nice!!!
jammer van, zoals het er vanaf hier uitziet, het aftermarket open dakkie.. die willen volgens mij nog wel eens lekken?
Microsoft ?
Het is net een airconditioner, het lijkt te werken, tot je een window opent.
Hoe weet ik het of het een aftermarket dakkie is?
Hij is wel geplaatst voor dat de auto naar de 1e eigenaar gegaan is dacht ik.
Mooie vts hoor, is een dikke uitvoering zo met die skirts, blijft nog lang een waardevolle auto (kan je helaas niet van alle citroens zeggen).
Of het een officieel dakkie is kan je aan de hemel zien, dat is “af fabriek”
helemaal aangepast, ook de dakplaat is al voorgestanst (in de fabriek wordt niet gezaagd)
C3 Pluriel 2003
Dank je wel.
Ben er ook heel blij mee hij rijdt heerlijk.
Ik had hiervoor een corsa maar dit rijd toch wel beter.
Het dakje is wel mooi afgewerkt en hij is van het merk Webasto.
hij is 2 weken voor dat hij naar de 1e eigenaar is gegaan geplaatst dus dan lijkt mij dat het wel origineel is.:
zozo mooie wagen hoor!
Glimmend zwart is echt mooi bij nacht als de straat lantaarns erin weerspiegelen!
♫
Webasto is geen orgineel dakkie, maar als je hem goed onderhoud zal hij niet zo snel gaan lekken, alleen open doen als het echt helemaal droog is, (dus ook niet als er druppels op het dak liggen)
en 1x in het jaar ff smeren met ketting vet
C3 Pluriel 2003
zo ziet een “echt” citroen dak eruit
Zie niet heel veel verschil erin.
Maar zoals Quinten zegt als ik gewoon goed onderhoud zal het wel goed gaan lijkt me.
Bestaat er ook cv met afstandsbediening voor de saxo?
Of alleen met eigen inbouw?
K saxo laat ff de binnenkant zien, dit lijkt ook op een aftersale dakkie.
en de buitenkant ff open.
C3 Pluriel 2003
Quinten schreef:K saxo laat ff de binnenkant zien, dit lijkt ook op een aftersale dakkie.
en de buitenkant ff open.
best alles op origineel formaat laten weergeven anders loopt er wat uit verhouding
nee maar dit stoort me niet bij het begin van men rit gaat deze open tot het einde van de rit tenzij het hard regent
mits kleine aanpassing is dit mogelijk
K saxo, mooi orgineel dakkie!
jillis, een webasto, de hemel is afgewerkt, das mooi,... goed onderhouden is belangrijk.
veel plezier me je vts!
C3 Pluriel 2003
Dank je wel.
Weet er iemand of er ook cv met afstandsbediening voor de saxo bestaat?
cv unit vervangen door één met een rf module