Ik heb geen referentie met vorig jaar.
Een hoop DS-en en ID’s, de ontmoeting met een aantal mede-forummers en mooi weer maakten er voor mij een mooie dag van.
De lijkenwagen was idd erg speciaal, de andere ambulances mochten er ook wezen en er waren een paar hele mooie eerste neuzen te bewonderen.
De onderdelenmarkt was matig, maar daar kwam ik niet voor.
Door het tussenliggende vliegveld en de opstelling langs de weg, was alles wel erg verspreid vond ik.
GW-tje schreef:2 jaar geleden in Enkhuizen vond ik geweldig. Misschien ligt dat aan de entourage, maar dat was zo’n mooi gezicht al die oude auto’s in die straatjes van het museum.
het aantal kramen met onderdelen mij tegen in Seppe
Dat Enkhuizen vond ik niet geweldig daar er helemaal geen kraampjes waren…..(mischien wel een poffertjes kraam maar dat bedoel ik niet ops: )
Citroën SM: Ceci n’est pas une voiture…..c’est un art de vivre !!
history: BX gti (2x), BX sport, BX 16V MK2,Xantia 2.0 SX, DS23 pallas injection.
Er stond vandaag een leuk artikel over Seppe in het Brabants Dagblad.
Zie: http://www.brabantsdagblad.nl en gebruik de zoekfunctie met de term: Seppe.
Het artikel heet: “Nu ik haar heb, is mijn leven compleet” (incl. foto van 2 Ambulances)
Jumpy 2.0 HDi 136 PK FAP 9/2008, Buscamperuitvoering (Gris Fer Metallic)
Xsara Picasso 1.6 Image 7/2007 (Gris Aluminium)
2CV6 Spécial 6/1988 (Blanc Meije)
Renault 4 TL Savane 1990 (Rouge), in restauratie
(in verleden 2x Acadiane, 3x2CV, DS21, Visa, GSA-Break, 2xBX D, 2xXantia D, C5 HDi)
Ook van mijn kant een zeer geslaagde dag !, vond de rit erheen ook erg geslaagd!.
@Erict
Vond het leuk je onmoet te hebben was een gezellige dag!
(enige min puntje van Seppe von ik zelf dat de auto’s niet centraal stonden)
alleen kon ik deze auto niet echt thuis brengen
Mijn DS—> http://www.mijnalbum.nl/Album=7MAOESVD
leuk evenement, vond alleen tussen het betaalde gedeelte wat weinig ds-sen. Tussen de ambulances stonden vw busjes, een hy en een cx ambu. Verderop was het nog schaarser, helemaal achterin bijna alleen 2-cv’tjes . De parkeerplaats maakte veel goed! Ook de goed verstopte beeldentuin vol ds-cabrios was wel zeer spectaculair! Wacht met smacht de fotos van rkerstens af! Mijn hoogtepunt van de dag was de terugrit naar huis in een enorm mooie “dans -son -jus”(oftewel helemaal in de jus ) traction van een forumlid (ben zo slecht in namen) nogmaals dank! Weer een item van mijn wensenlijst afgestreept
Volgende keer nemen we de vrouwen maar niet meer mee, die begonnen na 1,5 uur al te zeuren dat ze naar huis wilden
Totaal aantal Berichten: 1234
- ID/DS Dsuper5
- DS 5 Sport chic hdi160
- XM V6.24 Exclusive (serie 2 met ZPJ4 3.0)
- SM 2,7 Carb.
Ik vond het een leuk evenement, heb dan ook geen vergelijkingsmateriaal, (alleen de citromobile).
De tocht ernaar toe, in colonne is natuurlijk altijd leuk.
Daardoor weer wat mede-forummers kunnen begroeten.
Er was genoeg te zien en de opzet was ook niet verkeerd, de beeldentuin met de cabrio’s, de hal met handelaren, de lezingen en voor de kinderen was er ook wat te beleven, kortom ik ga er zeker nog eens naar toe.
Ik heb helaas geen foto’s, maar die zijn al door verschillende mensen op diverse albums geplaats. Hartelijk dank daarvoor.
Groeten Peter.
Nu heb ik een vraag aan diegenen die het evenement vonden tegenvallen: wat willen jullie dan zien op een evenement ?
Mogelijk kunnen zaken worden meegenomen in een volgend evenement.
Eens een DS altijd een DS.
ds21pallas schreef:Nu heb ik een vraag aan diegenen die het evenement vonden tegenvallen: wat willen jullie dan zien op een evenement ?
Mogelijk kunnen zaken worden meegenomen in een volgend evenement.
tegenvallen niet! .. vond het perfect geregeld !, alleen had ik het persoonlijker makkelijker gevonden dat de DSén meer bij elkaar zouden staan, het was nou best een stukje lopen, en dat is best lastig met het steeds weer komen en gaan van onze dames, als ik het vergelijk met Heeswijk was dit een stuk mooier waarop ze op de grasvelden stonden.
Maar nogmaals was voor de rest alles prima!
Mijn DS—> http://www.mijnalbum.nl/Album=7MAOESVD
Totaal aantal Berichten: 1420
- 2CV 6 Club
- ID/DS DS21 M Pallas '67
Sjaak de Bollenboer schreef:lupolo schreef:
2cv met grootheidswaanzin. Waarschijnlijk van iemand die zich al graag in een DS ziet rijden maar er geen heeft
Grapjas… ik had ook met de Peug kunnen komen..
Wel leuk dat ik al jullie DS-en in het echie heb gezien.. met als mooiste natuurlijk die van Wolfman!
CLL Martin schreef:Sjaak de Bollenboer schreef:lupolo schreef:
2cv met grootheidswaanzin. Waarschijnlijk van iemand die zich al graag in een DS ziet rijden maar er geen heeft
Grapjas… ik had ook met de Peug kunnen komen..
Wel leuk dat ik al jullie DS-en in het echie heb gezien.. met als mooiste natuurlijk die van Wolfman!
Ik vind die eend best mooi maar of dat ook geldt voor dat hoofd op die foto weet ik zo net nog niet
Ik denk dat Sjaak binnenkort wel anders praat als de aan grootheidswaanzin leidende eendrijder met z’n nieuwe dame voor komt rijden.
CLL Martin schreef:
Kijk die van mij valt tenminste op tussen al dat schoons.
En ook al ziet ze eruit alsof ze ieder moment inelkaar kan storten, heeft ze mij zonder mankementen al menig kilometer vervoerd zelfs tot in Frankrijk!
“Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.”
Totaal aantal Berichten: 15705
- Traction Avant 11B Forest
- Overig Peugeot 306 1.6 Cabriolet Saint Tropez
- Overig Volvo 240 DL estate
- Panhard Dyna Z1 ToutAlu
- 2CV 2CV6 Spécial
- Overig Volvo V60 T5 Inscription
- GS/GSA Special
Er was intussen een fototopic gestart.
Ik stel voor daar verder te gaan.
http://www.citroen-forum.nl/viewtopic.php?t=193012