vond citroen dit niet.
In ieder geval prachtwerk, ik wou dat ik er ook zo een had
Citröen C4 Picasso Exclusive 2.0 HDI BMP6
- Panoramisch glazen dak
- Gris Fer
- Belgische kenteken
Sinds November 2007, 50.000 km
Totaal aantal Berichten: 5487
- Xantia 1,9D
- 2CV 6 Charleston
Netjes!
Citroën das très bien!!!
Citroën schaalmodellen Wat is jouw verhaal achter de interesse in Citroën?
Hij is perfect geworden! Nogmaals mijn complimenten!
Gerrit
196.000 km rijplezier gehad! Nieuwe inmiddels afbesteld: GC4P 2.0 HDiF 150 LB EGS, Icare, Panoramisch glazen dak en een afneembare trekhaak.
Totaal aantal Berichten: 5
- (Grand) C4 Picasso ligne selection
- Xsara stationwagen
te koop?
Ik vind het ook super mooi ! is ie al te koop?
Re: te koop?
vincentdeleur schreef:Ik vind het ook super mooi ! is ie al te koop?
Als ik wellicht ooit mijn C4P inruil voor een C3P is ie te koop.