heb hier nog een links en een rechts voor spatbord (vleugel) liggen van een dyane, dit zijn nieuwe oude stock spatborden.
als ik deze verkoop, wat mag ik daar voor vragen ?
Daar kan niemand echt op antwoorden. Ik zou persoonlijk, mits écht in goede staat (vaak is er vanwege een slechte conservatie meer werk aan nieuw oude stock onderdelen dan aan een gebruikt onderdeel) 50 Euro per stuk geven. Dat vinden velen misschien te weinig, maar ik houd mijn hobby graag leuk.
http://home.scarlet.be/clukkers/clukkers/
Belgische Dyane Confort ‘67.
tsja bij dyane spul is het echt wat de gek er voor geeft en wat de gek er voor vraagt. 50 euro zou een vriendelijke prijs zijn. voor minder ben je een dief van je eigen portemonnee en voor meer dan 100 een handelaar
misschien een idee om te koop te zetten en mensen zelf met een bod te laten komen? (hoewel ik altijd een hekel heb aan bieden, maar dat terzijde)
Meneer Plukkel,
Wilt u de door u op Marktplaats aangeboden bumpersteunen even voor mij apart houden? Bij deze hebt u een koper.
En u komt zaterdag toch ook naar Zeewolde? Die fles korenwijn voor het voorbankframe hebt u namelijk nog van me tegoed. Het lijkt me eveneens een mooie gelegenheid voor het verhandelen van wat Dyane-spul.
Ik ben nog steeds erg benieuwd naar de besproken voorspatborden!
Yvar.
Yvar schreef:Meneer Plukkel,
meneer? meneer? ben je vader niet!
Yvar schreef:
Wilt u de door u op Marktplaats aangeboden bumpersteunen even voor mij apart houden? Bij deze hebt u een koper.
okay
Yvar schreef:En u komt zaterdag toch ook naar Zeewolde?
ik denk het niet eigenlijk. weet wel zeker van niet want mn moeder komt langs om te oefenen met de beebie. (anders was ik denk ik ook niet gegaan, maar dat terzijde) of heeeeel misschien als ik eerdaags het dyane plaatwerk uitgezocht heb wat in de verkoop gaat. dan kom ik misschien even langs wippen, maar dan alleen de zondag tijdens de kofferbak markt, en dan moet ik wel weer voor 1300 ri amsterdam, dus dat zal de moeite wel niet waard zijn (als er dan al mensen wakker zijn)
Yvar schreef:Die fles korenwijn voor het voorbankframe hebt u namelijk nog van me tegoed. Het lijkt me eveneens een mooie gelegenheid voor het verhandelen van wat Dyane-spul.
ja maar die moesten we samen maar eens een keer soldaat maken. heel misschien ben ik maandag in groningen, maar dat hangt allemaal een beetje af van de afspraak die ik heb. (of niet)
Yvar schreef:Ik ben nog steeds erg benieuwd naar de besproken voorspatborden!
Yvar.
ik neem aan dat je het nu tegen terrorgiesje hebt?
Totaal aantal Berichten: 149
- GS/GSA conventiseur
- Dyane confort
@TerrorGiesje,
Kijk je mag ook niks vragen en aan een welwillend iemand de spartborden afstaan Ik wil wel zo’n welwillend iemand zijn
Maar wat is het nu het spatbord of het driehoekje? Die zijn heel wat minder waard. En ja ik heb serieuse interesse in spartborden.
Groet,
Feiko
Citroën rijden is roest bestrijden
Feiko ,
kijkt u even in uw PB
mvg
Desmond
Totaal aantal Berichten: 149
- GS/GSA conventiseur
- Dyane confort
Desmond,
Er is iets mis gegaan want ik heb helaas nog geen pb.
Groet,
Feiko
Citroën rijden is roest bestrijden