6 van de 7
« Eerste  < Vorige 4 5 6 7 Volgende > 

Vaag verhaal over Citroën Emerpark Breda…
mpostma
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 9231

Gepost: 04 mei 2005 12:47 PM
  [ # 76 ]
karel schreef:
mpostma schreef:
karel schreef:

Dat steigeren van die rekeningen, dat komt door het smartengeld wat ze erbij tellen Wink

Dat zal het zijn Wink Het is voor een garage natuurlijk vreselijk om aan zo’n BX te moeten werken. Een C5 sleutelt natuurlijk veel fijner.

Ja inderdaad. Alles wat nieuw is, is beter tenslotte.
Weet je wat me pas echt vreselijk lijkt? Om in je eigen garage aan een BX te moeten sleutelen - brrr…. Wink

He bah, doe niet zo naar! Ik moet er niet aan denken Wink

Profiel  

TinusTussengas
> 400 berichten
RankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 494

Gepost: 04 mei 2005 01:24 PM
  [ # 77 ]

) Sjonge ik zou bijn a medelijden krijgen met die arme garagisten. Ik ben van mening dat als een garage gewoon goed werk vericht,zich dat laat terug zien in zijn klantenbestand. Onder goed werk versta ik dus,naast het netjes uitvoeren van reparaties i.o.m. de klant,ook het inzichtelijk maken van rekeningen en een duidelijke uitleg van de uitgevoerde reparaties. Het feit dat er zo slecht gescoord werd met die grote beurt test van de anwb is mijns inziens het bewijs dat veel garages slordig werken. Om nog maar te zwijgen van de soms belachelijk grote onderlinge prijsverschillen. Ja,en dan is het logisch dat mensen gaan zeuren. Natuurlijk zijn er ook goede garages,die netjes werken en natuurlijk zijn er ook vreselijke klanten die voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten of erger nog,de garage een poot willen uitdraaien. Ach….zolang geld voor de meeste mensen nog de grootste drijveer is in het leven zal dat altijd wel zo blijven,niks aan te doen. Ik heb vrij wisselende ervaringen met garages en ik beschouw mezelf toch echt wel als een redelijk mens. Voor een netjes uitgevoerde reparatie en een monteur die de tijd neemt om te vertellen wat hij gedaan heeft en waarom, wil ik best in de buidel tasten. Vakmanschap heeft zijn prijs. Maar als een reparatie opeens 1500 ouderwetsche guldens duurder is dan afgesproken was omdat meneer mij “vergeten” was te vertellen dat het zonder btw was..ja.. dan ga ik lopen zeiken ja. We hadden toch duidelijk afgesproken dat de chassieswissel van mijn 2cv tussen de fl4500 en fl5000 in TOTAAL zou kosten?
Tis maar een voorbeeld van de andere kant. Overigens was deze monteur wel een vakman en had ie netjes werk gedaan,jammer dat dit de afsluiting was. Ik ben er nooit meer geweest nadien. Hoe dan ook,je hebt onder zowel garages als onder klanten sukkeltjes zitten.  Maar een goede garage weet zijn goede klanten aan zich te binden,dat staat voor mij als een paal boven water.

En zoals Erik Wijngaarden al aangaf Ik krijg ook geen aplaus na een dag hard werken. Ik werk ook in de hulpverlening…  Vaak krijg ik als hulpverlener het verwijt dat ik idealistisch ben. Prima,laat dat maar mijn grootste drijveer zijn. Was dat voor (iets meer) automonteurs ook maar zo… roll   wink

Verleden: BX 19TZI,BX 16TGI Progress,2cv6, BX 14 RE (type 1)GSA X3,GSA X1.BX GTI automatic ZX1.8i. Heden: XM 2.1 TD VSX

Profiel  

voge
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3508

Gepost: 04 mei 2005 04:36 PM
  [ # 78 ]
TinusTussengas schreef:

Smile En zoals Erik Wijngaarden al aangaf: Ik krijg ook geen aplaus na een dag hard werken. Ik werk ook in de hulpverlening…  Vaak krijg ik als hulpverlener het verwijt dat ik idealistisch ben. Prima,laat dat maar mijn grootste drijveer zijn. Was dat voor (iets meer) automonteurs ook maar zo… Rolling Eyes  Wink

Een applaus krijg ik, als VMBO docent, ook niet dagelijks hoor!!
Maarre, hoe is ‘t eigenlijk met de informatie over deze garage??? Laat wel lang op zich wachten Confused

Profiel  

mpostma
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

Gepost: 04 mei 2005 06:44 PM
  [ # 79 ]
voge schreef:
TinusTussengas schreef:

Smile En zoals Erik Wijngaarden al aangaf: Ik krijg ook geen aplaus na een dag hard werken. Ik werk ook in de hulpverlening…  Vaak krijg ik als hulpverlener het verwijt dat ik idealistisch ben. Prima,laat dat maar mijn grootste drijveer zijn. Was dat voor (iets meer) automonteurs ook maar zo… Rolling Eyes  Wink

Maarre, hoe is ‘t eigenlijk met de informatie over deze garage??? Laat wel lang op zich wachten Confused

Ach, er zijn natuurlijk genoeg garages die wel en-public lof toegezwaaid krijgen. Mijn dealer van empel bijv. tijdens de laatste garagetest van de ANWB, Renard, Chyparse.. Het kan dus best.

Maar je moet gewoon transparant zijn naar je klanten. Zorgen dat je prijzen realistisch zijn en transparant voor de klant. Maar helaas is dat niet elke garagist gegeven.

Gr,
Marten

Profiel  

kreazyv8wuppo
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12563

Gepost: 04 mei 2005 09:36 PM
  [ # 80 ]

ff quotje uitgeknipt…

Maarre, hoe is ‘t eigenlijk met de informatie over deze garage??? Laat wel lang op zich wachten

einde quotje..maar dat wisten jullie al..

FF rustig ja, er zijn ook van die apenoten die moeten werken voor de centjes… en de week is nog nie om…
greets van wupke.. Wink

Profiel  

karel
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5738

Gepost: 05 mei 2005 02:32 AM
  [ # 81 ]
kreazyV8wuppo schreef:

ff quotje uitgeknipt…
Maarre, hoe is ‘t eigenlijk met de informatie over deze garage??? Laat wel lang op zich wachten

FF rustig ja, er zijn ook van die apenoten die moeten werken voor de centjes… en de week is nog nie om…
greets van wupke.. Wink

Eh, wa’s dat voor malligheid; moet je als VMBO-docent dan niet werken voor de centjes ofzo?
Ik denk dat we wat dat betreft allemaal in hetzelfde schuitje zitten. Dat heeft te maken met een probleem wat ze “het leven” noemen geloof ik.

Met duidelijkheid en eerlijkheid naar jezelf en je klanten toe kom je het verst. Dat geldt voor alle takken van sport, ook voor garages. De graaier of oplichter die het zonder duidelijkheid en eerlijkheid denkt te kunnen komt zichzelf vanzelf een keer tegen.

Doe je het goed en verkoop je het goed dan komt de klandizie vanzelf. Doe je het goed maar verkoop je het niet goed, of doe je het niet goed dan houdt het vanzelf een keer op.

Zo, genoeg al dan niet off topic overpeinzingen.

Heeft Citroen Emerpark zich inmiddels al verduidelijkt over de quote waarmee deze draad startte?

Ich bin ein Breaker

Profiel  

Alcyone
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2485

- Xantia Turbo C.T. Activa "Merak"
Gepost: 05 mei 2005 12:01 PM
  [ # 82 ]

Precies de redenen dat ik 10 jaar geleden na 1,5 jaar ben gestopt met mijn KMBO Motorvoertuigen. Ondankbaar vak. Ik wilde auto’s restaureren maar zat op een opleiding voor derde monteur of zoiets.

Over je stereo, bass op max!
http://www.youtube.com/watch?v=PbtdpnCrK7Y
http://www.youtube.com/watch?v=Kw6UWPaTUt0
Zo zou ik m’n motor willen starten. Ik kan dromen, nietwaar? http://www.youtube.com/watch?v=bEYEcVQklvY

Profiel  

kreazyv8wuppo
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

Gepost: 05 mei 2005 02:29 PM
  [ # 83 ]
karel schreef:
kreazyV8wuppo schreef:

ff quotje uitgeknipt…

greets van wupke.. Wink

Eh, wa’s dat voor malligheid; moet je als VMBO-docent dan niet werken voor de centjes ofzo?
Ik denk dat we wat dat betreft allemaal in hetzelfde schuitje zitten. Dat heeft te maken met een probleem wat ze “het leven” noemen geloof ik.

Met duidelijkheid en eerlijkheid naar jezelf en je klanten toe kom je het verst. Dat geldt voor alle takken van sport, ook voor garages. De graaier of oplichter die het zonder duidelijkheid en eerlijkheid denkt te kunnen komt zichzelf vanzelf een keer tegen.

Doe je het goed en verkoop je het goed dan komt de klandizie vanzelf. Doe je het goed maar verkoop je het niet goed, of doe je het niet goed dan houdt het vanzelf een keer op.

Zo, genoeg al dan niet off topic overpeinzingen.

Heeft Citroen Emerpark zich inmiddels al verduidelijkt over de quote waarmee deze draad startte?

ff nog een keer quoten dan karel..

ik doelde op de info over de garage.
en ik was abuis aangaande een andere topic.
ce lavie, foutjes maken we allemaal.

aangaande dat gemiep over de klanten kan ik aanvullen ende commentaar geven..

ook ik had vele goeie klanten in mn bestand.
niks mis mee netjes van betalen, en zelfs dusdanig van vertrouwen , dat er een afspraak werd gemaakt, de autwerd voor de deur geparkeerd, en de sleutels in de brievenbus.
als ie klaar was hoorden ze het wel, en opgaaf van de te verwachte kosten werd al dan niet doorgebeld, gefaxt en of gewoon meegedeeld als ze de auto kwamen halen.

niks bellen niks moeilijk leuren over de nodige reparatie’s gewoon naar eigeninzicht regelen die hap.

dus ,, vanwege die klanten ben ik echt niet gestopt.

ik ben gestopt vanwege die goedkope lul de behangers , die willens en wetens proberen de zaak te flessen, en op garantie dingen pogen te claimen.

en dan heb je het als ondernemer heel zwaar, omdat heden de consument dusdanig is beschermt, .

en vanwege die onzinnige bescherming, hebben die oplichters vrij spel.
en jij als ondernemer kan je er nagenoeg niet tegen beschermen.

en zoals ik het ervoer, was voor mij de maat gewoon vol.
ik werk op basis van vertrouwen, en anders niet.
word ik diverse keren opgelicht ,tja, dan houd ik ermee op.

jullie verlies, en ik heb geen stress meer.

waar de schuldvraag zit? mogen jullie uitzoeken, ik heb geen geleuter meer dag en nacht aan mn koppie, ik hannes nog wat met versnellingsbakjes en motoren, af en toe help ik een vriend, en voor de rest werk ik voor de baas.
mag die gestressed raken, zolang ik mn salaris maar beur..

greets van wupke:die het jammer vind van die goeie klanten. Crying or Very sad  Wink

Profiel  

XBXG
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 15822

- Ami 8 Club
Gepost: 06 mei 2005 09:30 PM
  [ # 84 ]

Jaja, rustig Wink

Binnenkort ga ik ermee verder. Ik ben een paar dagen niet in Breda, dus zal het pas begin volgende week kunnen uitpluizen.

Profiel  

XBXG
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

- Ami 8 Club
Gepost: 11 mei 2005 09:04 PM
  [ # 85 ]

Zojuist kwam ik de buurvrouw weer tegen. En wat blijkt: niet Emerpark zelf, maar haar zus had verteld dat Citroëns onveilig zijn en dat ze beter een Renault kan rijden… Rolling Eyes

Profiel  

kreazyv8wuppo
> 12000 berichten

Gepost: 11 mei 2005 09:10 PM
  [ # 86 ]

leuke buurvrouw…
whahahahaha,,,, over versprekingen gesproken zeg…

euhh gauw de knuppel erbij halen ne je buurvrouw afslaan wegens valse beschuldigingen enzo,,,

bij nader inzien,,,, hmm mischien niet zo verstandig…

ach ja,, we hebben weer gelachen,, dus doen we het maar af met een bakje humor…

greets van wupke…hehehehehe’” ’ Laughing  :17

Profiel  

XBXG
> 15000 berichten

- Ami 8 Club
Gepost: 11 mei 2005 09:26 PM
  [ # 87 ]

:cheer4

Inderdaad, heb ook sterk het vermoeden dat er een steekje los zit, ergens in haar hoofd… dat mens spoort echt niet :weird

Profiel  

kreazyv8wuppo
> 12000 berichten

Gepost: 11 mei 2005 09:45 PM
  [ # 88 ]

dan rijd ze in elk geval NIET met een Citroen, die spoort wel , zover ik weet hehe…

greets van de wupperrrrr Laughing

Profiel  

mpostma
> 9000 berichten

Gepost: 11 mei 2005 11:25 PM
  [ # 89 ]
XBXG schreef:

:cheer4

Inderdaad, heb ook sterk het vermoeden dat er een steekje los zit, ergens in haar hoofd… dat mens spoort echt niet :weird

Is het voor de rest nog een lekker ding?

Gr,
Marten

Profiel  

XBXG
> 15000 berichten

- Ami 8 Club
Gepost: 12 mei 2005 12:09 AM
  [ # 90 ]

Dat mens is ergens in de 50 joh….  Laughing  Laughing
Niet echt mijn stijl dus Wink

Profiel  

6 van de 7
« Eerste  < Vorige 4 5 6 7 Volgende > 

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook