Totaal aantal Berichten: 3385
- C5 Break 2.0-16V
maar wel een big mac met een V6 met 204 PK, achterwiel aandrijving, 125 verschillende dashboardkleuren en een prachtige body
“Life is what happens to you while you’re busy making other plans”
Citroen C5 SX 2.0 HDI BVA6 Estate Blanc Banguise
Toyota Landcruiser 4.5 GXL automaat
Totaal aantal Berichten: 2255
- BX TZD Turbo
- BX 14 TE
- BX 19 GT
Volgens mij heeft MacDonalds nog nooit een McMustang verkocht…
Nou ja, ik zit er nu dus. Ze hebben me dus geen Mustang Cabrio gegeven gisteren op het vliegveld maar een Volvo S80 V6 met alle toeters en bellen. Zometeen word de Mustang afgeleverd, dus ik ben benieuwd.
Bedankt voor alle reacties, ik zal wat fotootjes maken van het ding en op het forum plaatsen.
Totaal aantal Berichten: 27884
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Bas schreef:Nou ja, ik zit er nu dus. Ze hebben me dus geen Mustang Cabrio gegeven gisteren op het vliegveld maar een Volvo S80 V6 met alle toeters en bellen. Zometeen word de Mustang afgeleverd, dus ik ben benieuwd.
Bedankt voor alle reacties, ik zal wat fotootjes maken van het ding en op het forum plaatsen.
gewoon ff nieuwsgierig, is dat nog wat zo’n volvo?
we wachten de :photo af
Nou ja, het rijdt niet verkeerd moet ik zeggen. Comfortabel, ruim maar wel onoverzichtelijk in de spiegels. Maar dat komt ook omdat hier niemand spiegels heeft met een dode hoek spiegel erin, zelfs deze Volvo niet.
En by the way, de huurauto is net afgeleverd, ik heb nu dus toch een oud model gekregen, een Cabrio. Ik probeer het even maar als deze niet bevalt dan ga ik toch nog even kijken of ik geen nieuw model kan krijgen.