een collega van mij tipte mij dat zijn schoonzus deze week een BX diesel naar de sloop wil brengen met pijn in het hart. Maar liefst 5 en half ton op de teller. Ik dacht bij mij zelf: hebben de BX-ers hier geen onderdelenmagazijn of iets dergelijks? Of lekker laten gaan?
ex: ‘96 Citroen Xantia Turbo CT 2.0 VSX break (DE/FR/NL) - de foto’s - xantiablog - overloper binnen de PSA groep, nu een ‘00 Peu 306 1.8XT 16V break quartz gris
De BX club nederland heeft een magazijn.
Neem eens contact op met de beheerder op .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)
Test
kleine update: met Thijs heen en weer gemaild. Nog voordat er een uitkomst was kwam de update binnen: De bx is door een geinteresseerde opgekocht. Het is net paar sociaal-netwerk-stappen te ver om er zicht op te hebben dus weet verder niet welke bx, of het een CiFo-er is, wat de reden is, etc etc.
mooi dat zelfs 5+ ton bxjes nog van de hand gaan!
ex: ‘96 Citroen Xantia Turbo CT 2.0 VSX break (DE/FR/NL) - de foto’s - xantiablog - overloper binnen de PSA groep, nu een ‘00 Peu 306 1.8XT 16V break quartz gris