@Simmetje: de break wordt ook een klassieker!
Misschien toch een beetje meer een type 1 type… of toch type 2
Citroën XM turbo ct
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 591
- Méhari 2 zitter
- XM Type1 V6.24
- XM Type1 V6.24
Deze 24v zal 1 van de weinige zijn zonder trekhaak
?? De Type1 V6.24 is toch wel de laatste XM die je met trekhaak wil zien? ALS het dan moet dan een afneembare aluminium trekhaak, maar die zijn DUUR!
Groet, Joost, op dit forum als “Sweef”
foto’s rode sweef:
foto’s groene sweef (gesloopt):
foto’s Mehari (verkocht):
Totaal aantal Berichten: 1649
- XM PRV V6.24 Exclusive serie1
- DS 3 Racing 207pk
Helaas heb ik wel een trekhaak, ik vind het ook niet mooi maar wie weet wanneer die van pas komt.
Citroën is een beetje vreemd , maar wel lekker !
Totaal aantal Berichten: 268
- (Grand) C4 Picasso 2.0 HDi LB
Mooie wagen zeg, veel plezier er mee!
Totaal aantal Berichten: 2864
- C5 PhII 1.8 16V 'Athena'
- ID/DS DSuper
Prachtige kar!
En je buurman nu een poep jaloers wezen natuurlijk, maar niet laten blijken uiteraard (tis toch maar zo’n kl*teCit en geen Vauwweeh) hahaha!
Veel rijplezier ermee!
‘Spirit of avant-garde’
Ben druk doende de foto’s te uppen, maar een aantal antwoorden.
Schuifdak ja
kleur leder zwart
originele radio ja
trekhaak nee (komt ook niet)
Foto’s dalijk!
en daar zijn ze
paar kleine zaken die binnenkort eerst geregeld gaan worden…
Maar eerst eens een tijdje gewoon lekker rijden
XM V6 24v Exclusive
Xsara Picasso 1.8
Totaal aantal Berichten: 5019
- CX 2200 Pallas
- GS/GSA GS X2
- Ami 8 Break
Eerst je tuintje maar eens gaan schoffelen…..
Congrats met deze fraaie aanwinst! Veel rijplezier!
mmmh vaste planten schoffelen of stuifzand….
ligt overigens al wel 3 jaar in de planning de tuin aan te pakken, maar schoffelen is echt niet nodig nu
Rijplezier is er in ieder geval ten overvloede
XM V6 24v Exclusive
Xsara Picasso 1.8
wel, na een week sturen met de XM en ja dat is sturen met diravi ook weer kunnen tanken na iets meer dan 640 km.. schade 77 liter al had ik wel redelijk enthousiast gereden wat wil je ook met zo’n voituur.
Ik gok dat de 800 km op die ene tank toch ook wel haalbaar is
XM V6 24v Exclusive
Xsara Picasso 1.8
Totaal aantal Berichten: 1260
- XM V6 12V Exclusive
- XM V6 12V Exclusive
Wederom een sjieke dame.
Veel plezier ermee!
(is dit wel een type 1?, er zit géén 1 spaaks stuurwiel in, en ook lijkt me de klimaatregeling type 2, maar ik ben ook nog een beetje nieuw hier ops: )
@Haddewade: tis een type 1b met tweespaaks stuurwiel. Climat control is wel type 1…
Groet, Arjan
Citroën XM turbo ct
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 1260
- XM V6 12V Exclusive
- XM V6 12V Exclusive
XMTurboCT schreef:@Haddewade: tis een type 1b met tweespaaks stuurwiel. Climat control is wel type 1…
Groet, Arjan
Hmmmm, dan ben ik toch bang dat jij mij het verkeerde bedieningspaneeltje gaat toesturen….. type 1 is toch met die grote ronde draaiknoppen ksnap er heulemaal niks meer van…....
Maar ze rijd fijn.
Vive la France
Ha Mark,
Ik denk dat ik wel het goede paneeltje ga opsturen. Komt van een XM met van die draaiknoppen. No worries over je paneeltje!
De eerste serie XM’s hadden nogal wat elektrische probleempjes. Dat is later opgelost. Die modellen zijn in het algemeen te herkennen aan het minder fraaie tweespaaks stuurwiel.
Groet, Arjan
Citroën XM turbo ct
Citrophile schreef:Helaas heb ik wel een trekhaak, ik vind het ook niet mooi maar wie weet wanneer die van pas komt.
Ik kan je vanaf hier melden dat ik daar gister erg blij mee was. Stond in de rij voor het stoplicht te wachten. BONK…. een klein rood daihatsu ding knalde achterop… Een rood bumpertje hing los en ik had een krasje op mijn trekhaak
Zonder die trekhaak….
Inderdaad, hoewel ik een trekhaak ook geen porum vind op een XM, heeft hij me ook al wat schade bespaard