2 van de 2
 < Vorige 1 2

Foto’s van mijn BX eindelijk gelukt?
Harm (verbannen)
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 4105

Gepost: 11 mei 2005 11:19 PM
  [ # 16 ]

Krijg nou wat… een GTi zonder spoiler! Zoals Mark al zei, eigenlijk staat ‘t best wel mooi zo…

Gave actiefoto ook trouwens Smile

Profiel  

XBXG
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 15822

- Ami 8 Club
Gepost: 12 mei 2005 12:12 AM
  [ # 17 ]
Harm schreef:

De ware fotograaf is altijd klaar voor actie Cool

:thumbsup

Profiel  

TinusTussengas
> 400 berichten
RankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 494

Gepost: 12 mei 2005 02:46 AM
  [ # 18 ]
XBXG schreef:
Harm schreef:

....... Daarbij let hij altijd goed Shocked op het overige verkeer en heeft 2 handjes aan het stuur Wink  Very Happy Maar het is inderdaad een leuke actiefoto. Ennuh Wouter.. ja je mag je beroepen op dat copyright,maar dan beroep ik me op portretrecht Twisted Evil  Wink

Verleden: BX 19TZI,BX 16TGI Progress,2cv6, BX 14 RE (type 1)GSA X3,GSA X1.BX GTI automatic ZX1.8i. Heden: XM 2.1 TD VSX

Profiel  

XBXG
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

- Ami 8 Club
Gepost: 12 mei 2005 04:10 AM
  [ # 19 ]
TinusTussengas schreef:
XBXG schreef:
Harm schreef:

....... Daarbij let hij altijd goed Shocked op het overige verkeer en heeft 2 handjes aan het stuur Wink  Very Happy Maar het is inderdaad een leuke actiefoto. Ennuh Wouter.. ja je mag je beroepen op dat copyright,maar dan beroep ik me op portretrecht Twisted Evil  Wink

Hehe, je gebruikt ‘m maar zoveel je wilt hoor Wink

En wat betreft die 2 handjes aan het stuur… ik rook, eet, drink (uiteraard geen alcohol) in de auto, en bel gewoon met de telefoon aan mijn oor tijdens het rijden….erg hè  Rolling Eyes

Profiel  

TinusTussengas
> 400 berichten
RankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 494

Gepost: 13 mei 2005 10:57 AM
  [ # 20 ]
XBXG schreef:
TinusTussengas schreef:
XBXG schreef:
Harm schreef:

Hehe, je gebruikt ‘m maar zoveel je wilt hoor Wink

En wat betreft die 2 handjes aan het stuur… ik rook, eet, drink (uiteraard geen alcohol) in de auto, en bel gewoon met de telefoon aan mijn oor tijdens het rijden….erg hè  Rolling Eyes

Roken,eten en drinken doe ik ook tijdens het rijden, maar bellen niet want dat kost 125 euro als je betrapt wordt!! Shocked  Een automaat is trouwens wel handig bij bovengenoemde activiteiten tijdens het rijden Cool . Ik geloof dat het in Denemarken en Zweden verboden is om te roken achter het stuur, en laatst zag ik op het nieuws dat ze dat in Duitsland ook willen gaan verbieden. In duitsland langs de snelweg ook wel eens affiches gezien met daarop ‘n afbeelding van een man die achter het stuur tergelijkertijd rookt, rijdt,eet,belt en drinkt. In de tekst onder het affiche vroeg men zich af wie er reed. En toen dacht ik.. okay..dus roken,eten,drinken,bellen en autorijden en ook nog affiches naast de snelweg lezen bij zo’n slordige 160 km/pu?? Wink

Verleden: BX 19TZI,BX 16TGI Progress,2cv6, BX 14 RE (type 1)GSA X3,GSA X1.BX GTI automatic ZX1.8i. Heden: XM 2.1 TD VSX

Profiel  

XBXG
> 15000 berichten

- Ami 8 Club
Gepost: 13 mei 2005 05:30 PM
  [ # 21 ]

Hmm, ja….  Surprisedops:
Ik moet toch maar eens wat netter worden tijdens het rijden Laughing

Profiel  

2 van de 2
 < Vorige 1 2

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook