Misschien dat je remklauwen niet helemaal soepel meer lopen. Bij het vervangen van remdelen dus wel even goed gangbaar maken.
Mocht je het voor de meeting van de 28e nog klaar willen hebben, wil ik mij wel aanbieden om te komen helpen
ZX 16v 1992 groen—> stalling
BX 16v 1988 rood—> stalling
Xantia tct activa—> Te Koop
Totaal aantal Berichten: 1542
Geregistreerd: 28-07-2006
- AX GT injection ph1
het gaat me eerst om het carter als je daar mee zou kunne helpe? ik heb dus alleen zaterdag de 27ste tijd en geld om het te maken… en die km teller kabel..
die zaterdag staat bij mij ook nog open
ZX 16v 1992 groen—> stalling
BX 16v 1988 rood—> stalling
Xantia tct activa—> Te Koop
Totaal aantal Berichten: 1542
Geregistreerd: 28-07-2006
- AX GT injection ph1
nou bij deze dan?
heb btw pakking, en remset besteld 2x voorschijf +blok dus als je zin hebt? jij sleutelplaats zonder zeurende buren dan :O?
Trillen in het stuur kan ook door kromme schijven komen.
Hoewel het kan dat de garage de wielen niet goed heeft gebalanceerd, is dit niet de meest voor de handliggende optie.
Iemand met 0,0 ervaring kan een wiel balanceren op een balanceer apparaat. is niet iets dat makkelijk misgaat.
Totaal aantal Berichten: 1542
Geregistreerd: 28-07-2006
- AX GT injection ph1
jaa hij trild bij remmen overdreven dat komt door die ene schijf ( met afwijking naar links als gevolg. )
uhm trillen bij 140 deed die eerst niet na balanseren dus ik denk dat er een gewichtje mist.. hij heeft zo op de binnenkant van de velg geplakt en die is iets minder schoon dan buitenkant!
miss heeft die niet goed ontvet. maar mag op garantie hergebalanst worden… nu nog ff tijd zien te maken.. werk laatste tijd 15 uur per dag..
Sleutellen kan opzich hier maar of dat verstandig is weet ik niet. Mocht er iets tegenzitten waardoor het werk niet af komt dan staat die auto hier…. Bij mij is het trouwens ook gewoon buiten sleutellen
ZX 16v 1992 groen—> stalling
BX 16v 1988 rood—> stalling
Xantia tct activa—> Te Koop
Totaal aantal Berichten: 1542
Geregistreerd: 28-07-2006
- AX GT injection ph1
ach dan kunnen we hier ook wel aan de slag.
uhm heb jij dan enig gereedschap? standaard sleutels/schroevendraaiers/en tangenbrut enzo?
mijn broer is naar enschede verhuisd en die heeft een deel van het gereedschap tijdelijk daar…
ik neem wel vanalles even wat mee
ZX 16v 1992 groen—> stalling
BX 16v 1988 rood—> stalling
Xantia tct activa—> Te Koop
Haha daar heb ik nou respect voor GHETTOSTYLE
En dan hopen dat je de 28e meekan,wil het echt niet missen met 3 zxen over de snelweg
CITROEN is a way of lifestyle
Auto’s in bezit: Citroen zx 16v
Peugeot 106 xsi RIP
Fiat seicento sporting staat alweer een tijdje op de stoep
Totaal aantal Berichten: 1542
Geregistreerd: 28-07-2006
- AX GT injection ph1
hmm mag ik voorop? ik ben de langzaamste
en anders kom je toch ook lekker sleutelen?
Heb je zelf trouwens alleen de standaard krik of heb je ook nog wat anders thuis. Anders neem ik ook wel even mijn krikken en bokken mee…
ZX 16v 1992 groen—> stalling
BX 16v 1988 rood—> stalling
Xantia tct activa—> Te Koop
Ik kan alleen zaterdag morgen s’middags moet ik voetballen
CITROEN is a way of lifestyle
Auto’s in bezit: Citroen zx 16v
Peugeot 106 xsi RIP
Fiat seicento sporting staat alweer een tijdje op de stoep
Totaal aantal Berichten: 1542
Geregistreerd: 28-07-2006
- AX GT injection ph1
Douwe schreef:Heb je zelf trouwens alleen de standaard krik of heb je ook nog wat anders thuis. Anders neem ik ook wel even mijn krikken en bokken mee…
hm ik heb een hydraulische krik zo een grote en assteunen die ik wel kan lenen ( niet van die dunne dingen maar echt zware grote )
en heb een doppenset waar de dop 10 van mist schroevendraaiers en tangen zijn @ mijn broer en om nu snel ff naar enschede te rije…
Totaal aantal Berichten: 527
Geregistreerd: 27-03-2006
- Xantia 1.8i 16v
Status Quo schreef:ik pijl olie elke week, ding zuipt nogal olie bekend probleem bij die blokken.
uhm olie pijlen kan wel mar gaat gewoon wat lastig.. en die pvc weg halen is ook zo irritant want het zit aan de luchtweger vast.
fotos kan je ook hier zien: KLIKKERDEKLIKK
De ZX 1.9 Volcane is GEEN olie zuiper….
mijn volcane ( gesloopt) pijlde ik om de 3 a 4000 km eens een keertje…..
de blokken gaan wel zuipen als ze afgetrapt zijn, als je een psa blok eerst warm rijdt, en dan gaat trappen is er geen olie probleem !
alleen de 2.0 volcane wil wel een slokje lusten ......
( ervarings descundige
de 1.9 diesel is als hij goed bereden wordt ook geen olie zuiper…
Ik heb 4000 km geleden olie ver verst, en er kan nu 1 a 2 druppels bij ... ( de pijlstok staat op 3/4 tussen min en max )
GREETZ RUUD
Vroeger had ik een ZX Spectrum en een ZX 1.9D break, nu een xantia