Ik weet niet of het aan de laptop ligt waar ik nu achterzit, of ergens anders aan, maar het forum is bij mij nu momenteel enorm traag…
andere forums (2cv.nl) openen wel snel…..
meer mensies die er ook last van hebben, dan weet ik dat het niet aan mij ligt. en de mensen die wel weten waar het eventueel aan ligt kunnen het dan mss oplossen!
Totaal aantal Berichten: 2948
- CX 22TRS Blanc Meye
- C1 Collection 5d Noir
- Overig VW T-Cross R-line Pure White
Klopt Tom….........
De site is momenteel erg
TTTRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRAAAAAAAGGGGGG.
WAAR HET DOOR KOMT ????
Webmasterrrrrrrrrrrrrrr :
Het voelt aan alsof iemand even 900 MB van mijn intern geheugen heeft weggenomen en mijn CPU heeft vervangen door een 33 Mhz 486 processor, zo traag is het op dit moment.
ERIC, HEEEEEEELLLLLPPPP
“Life is what happens to you while you’re busy making other plans”
Citroen C5 SX 2.0 HDI BVA6 Estate Blanc Banguise
Toyota Landcruiser 4.5 GXL automaat
Totaal aantal Berichten: 3385
- C5 Break 2.0-16V
Peteryed schreef:Ik heb het idee dat het hele internet druk is. Ik heb zelfs de download programma’s ook maar uitgezet.
Peter
Nee hoor….andere site vliegen wel voorbij op mijn PC….ik kon er ook al bijna niet opkomen…en ik heb kabel….het ligt denk ik aan de server van dit forum
ERWT (of sanspareil)....help !
Totaal aantal Berichten: 7072
- BX Sport MK2
- AX GT chic
het kan inderdaad zijn dat de server probleempjes heeft als het goed is word dat dan automatisch verholpen
als iemand 900mb van je intern er uit getrokken heeft hoeveel heb je er dan inzitten.
pc`s is mijn 2de “hobby” heb me computer kast ook al getuned met neon der in enzo:P
4 case fans en cooldrive 4 en aerogate I zitten er ook in
mocht iemand weten wat dat inhoud:P
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
McDean schreef:4 case fans en cooldrive 4 en aerogate I zitten er ook in
mocht iemand weten wat dat inhoud:P
Een Blingbling PC dus
Heb er wel eens eentje gezien ja.
Totaal aantal Berichten: 7072
- BX Sport MK2
- AX GT chic
heb 4 windows in me kast zitten waarvan 1 in de bodem zodat als het donker is het neon ook onder de pc van daan komt
heel aaf gezicht
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
ik kan helaas niet zeggen waarom hij langzaam is, maar zo langzaam gaat het bij mij ook weer niet. Het duurt ongeveer 1 seconde om een pagina te openen. Helaas is Meneer Sans-Pareil volgens mij 2 week weg dus ff geen feedback van hem.
Doneer nu: http://www.citroen-forum.nl/donaties/
Dan weet ik niet wat voor secondes ze bij jou hebben. Ik kreeg zelfs een time-out melding. Het ging niet traag, het ging gewoon niet!!
Waarschijnlijk zitten wij met allen zo vaak en lang en massaal op het forum
te bladeren, dat de server het niet zo goed meer kan bijbenen.
Of is er bij erik thuis weer een kabel doorgeknaagd van de vijverpomp?
Of hoe zat het ook al weer met dat verhaal…...
Nou ja, maar hopen dat er een extra lijntje bijgetrokken wordt…
Test
ik weet wel dat meneer Google deze site nu aan het indexen is. Misschien kan het daar door komen want dat gebeurt met een stuk of 20 sessies
de server waar deze site op draait staan bij een level3 of trueservers. Die hebben snelheid en draadjes genoeg dus daar kan het niet aan liggen. Het kan misschien aan de server dat het geheugen vol gepompt wordt door iets. Ik zou het niet weten.
heb zonet onze server man (sans pareil) ff op de hoogte gebrachte van de traagheid van deze site. Ik weet niet of er direct iets aan gedaan wordt maar hij weet er van (als hij z’n sms leest )
Totaal aantal Berichten: 27890
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
of de internet verbinding van de server is om 1 of andere rede niet optimaal ofzo?
hmmzz..gaat nu (net was het nog sloohoom) weer goed….
hopen dat het zo blijft
Inmiddels lijkt alles weer een stuk sneller te gaan…