‘t zijn geen orginele Citroen velgen hoor. Dat lijkt misschien zo door het hierboven al genoemde naafkapje…
Zijn die naafstickers- of kapjes gewoon bij de Citroendealer te krijgen, of moet je daarvoor ergens anders zijn? Het lijkt me wel de meest simpele en fraaie oplossing.
De Zilveren Schicht BX 16V 1991, gris perlé
Heb die naafkapjes via Ebay gevonden. Even zoeken naar wheel badges en ik had ze. Ze komen uit de VS en kosten omgerekend net geen 10 euro inclusief verzendkosten. Da’s dus best te doen.
De Zilveren Schicht BX 16V 1991, gris perlé
Die 205 velgejes blijven mooi onder een BX.
Honda Prelude 2.2 DOHC 16V AT
Peugeot 406 Coupe 3.0 24V Pack
BX 14e
http://www.bxsportief.eu
Voor alle bx rijders en liefhebbers.
kijken mag altijd.
citrofiel!ik? schreef:Die 205 velgejes blijven mooi onder een BX.
ben ik het helemaal mee eens
wie o wie heeft er een oplossing!!!
ik heb gti velgen 5.5j verkocht aan iemand met een break nu zegt ie dat deze niet passen dit geloof ik niet heeft iemand hier toevallig een idee waar dit aan kan liggen ? de banden schijnen de achterspatborden te raken dit heb ik nog nooi meegemaakt .
zijn hier toevallig mensen met een break die die velgen ook eronder hebben? zoja zouden jullie mij een pic kunnen sturen hiervan.
alvast bedankt
Citroen saxo 1.4 vts asics
citroen xsara picasso caractere
Welke maat banden zitten op de velgen?
Ik neem aan de standaard maat 185/60R14
Totaal aantal Berichten: 3680
- C5 2.0 16v HDi Break
Zijn de ADAL’s misschien rot? Ik heb 195 op de break liggen en nergens last van.
Eveneens ben ik tevens ook.
er zitten de standaard maat op 185-60-14 maar als de adals rot zijn lopen ze toch niet aan op de buitenzijde van de wielkast?
Citroen saxo 1.4 vts asics
citroen xsara picasso caractere
stan schreef:er zitten de standaard maat op 185-60-14 maar als de adals rot zijn lopen ze toch niet aan op de buitenzijde van de wielkast?
Dat kan maar zo hoor…
onder een bx type 1 en ook de sport passen peugeot velgen onder alleen maar met 185 banden en goede adals en dan loopt er niets aan groeten rik
Totaal aantal Berichten: 7072
- BX Sport MK2
- AX GT chic
onder een type 1 red je geen 185 achter… sport wel…
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
Als de banden inderdaad 185 zijn, snap ik het ook niet. De normale maten zijn 165 en 175 en dan kan je bij een type 2 aan twee kanten je hand er gebald langsheen halen bij wijze van spreken. Die ene cm kan het verschil niet maken. Is die auto wel helemaal recht? Of staat er een wiel een beetje op een andere plek dan normaal.
Blijft natuurlijk gewoon sneu. Misschien kan ie er een paar foto’s van maken en even op deze thread zetten?
Bij breaks heb je nog zo’n leuke omgezette rand onderaan het spatbord. Als je die wegslijpt past er meer onder.
185ers moeten nooit een probleem zijn, dat lukte zelfs bij mijn oude turbod break met raar achtersubframe en rotte adallen.
Ich bin ein Breaker