Totaal aantal Berichten: 2529
- C35 Hilton XLS
toniclight schreef:Dit ziet er gewoon heel goed uit!!!
Dat heb je heel erg netjes gedaan zeg.Jeroen
Kostte ook bloed,zweet en tranen.
Ik ben zelf ook bijna tevreden.
Citroen c32 Hilton XLS
geoarthc35 schreef:toniclight schreef:Dit ziet er gewoon heel goed uit!!!
Zul jij ooit helemaal tevreden zijn?
"Life is what happens to you, while you’re busy making other plans." (John Lennon)
Project Cabrio

- C35 Hilton XLS
djmoqua schreef:geoarthc35 schreef:toniclight schreef:Dit ziet er gewoon heel goed uit!!!
Zul jij ooit helemaal tevreden zijn?
Nee in dat opzicht nooit, ach niemand is volmaakt.
Citroen c32 Hilton XLS

Totaal aantal Berichten: 3779
- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v

Totaal aantal Berichten: 5999
- C4 (2004-heden) berline Image
- C5 X Shine Hybrid 225
mooi werk Sjors.
tilanus schreef:
mooi werk Sjors.
Dat dus, want dat was ik volgens mij nog vergeten te zeggen! Chapeau!
"Life is what happens to you, while you’re busy making other plans." (John Lennon)
Project Cabrio
Ik denk dat ik het echt moet zien.
Dit ziet er zo strak uit dat de foto’s wel gefotosjopt moeten zijn….
EW schreef:Ik denk dat ik het echt moet zien.
Gefotosjopt? Sjors? Dat geloof ik niet!
Project Cabrio

- C35 Hilton XLS
EW schreef:Ik denk dat ik het echt moet zien.
egt nie.
er zit hier en daar wel een oneffenheid EW het zijn per slot van rekening ook oude panelen.
Citroen c32 Hilton XLS

Totaal aantal Berichten: 8165
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
Ik zie aardig wat cafégangers hier in het draadje.
Ik blijf daarom niet achter: George, het ziet er zo op de foto zeer netjes uit. Mijn complimenten. Ga je over op serieproduktie?
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Totaal aantal Berichten: 8480
- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
George, ik ben er nog niet helemaal zeker van, dat verhaal van die roostertjes en gaatjes. Mijn hele rij CX’en die ik tot nog toe heb gehad waren allen van 1981 tot en met 1984. Allemaal hadden ze gaatjes, wat dan volgens jouw verhaal niet zou kloppen. Mijn allereerste CX, een Pallas, daar weet ik het niet meer van, maar ik denk, dat het daarmee te maken heeft. De duurdere uitvoeringen hebben roostertjes, de goedkopere, zoals die hele rij van mij, gaatjes.
O ja, mijn lief vindt je deurpanelen erg mooi geworden. Ook van hem de complimenten.

Totaal aantal Berichten: 782
- CX 2400 GTi
- Ami 6 break
- Ami 8 Berline
geoarthc35 schreef:RikvdS schreef:Netjes hoor George zo mooi gespoten enzo! Mocht het verkeerde luidspreker-dingetje toch gaan irriteren dan hou ik me aanbevolen
![]()
Aangezien mijn panelen redelijk krom zijn.
Maar erg net werk geleverd. Ik begin steeds nieuwsgieriger te worden. Zodra ik weer eens wat geld en tijd heb reis ik af richting het hoge noorden.Groetjes, Rik. die zn dametje morgen pas weer op kan halen
Als ik de orginele panelen heb mag je deze wel overnemen Rik.Hoe zijn bij jouw de panelen van de achterportieren?
Trouwens de laatste laag zit er nu op de kleur is nu ook donkerder toch mooier.Post morgen wel een foto van het resultaat.
Wat is dat schitterend geworden George! Ook mijn petje gaat daarvoor af. (al draag ik nooit een pet) Zaterdag ga ik haar eens even uitgebreid bekijken.
Mijn achterpanelen weet ik trouwens niet, zijn wel wat krom dacht ik. Maar ik zit daar nooit dus weet het zo niet uit mn hoofd.
Groetjes, Rik.

Totaal aantal Berichten: 753
- ID/DS DS20H
- CX 25 Tri automaat serie 1
- Dyane 6
Ziet er inderdaad prachtig uit!. Het lijkt toch wel heel bijzonder dat in mijn CX uit ‘84 de panelen nog helemaal gaaf zijn. Het plastic voel ook nog soepel aan. Wat daar het geheim van is in vergelijk tot al die gescheurde panelen?
troenen heden: Citroën CX 25 tri break autom 1984 (LPG/Benz); Citroën Dyane 6 1980; DS20H 1974
troenen verleden: Citroën BX 1.4e 1985; Citroën GSA club C-Matic 1981 (LPG/Benz); Citroën XM 2.1td break automaat 1996; Citroën CX 25 i.e.pallas automaat 1984; Citroën CX 25 GTi automaat 1987 Citroën C15 militair familiale 1.8D 1997 (96 volgens RDW )

Totaal aantal Berichten: 4569
- Ami 6 Berline Grand Comfort
- (Grand) C4 Picasso 2.0 LPG
- 2CV 6 Special
George, ik ben er nog niet helemaal zeker van, dat verhaal van die roostertjes en gaatjes. Mijn hele rij CX’en die ik tot nog toe heb gehad waren allen van 1981 tot en met 1984. Allemaal hadden ze gaatjes, wat dan volgens jouw verhaal niet zou kloppen. Mijn allereerste CX, een Pallas, daar weet ik het niet meer van, maar ik denk, dat het daarmee te maken heeft. De duurdere uitvoeringen hebben roostertjes, de goedkopere, zoals die hele rij van mij, gaatjes.
Daar kan Wendela wel eens gelijk in hebben.
Ik heb net even in de folders gekeken. ( altijd handig als je alle folders vanaf 1964 tot heden bij de hand hebt. )
De “gaatjes” staan in elk geval afgebeeld op de goedkope uitvoeringen.
Net de folder van jouw modeljaar biedt geen 100% uitsluitsel over wat nu precies hoort. Maar in de latere modeljaren hebben de duurdere types de ronde roosters zoals je die nu net hebt gerestaureerd.
In de aparte Cx Prestige folder van januari 1976 staan echter al de deurpanelen met de ronde roosters (geen gaatjes).
Dus ik vrees dat je per toeval de juiste deurpanelen hebt!!!
Met dank aan Wendela!
Jeroen
garagestmarien schreef:Dat hebben ze toch ook met de eerdere modellen gedaan. Het kan ze kennelijk niet zo erg veel schelen. Ik begrijp ze ook nog steeds niet helemaal.
Mwah, ik woon er dan wel niet zoals jij - maar ik heb inmiddels wel door dat ze doorgaans oud spul niet zo erg boeiend vinden, mogelijk ook omdat ze er zoveel van hebben.
Ich bin ein Breaker