Hallo allemaal,
Sinds gisteren doen zowel de airco en de verwarming van mijn Citroen C5 het niet meer. De ANWB is langsgeweest en de monteur vertelde me dat het de aanjager was. Nadat ik de accu een aantal keren had ontkoppeld zag ik op de display de melding dat beide functies het weer zouden doen. Helaas was dit niet het geval, want er was geen enkele luchtstroom. Hij heeft het wel een keer gedaan vanavond 10 seconden colgens mij. De regelaar functioneert ook niet hij doet niks meer.
Wie kan mij verder helpen. Ben zelf a-techniesch, volgens mijn broer, die heftruckmonteur is, deze gaat mij overigens helpen.
Graag ook wat informatie over eventuele websites waar een stapsgewijze omschrijving met eventuele foto’s indien mogelijk.
Ik dank jullie allemaal alvast voor de medewerking.
Groeten uit Dordrecht.
Serkan
het zou dit kunnen zijn, symptomen lijken wel een beetje:
http://www.c5club.nl/c5forum/viewtopic.php?f=6&t=2236&st=0&sk=t&sd=a&start=40
C5 2.2HDi16v Exclusive, 5-bak Gris Aluminium, 2002
in de familie
C6 2.7HDi Exclusive, Ganache, pack Lounge
Xm V6 Exclusive, ES9J4 5-bak Bleu Mauritius
CX 25GTi, 5-bak Gris Perlé
Sm 3.0, 5-bak Blanc Meije
aanjager functioneer niet!!!
Beste Citroen Liefhebbers,
Een aantal dagen terug begaf mijn aanjager het. Op soortgelijke momenten besef je hoe wezenlijk de ventilatie van een auto is.
Als fiscalist word ik regelmatig door mij broer uitgemaakt voor A-technisch persoon. Daarentegen keek hij enorm op toen ik hem vertelde dat de verwarming het weer deed.
Hoe dan was zijn reactie.
Heb hem verteld dat ik dankzij jullie nu eens een keer zelf actie heb ondernomen en de KACHELMODULE heb vervangen, immers deze was stuk.
Het is echt te doen! Ik heb er natuurlijk wel wat langer over gedaan, maar het voelt goed.
Serkan