Totaal aantal Berichten: 2255
Geregistreerd: 20-04-2004
- BX TZD Turbo
- BX 14 TE
- BX 19 GT
Dat zou bij mij best een rol kunnen hebben gespeeld. Ik verdenk de vorige eigenaar van mijn BX er van dat hij het met het onderhoud aan de hydrauliek niet zo nauw nam. Dat verdeelblok is bij mij al tot 2 keer toe vervangen. Achteraf denk ik dat ik er zelfs nog wat te veel voor heb betaald toen ik mijn BX kocht. Maar goed, ze rijdt verder prima, en de laatste tijd heb ik er vrijwel geen narigheid meer mee.
Ach..wat is geld Autorijden kost geld,hobby kost geld en als je auto ook je hobby is kost het dus dubbel zoveel. (ik probeer met mijn geweten in het reine te komen.)
Verleden: BX 19TZI,BX 16TGI Progress,2cv6, BX 14 RE (type 1)GSA X3,GSA X1.BX GTI automatic ZX1.8i. Heden: XM 2.1 TD VSX
Totaal aantal Berichten: 2255
Geregistreerd: 20-04-2004
- BX TZD Turbo
- BX 14 TE
- BX 19 GT
Zo denk ik er ook over!!
Bij een 1.4 vind k dat je tenminste merkt dat je auto rijd. Aangezien ik een open uitlaat heb met (dadelijk) een spaghettispruitstuk heb k niet te klagen, vermogen ligt dan ong. op de 86 pk snel zat…
Bij een 1.4 vind k dat je tenminste merkt dat je auto rijd. Aangezien ik een open uitlaat heb met (dadelijk) een spaghettispruitstuk heb k niet te klagen, vermogen ligt dan ong. op de 86 pk snel zat…
Bij een 1.4 merkt de hele snelweg dat je auto rijdt…. :p
Maarre 86 pk?? Holy Crap! da’s bijna net zoveel als…. ehm een standaard BX 16 TGI