kreazyV8wuppo schreef:ik weet een leuk parkeerterein hier vlakbij, groot genoeg oor 100 auto’s
beschut door bomen, en een groot park vlakbij.maar ja, geen toilet enzo ..dus dat is wel erg spartaans,, denk ik zo.
Beschut parkeer terrein is ook ok, zolang we maar ongezien/ongestoord te werk kunnen zonder gezeik van de politie te krijgen.
Achter elke boom is een “Toilet”
Als iedereen een jerrycan met water meeneemt en een stukje zeep, dan kunnen de vuile handjes ook gewassen worden.
Ik neem een tray fris mee, dan kan het lichaamsvocht op peil worden gehouden.
@SZ, als je in geen vervoer kunt krijgen en je kan in dat weekend in Zoetermeer zijn, dan wil ik je daar wel oppikken.
ik heb dat park parkeerterein nog eens bezocht.
er staan van die plastic poepdozen.
je weet wel van die bouwvakkersdingen.
ik zou bijna gaan melden dat ik liever heb dat mn vriend niet wil…
is korter bij huis haha, 300 mtr dus..
ma ja, ik ga hem morgen bezoeken dus ik hoop dus jullie van goed nieuws te voorzien.
greets van wupke.
kreazyV8wuppo schreef:ma ja, ik ga hem morgen bezoeken dus ik hoop dus jullie van goed nieuws te voorzien.
greets van wupke.
Ben benieuwd!!! Toch liever een garage dan een parkeerterrein hoor
GELUKT.!!
we mogen komen.!
Zoals beloofd, zo dus ook gedaan.
Garage bedrijf Peter Opheij. http://www.peteropheij.nl
Handelsweg 6a.
5492 NL
Nijnsel (gemeente Sint Oedenrode ).
0413-479440.
Begin vanaf 10,00 uur tot 1530 uur.
eventuele uitloop is geen bezwaar, echter om te voorkomen dat het te lang gaat duren dus een principetijd tot 15 30 uur .
Ikzelf en 1 of 2 van mijn vrienden zijn aanwezig om technische hulp te verlenen als nodig.
er is koffie Thee en soep (automaat),en gebruik van het toilet natuurlijk.
verder heeft peter nog wat Citroenonderdelen (oude voorraad) welke te koop zijn voor de liefhebbers.
onderdelen zoals lampen en olie oliefilters kunnen (als op voorraad) kan het direct gekocht worden, en het is mogenlijk te bestellen.
Indien nodig is het mogenlijk gebruik te maken van de brug, echter niet geheel vrijblijvend.
hij werkt namelijk gewoon door.
is de brug vrij, en heeft iemand die nodig ,kan dit in overleg met peter.
ROUTE
het is heel makkelijk te vinden.
A50 Afslag Sint Oedenrode.
op de rotonde boven aan de snelweg het bordje Industriegebied Nijnsel volgen.
volgende rotonde links en dan over het viaduct linksaf het industrieterein oprijden.
dan 3e straat links.
aan het einde van de straat is het.
Hopenlijk vinden jullie dit voldoende.
greets van kreazyV8wuppo.
zouden de moderators deze tot 4 juni vast kunnen zetten?
thanks alvast .
Geweldig Wuppo!!! Bedankt!!!
Datum staat vast, plaats staat vast, nu alleen nog wat meer mensen!!! Heb er echt zin in!!!
Graag gedaan.
lijkt me wel gezellig.
als er mensen zijn die nog vragen hebben stel ze gerust.
Super, datum kan wat mij betreft ook vastgezet worden op 04-06-2005
Dus is dit ‘t gewoon:
Sleutelmeeting citroen-forum.nl
Plaats: Garage bedrijf Peter Opheij. http://www.peteropheij.nl
Handelsweg 6a.
5492 NL
0413-479440.
Datum: 04-06-2005
Tijd: vanaf 10.00u
IEDEREEN IS WELKOM!!!!!!!!!!!
Totaal aantal Berichten: 49
- GS/GSA 1130 Break
- C3 1.4 Différence
Voor alle duidelijkheid een kaartje.
Charlie schreef:Voor alle duidelijkheid een kaartje.
Ah jij kom dus ook, gelukkig maar, dan ben ik niet de enige met een Xantia tussen het BX-Geweld.
- Mvbbx
- Zx1.4i
- KreazyV8wuppo
- Ghulst?
- Voge (Serge Vogelenzang)
- Duncan Ruseler
- bock0030
- BX-Chique
- Jebbers
- Simpele Ziel
- Charlie
Dat zijn er dus 11
Ik ga ook even kijken of ik een tweewieler kan ritselen voor die dag…en anders maar per 4 wielen iets regelen
BMW E91 30D Touring, BMW E36 320i Cabrio
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Hallo allemaal
Ik heb even een PB’tje met wat gegevens over de meeting gestuurd naar de volgende forummers:
Sep; Jebbers; Winnetou; Bock0030; Bx-Chique; Daandus; Duncan R; Mvbbx; Ghulst.
De mensen die de laatste dagen nog actief zijn op dit topic zijn al genoeg op de hoogte natuurlijk (simpele ziel, kreazyV8wuppo, Charlie, ZX1.4i, ikzelf).
De inhoud van dit PB’tje was:
PB aan bovenstaande forummers schreef:Hallo,
De datum voor de sleutelmeeting is vastgesteld op zaterdag 4 juni. Omdat je hebt aangegeven te willen komen even een PB’tje. Het adres waar de meeting wordt gehouden is:
Garage bedrijf Peter Opheij. http://www.peteropheij.nl
Handelsweg 6a.
5492 NL
0413-479440.
aanvang 10.00uVoor verdere vragen: kijk even in het draadje over de meeting, dit staat onder ‘aankondigingen’.
Misschien zijn er nog meer mensen aan wie we dit willen sturen??
Groeten,
Serge.
Oeps…
Ja jongens, ik leef nog. Ik was alleen vergeten om me te abonneren en nadat er een beetje over andere dingen gepraat werd, riep ik “terug on topic” heb een paar keer gekeken en er gebeurde niets. Had de hoop dus maar opgegeven. Daarnaast hebben we intussen een huis gekocht etc. en dus ben ik een beetje druk mee geweest…En nou krijg ik dus ineens een pbtje. Wel leuk hoor, dat het allemaal zo opgepakt wordt. Een echte sleutelmeeting.
Dat was alleen niet helemaal mijn persoonlijke bedoeling. Ik zocht gewoon iemand (of een paar iemanden) waarmee ik hier in de buurt eens naar de BX kon kijken. St. Oedenrode is gewoon anderhalf uur rijden, dus 3 uur in de auto in totaal… Niet dat dat onaangenaam is natuurlijk
Voor mij komt alleen zowel de afstand als de datum niet uit. Sorry. Dus als iemand in Zeeland mij nog eens wil ondersteunen, dan graag.
Groeten,
Arne
Nu: Citroën Jumpy dub. cab. 180 EAT6, BMW R1150GS
Citroëns gehad: C5 2.0 16V automaat LPG, XM Turbo D12 Break, 1994, BX TGD 1991, BX GTi 1992, BX TGD 1994
Projecten: Alfa 33 QV - 1991
ghulst schreef:Oeps…
Ja jongens, ik leef nog. Ik was alleen vergeten om me te abonneren en nadat er een beetje over andere dingen gepraat werd, riep ik “terug on topic” heb een paar keer gekeken en er gebeurde niets. Had de hoop dus maar opgegeven. Daarnaast hebben we intussen een huis gekocht etc. en dus ben ik een beetje druk mee geweest…En nou krijg ik dus ineens een pbtje. Wel leuk hoor, dat het allemaal zo opgepakt wordt. Een echte sleutelmeeting.Dat was alleen niet helemaal mijn persoonlijke bedoeling. Ik zocht gewoon iemand (of een paar iemanden) waarmee ik hier in de buurt eens naar de BX kon kijken. St. Oedenrode is gewoon anderhalf uur rijden, dus 3 uur in de auto in totaal… Niet dat dat onaangenaam is natuurlijk
Voor mij komt alleen zowel de afstand als de datum niet uit. Sorry. Dus als iemand in Zeeland mij nog eens wil ondersteunen, dan graag.
Groeten,
Arne
euhh? 3 uur totaal?
sorry hoor, ik heb meerdere malen van hier naar NieuweTonge getuft.
elke keer moest ik moeite doen om langer dan 1 uur en 8 minuten in de tuut te zitten.
enne ik hield me aan de snelheidslimiet.
een enkele keer aan de 135 kmh maar meer ook niet.
word genoeg geflitst op die route.
maar goed, je komt niet vanwege je huis enzo.
maar voor de afstand hoef je het niet te laten ! toch?
mvgr wupke,