Ik kreeg net anders weer de gespot en gepost draadjes van de c2 en de visa niet open, c2 heb ik nu ondertussen gehad, de visa lukt nog steeds niet.
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Simpele Ziel schreef:Ik kreeg net anders weer de gespot en gepost draadjes van de c2 en de visa niet open, c2 heb ik nu ondertussen gehad, de visa lukt nog steeds niet.
gespottopic van de Visareeks doet het bij mij wel….
bij mij nog steeds niet.. ik pm je mijn bericht zo wel
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Totaal aantal Berichten: 5830
- ID/DS D-Super
ik had overigens ook al contact gehad met iemand die het een en ander voor sans pareil doet. hij heeft weer contact gehad met iemand anders
Frank says:
ik heb een call ingedient bij onze hosting provider
Frank says:
ik vermoed zelf dat een van de servers die in hetzelfde netwerk segment zit , een DDoS om de oren krijgt
Frank says:
of dat er een stukje hardware kapot is
Frank says:
en dat wij daar last van hebben
Frank says:
lijkt weer sneller nu, na contact met de ISP
en daarmee was alles weer opgelost.
Jullie hebben een hoop gepraat, maarre draaien zij toevallig ook de site van Brein ?
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Ik merk de vertraging ook al een tijdje. Het rare is wel dat het ene draadje binnen 0 time op het scherm te zien is en de ander er een kop koffie en een douchebeurt over doet. Lijkt ook niet echt logica in te zitten.
Animal triste post coitum
Serge schreef:Ik merk de vertraging ook al een tijdje. Het rare is wel dat het ene draadje binnen 0 time op het scherm te zien is en de ander er een kop koffie en een douchebeurt over doet. Lijkt ook niet echt logica in te zitten.
valt mij inderdaad de laatste tijd ook op, dat sommige onderwerpen soms erg langzaam, of helemaal niet openen.
het VISA topic opent bij mij ook niet.
ex PSA-rijder uit Almeloo in bezit van een Volvo…
daarvoor sinds 2001 trouw aan PSA modellen
(206 GTI, 406 sedan, C3 XTR, 206 SW, 207 XS Pack, C3-II Exclusive. C3-III Shine 110)
schop!
is het forum bij de rest ook zo sloom?
of ligt het aan mij..?
Draadloos netwerk—> verbinding zeer goed
Soms traag, soms gewoon.
Wie heeft er een picserver avataar ?
Schijt aan originaliteit.
klopt, ik had er vanmorgen en vanmiddag ook last van. Soms gaat ie normaal en soms heel erg traag .. wat is er aan de hand?
Doneer nu: http://www.citroen-forum.nl/donaties/
ik weet het nu…. soms gaat het redelijk tot aardig snel, en dan duurt het weer even…
Soms laadt het bovenstegedeelte (knoppenbalk, logo enz) wel, en dan komt de rest niet…:?
Godallemachtig wat gaat dat traag. Heb toch echt geen langzame bak. Even dacht ik dat het lag aan een beveiligingsupdate van win xp. Die heb ik toen maar hersteld, maar dat bleek niks uit te maken.
Hopenlijk komen er snellere tijden….
Kan iemand even een jachtgeweer op de server richten met de woorden ‘als jij niet opschiet, schiet ik op jou’ ?
Totaal aantal Berichten: 27884
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
ik heb er ook last van…
Je moet natuurlijk wel in de buurt van dat servergeval staan he ...