Revolutionaire technologie!
bogaard77
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 25571
Geregistreerd: 31-07-2003

- Ami 6
- SM 2.7 i.e.
Gepost: 05 augustus 2003 12:48 PM

Tsja,
Er moet toch IETS staan in de SM afdeling:
Gelezen van het weekend in de NRC: B*W komt met de nieuwe 5 serie met daar in Revolutionairte techniek: De stuurbekrachtiging is snelheids afhankelijk gemaakt!!! Tis niet waar! In de stad bij lage snelheden reageert ie heel direct: geheel links of rechts in 1 draai, Op de snelweg heel gematigd; meer dan 3 rondje voor geheel links of rechts (alsof je dat zou willen, maar voor het vergelijk natuurlijk leuk )
Afijn: deze Tecnologie is revolutionair maar al 33 jaar oud en heet:
DIRAVI. U allen bekend.

Had Opel ook niet opeens helemaal nieuw mee-draaiende koplampen? Of was het dat andere duitse slagschepen merk?

Citroen c’est formidable!  Very Happy

Zelfbenoemd Citroën Specialist!
Main Entry: bo·gart
Pronunciation: ‘bO-“gärt
Function: verb
1 : BULLY, INTIMIDATE.
2 : to use or consume without sharing. <don’t bogart that joint, pass it over>

Profiel  
 
bogaard77
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 25571
Geregistreerd: 31-07-2003

- Ami 6
- SM 2.7 i.e.
Gepost: 05 augustus 2003 01:46 PM
  [ # 1 ]

Klopt. hierdoor loopt het stuur niet automatisch naar de rechtdoorstand terug. en bij ons wel!

Zelfbenoemd Citroën Specialist!
Main Entry: bo·gart
Pronunciation: ‘bO-“gärt
Function: verb
1 : BULLY, INTIMIDATE.
2 : to use or consume without sharing. <don’t bogart that joint, pass it over>

Profiel  
 
rocco
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2516
Geregistreerd: 30-07-2003

Gepost: 05 augustus 2003 05:28 PM
  [ # 2 ]

was het audi niet die de meedraaiende koplampen wou invoeren?

ik dacht dat mijn oom mij zoiets vertelde,
hij had eht ergens gelezen,
maar ik dacht dat zij er zich wel van bewust waren dat ze het systeem van Citroën gebruikten

Profiel  
 
kreazyv8wuppo
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12563
Geregistreerd: 04-06-2009

Gepost: 15 augustus 2003 04:18 PM
  [ # 3 ]

meedraaiende koplampen

Dat van die meedraaiende koplampen wordt door Opel zogezegd als eerste toegepast op een seriemodel, de nieuwe Opel Astra.

En Opel heeft ook snelheidsafhankelijke stuurbekrachtiging ‘uitgevonden’

Gelukkig weten wij en Citroën beter, al 50 jaar trouwens (voor de meedraaiende koplampen toch)

O wat is het fijn, een Citroënrijder te zijn

Profiel  
 
erik wijngaarden
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5830
Geregistreerd: 27-07-2003

- ID/DS D-Super
Gepost: 15 augustus 2003 06:46 PM
  [ # 4 ]

nou, de meedraaiende lampjes kwamen pas op de ds op neus type 3 in 1969, gene 50 jaa, maar wel al heel lang. en het blijft kicken als je door een frans bos rijdt en die gelige bundels de weg ziet aftasten

Profiel  
 
Dagobert II
> 300 berichten
RankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 301
Geregistreerd: 30-07-2003

Gepost: 16 augustus 2003 02:18 PM
  [ # 5 ]

Werkt toch ook wel in Nederlandse bossen? Wink

Michaël,

Xantia 1.8 X, 1993,ORGA 5996,Opera Rouge, 185.000 km,  http://www.xantiaclub.net lid, kentekenplaathouder,
Er is meer dan Xantia alleen…

Profiel  
 
rocco
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2516
Geregistreerd: 30-07-2003

Gepost: 26 augustus 2003 02:41 PM
  [ # 6 ]
bogaard77 schreef:

Klopt. hierdoor loopt het stuur niet automatisch naar de rechtdoorstand terug. en bij ons wel!

is het dan de zelfde stuurbekrachtiging als die van de CX?

Profiel  
 
bogaard77
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 25571
Geregistreerd: 31-07-2003

- Ami 6
- SM 2.7 i.e.
Gepost: 26 augustus 2003 03:50 PM
  [ # 7 ]

Inderdaad . Het is alleen andersom. De CX heeft de bekrachtiging van de SM. Kip-ei verhaal. In de CX zijn wel de kinderziektes eruit.

Zelfbenoemd Citroën Specialist!
Main Entry: bo·gart
Pronunciation: ‘bO-“gärt
Function: verb
1 : BULLY, INTIMIDATE.
2 : to use or consume without sharing. <don’t bogart that joint, pass it over>

Profiel  
 
rocco
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2516
Geregistreerd: 30-07-2003

Gepost: 26 augustus 2003 07:25 PM
  [ # 8 ]

geeft de diravi van de SM dan zoveel problemen?

Profiel  
 
bogaard77
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 25571
Geregistreerd: 31-07-2003

- Ami 6
- SM 2.7 i.e.
Gepost: 27 augustus 2003 01:53 PM
  [ # 9 ]

Dat niet , maar de snelheids opnemer zit voorop de bak. Als de keerring daarvan stuk gaat loopt er 6 liter LHM je bak in en gaan de keerringen van je bak kapot…...
Bij de CX zit dat ding met een kabel.

Zelfbenoemd Citroën Specialist!
Main Entry: bo·gart
Pronunciation: ‘bO-“gärt
Function: verb
1 : BULLY, INTIMIDATE.
2 : to use or consume without sharing. <don’t bogart that joint, pass it over>

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook