vandaag de 16v gehaald uit sint oedenrode. de auto is na mijn idee in prima staat. ik heb nog geen mankementen kunnen ontdekken. alleen mist het 16v logo op de achterklep. ik heb het orgineele interieur er ook bij gekregen. dus als er nog iemand in is geintereseert.
ik heb nog ff snel een paar foto,s gemaakt. betere komen nog als het weer wat beter is.
Zx forum: http://www.zx16v.net/forum/index.php
Zx project: http://www.mijnalbum.nl/Album=UREFJSYF
Wat een gaaf leder interieur.
Dat 16v logo moet er toch niet op, wolf in schapenkleed…
Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017
hehe ja dat kan ik natuurlijk ook zo laten.
Zx forum: http://www.zx16v.net/forum/index.php
Zx project: http://www.mijnalbum.nl/Album=UREFJSYF
Toppertje dat het is Als jij nou dat andere interieur gaat plaatsen dan wil ik dat leer van jou wel
Ik heb trouwens nog wel een 16v logo thuis liggen.
Zit er een powerfilter in?
ZX 16v 1992 groen—> stalling
BX 16v 1988 rood—> stalling
Xantia tct activa—> Te Koop
hehe ik wil dat leer zelf hebbe.. en ja er zit een powerfilter op alleen die is zo geplaatst dat hij de weg schoon zuigt.
hoort hier nou een alarm op te zitten. want ik kan duwen en trekken wat ik wil maar er gaat niks af.
Zx forum: http://www.zx16v.net/forum/index.php
Zx project: http://www.mijnalbum.nl/Album=UREFJSYF
inmiddels ontdekt dat de deur aan de pasagierskant een beetje speling heefd op de scharnieren. dus maat is even gan kijken hoe ik dat ga oplossen.
Zx forum: http://www.zx16v.net/forum/index.php
Zx project: http://www.mijnalbum.nl/Album=UREFJSYF
allarm testen: Raam open zetten, uitstappen, auto met afstandsbediening op slot doen, even wachten en dan de deur van binnenuit open trekken (dit kan omdat je raam open staat)
ZX 16v 1992 groen—> stalling
BX 16v 1988 rood—> stalling
Xantia tct activa—> Te Koop
ok dankje. maar ik heb ff gekeken en ik kan geen slotje ofzo vinden. hoe kan je eigenlijk gewoon een foto in het forum plaatsen.
Zx forum: http://www.zx16v.net/forum/index.php
Zx project: http://www.mijnalbum.nl/Album=UREFJSYF
Proficiat met je aankoop!
Heb ik het goed wanneer ik denk dat het een 167 pk’er is? Meen namelijk een stuurwiel met airbag te ontwaren op je foto’s…
Vrij uniek (in Nederland én op het forum), nee?
Is dat bovendien een zesbak?
Let the beast go!
ZX & CX 4 ever!
jah dat heb je goed. maar zit er geen airbag in een 155pk dan. maar is wel gewoon een 5 bak hoor. zijn er ook met 6 versnelingen dan?? hehe ik word bang van dat ding als ik gas geef.
Zx forum: http://www.zx16v.net/forum/index.php
Zx project: http://www.mijnalbum.nl/Album=UREFJSYF
Voor zover mijn kennis reikt, is de bestuurdersairbag pas op het einde van het ZX-bestaan geïntroduceerd bij de laatste modellen (in 1997?). Bovendien heeft de ZX maar even mogen genieten van het 167 pk-blok, want al gauw werd dit in de meest sportieve Xsara gelegd. Dus ook weer een eindereeks.
Denk dat de Peugeot 306 met gelijkaardige motor een zesbak heeft.
Mocht ik nog ‘s in Amsterdam komen, spring ik wel ‘s binnen, hé!
Meen evenwel ook nog ‘s een airco-knopje gezien te hebben…
ZX & CX 4 ever!
hehe je hebt er oog voor he.
Zx forum: http://www.zx16v.net/forum/index.php
Zx project: http://www.mijnalbum.nl/Album=UREFJSYF
Gefeliciteerd met je mooie aanwinst,wat een prachtige bak (jaloers )
CITROEN is a way of lifestyle
Auto’s in bezit: Citroen zx 16v
Peugeot 106 xsi RIP
Fiat seicento sporting staat alweer een tijdje op de stoep
Dankje. Ik moet alleen nog is ff gaan kijken of ik ergens een garage ofzo kan huren. Want ik maak me zorgen over der als ze zo alleen buiten staat.
Zx forum: http://www.zx16v.net/forum/index.php
Zx project: http://www.mijnalbum.nl/Album=UREFJSYF
Strakke bak!
Een snelle ZX is en blijft leuk speelgoed!
XM V6 Exclusive ‘91, BX break V6 24v (in aanbouw), BX GTi 16v ‘89, Peugeot 405 SRi (DKZ), Fiat Scudo 2.0 JTD ‘07.
ex BX: 14 ‘86, 19TRi ‘87, GTi ‘88, Chic(GTi)‘91, 16TRi brk ‘89, 16v ‘88, 16v ‘91, GTi 4WD ‘91, stortkoker GTi ‘89.
Alns hef ‘n êane, mear nen wos hef d’r twee.
Erg mooie ZX! En met het allermooiste motorblok erin. Blijft tot ver na de 200 km/u doortrekken alsof er niks aan de hand is.
Dat luchtfilter zo laag is naar mijn idee alleen maar goed, dan trekt ie tenminste alleen koude lucht het motorblok in. Het hangt er natuurlijk wel vanaf hoe het nu zit, dat kan ik op de foto’s niet zien.
Het is een erg betrouwbaar motorblok, maar je moet op 1 ding extra letten: Vervang de distributieriem met spanrollen om de 60 duizend km. Deze willen nl. nogal eens knappen. Als je niet weet wanneer dit voor het laatst gedaan is, dan ook meteen (laten) doen. Als ie breekt, dan wordt het echt huilen