Yes!!!! De break is in één keer goedgekeurd dus nu kunnen we legaal toeren. Vorige week nog een prent van negentig euro voor een verlopen APK Balen
een citroen voor even is een citroen voor de rest van je leven
Totaal aantal Berichten: 8156
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- C5 Tourer2.0 HDi FAP
Goed werk Dennis. Chapeau! Lekker toeren dus vanaf nu, jammer dat we het verkeerde seizoen weer ingaan.
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Ja het is wel jammer van het seizoen We hebben in dit land ook nooit eens een lange nazomer tot eind november
Dan kijken we maar wat vaker in de garage
Ik dacht een droge oktober maand te vinden ( heb nu 2 weken verlof).
Tja dat weer doe je niet veel aan.
Maar zolang ze niet met die pekel beginnen kun je toch nog lekker genieten van die bak niet?
Toch nog een dikke proficiat voor die vlotte APK.
Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017
Oh Ja er zal vast nog wel een droge dag komen om nog even te rijden
En pekel troep is zeker honderd keer erger. Vanavond een nieuw historisch
kenteken aangevraagd bij de RDW Nu maar hopen dat het snel geregeld is.
Totaal aantal Berichten: 4303
- GS/GSA Cottage Break.
- Berlingo 1.9d
- ID/DS ID19P
Vandaag deze mooie GS bekeken bij Dennis.
Erg mooi klaar gemaakt en gespoten. Er is weer een mooie GS bij in de verzameling bij hem.
Ga zo door , doe ik het ook
Totaal aantal Berichten: 8156
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- C5 Tourer2.0 HDi FAP
Foto’s??
Ik moet ook nog steeds bij Dennis langs….. ops:
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 4303
- GS/GSA Cottage Break.
- Berlingo 1.9d
- ID/DS ID19P
hogervp schreef:Foto’s??
Ik moet ook nog steeds bij Dennis langs….. ops:
Nee , geen foto’s.
Is ook niet goed voor je toetsenbord , lig je die vol te kwijlen
Haha ik wil heus nog foto’s naar je toesturen maar ben niet verantwoordelijk voor kortsluiting in je toetsenbord En ja Patrick wanneer kom je ook eens langs Het was vanmiddag erg gezellig Frank. Maar we kwamen tijd tekort om over Gssen te ouwehoeren. Wat wel grappig is je was net weg en toen belde ze mij dat de blauwe kentekenplaten voor de break klaar waren dus nog even snel naar Zaandam gesjeesd om ze op te halen vandaar dat ik je nog inhaalde op de A7 en zitten er ondertussen al weer opgeschroefd. Kom zeer snel bij je kijken want ben erg benieuwd naar je nieuwe Pallas en hoop dat je hier wat meer geluk mee hebt. Één voordeel je hoeft niet te lassen aan je pallas dus de kans dat een ander het verkloot zal niet zo snel meer gebeuren.