Krijg nou wat… een GTi zonder spoiler! Zoals Mark al zei, eigenlijk staat ‘t best wel mooi zo…
Gave actiefoto ook trouwens
Harm schreef:Gave actiefoto ook trouwens
De ware fotograaf is altijd klaar voor actie
:thumbsup
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
XBXG schreef:Harm schreef:Gave actiefoto ook trouwens
....... Daarbij let hij altijd goed op het overige verkeer en heeft 2 handjes aan het stuur Maar het is inderdaad een leuke actiefoto. Ennuh Wouter.. ja je mag je beroepen op dat copyright,maar dan beroep ik me op portretrecht
Verleden: BX 19TZI,BX 16TGI Progress,2cv6, BX 14 RE (type 1)GSA X3,GSA X1.BX GTI automatic ZX1.8i. Heden: XM 2.1 TD VSX
TinusTussengas schreef:XBXG schreef:Harm schreef:Gave actiefoto ook trouwens
....... Daarbij let hij altijd goed op het overige verkeer en heeft 2 handjes aan het stuur Maar het is inderdaad een leuke actiefoto. Ennuh Wouter.. ja je mag je beroepen op dat copyright,maar dan beroep ik me op portretrecht
Hehe, je gebruikt ‘m maar zoveel je wilt hoor
En wat betreft die 2 handjes aan het stuur… ik rook, eet, drink (uiteraard geen alcohol) in de auto, en bel gewoon met de telefoon aan mijn oor tijdens het rijden….erg hè
Ami 8 Club (1970)
XBXG schreef:TinusTussengas schreef:XBXG schreef:Harm schreef:Gave actiefoto ook trouwens
Hehe, je gebruikt ‘m maar zoveel je wilt hoor
En wat betreft die 2 handjes aan het stuur… ik rook, eet, drink (uiteraard geen alcohol) in de auto, en bel gewoon met de telefoon aan mijn oor tijdens het rijden….erg hè
Roken,eten en drinken doe ik ook tijdens het rijden, maar bellen niet want dat kost 125 euro als je betrapt wordt!! Een automaat is trouwens wel handig bij bovengenoemde activiteiten tijdens het rijden . Ik geloof dat het in Denemarken en Zweden verboden is om te roken achter het stuur, en laatst zag ik op het nieuws dat ze dat in Duitsland ook willen gaan verbieden. In duitsland langs de snelweg ook wel eens affiches gezien met daarop ‘n afbeelding van een man die achter het stuur tergelijkertijd rookt, rijdt,eet,belt en drinkt. In de tekst onder het affiche vroeg men zich af wie er reed. En toen dacht ik.. okay..dus roken,eten,drinken,bellen en autorijden en ook nog affiches naast de snelweg lezen bij zo’n slordige 160 km/pu??
Verleden: BX 19TZI,BX 16TGI Progress,2cv6, BX 14 RE (type 1)GSA X3,GSA X1.BX GTI automatic ZX1.8i. Heden: XM 2.1 TD VSX
Hmm, ja…. ops:
Ik moet toch maar eens wat netter worden tijdens het rijden
Ami 8 Club (1970)