Totaal aantal Berichten: 2255
- BX TZD Turbo
- BX 14 TE
- BX 19 GT
Tsja, daaraan merk je dat de BX-diesels nog van de oude stempel zijn… Het is inderdaad geen dTi, TDi of TDCi o.i.d., maar qua prestaties en verbruik kan de TZD Turbo nog heel goed meekomen. Bij de introductie in 1988 was het niet voor niets een van de topdiesels van die tijd!!
winnetou schreef:maar qua prestaties en verbruik kan de TZD Turbo nog heel goed meekomen. Bij de introductie in 1988 was het niet voor niets een van de topdiesels van die tijd!!
Heerlijk gewoon, prestaties zijn inderdaad goed, verbruik weet ik nog niet!!
voge schreef:winnetou schreef:maar qua prestaties en verbruik kan de TZD Turbo nog heel goed meekomen. Bij de introductie in 1988 was het niet voor niets een van de topdiesels van die tijd!!
JA…..Ho maar….ho maar…..zit mij een beetje op de kast te jagen
Grmbl%#grom….... :44
maak je over het verbruik maar geen zorgen hoor…..ik schat jouw break op een 1 op 17.
Met de Berline tzd-turbo haalde ik weleens de 1 op 20 mee….bij alleen maar snelweg-km’s.
Een Break is natuurlijk iets minder gestroomlijnd (en ook een stuk windgevoeliger).....het gewicht van 1066 kg mag niks uitmaken t.o.v. een berline die rond de 1020 zit.
Bram schreef:voge schreef:winnetou schreef:maar qua prestaties en verbruik kan de TZD Turbo nog heel goed meekomen. Bij de introductie in 1988 was het niet voor niets een van de topdiesels van die tijd!!
Hoeveel minuten was ‘t ookal weer met de Xant van 0 naar 100km/h???
:schater
- BX TZD Turbo
- BX 14 TE
- BX 19 GT
voge schreef:Bram schreef:
Hoeveel minuten was ‘t ookal weer met de Xant van 0 naar 100km/h???
:schater
Rekel!! Schavuit!!
Zeg Bram, hoe vordert je zoektocht?
winnetou schreef:Zeg Bram, hoe vordert je zoektocht?
SLECHT ! :jump
Ik had net al in mijn draadje je iets gevraagd !
- BX TZD Turbo
- BX 14 TE
- BX 19 GT
Ja, ik kwam het net tegen, heb al een reactie gegeven. Sorry voor het vervuilen van dit draadje….. ops:
foto’s komen er als ‘t goed is morgen aan… Heb ze vandaag gemaakt, moeten nog even op internet gezet worden (meteen maar bij de BX club..)
voge schreef:foto’s komen er als ‘t goed is morgen aan… Heb ze vandaag gemaakt, moeten nog even op internet gezet worden (meteen maar bij de BX club..)
Was volgens mij iets fout gegaan met ‘t mailtje… Heb nu net nog maar een email gestuurd, hoop dat ‘t nu beter gaat…
voge schreef:voge schreef:foto’s komen er als ‘t goed is morgen aan… Heb ze vandaag gemaakt, moeten nog even op internet gezet worden (meteen maar bij de BX club..)
Was volgens mij iets fout gegaan met ‘t mailtje… Heb nu net nog maar een email gestuurd, hoop dat ‘t nu beter gaat…
Je berichtje komt wel aan, maar foto’s zie ik nog niet….
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
XBXG schreef:voge schreef:voge schreef:foto’s komen er als ‘t goed is morgen aan… Heb ze vandaag gemaakt, moeten nog even op internet gezet worden (meteen maar bij de BX club..)
Je berichtje komt wel aan, maar foto’s zie ik nog niet….
De foto’s moeten eerst op de site van de BXclub worden gezet, daarna post ik ze hier… Daarmee is denk ik iets fout gegaan… De vorige keer dat ik de bx webmaster een email stuurde stonden de foto’s er binnen een paar uur op.. Nu na een paar dagen nog niet. Dat bedoelde ik… Foto’s komen a.s.a.p.
Hier dan eindelijk de foto’s.. Ik heb ze zelf maar ergens online gezet, hoop dat dit een beetje goed werkt!!!
Op een enkel deukje na ziet ‘ie er volgens mij nog best wel mooi uit, toch
Zier er mooi uit, Serge
Ami 8 Club (1970)
ikke nie zien nie :
Verleden: BX 19TZI,BX 16TGI Progress,2cv6, BX 14 RE (type 1)GSA X3,GSA X1.BX GTI automatic ZX1.8i. Heden: XM 2.1 TD VSX
Zo moeten ze wel zichtbaar zijn:
Ami 8 Club (1970)